Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestała ona działalności w ramach NFZ lub zmieniły się jej dane kontaktowe.
W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.
Opinie o Stomatologia Rodzinna
Prosimy o rozwagę przy kierowaniu się opiniami na temat placówki. Część komentarzy "pacjentów" jest napisana z tego samego adresu IP, którym posługuje się osoba reprezentująca gabinet. Opinie mogą wprowadzać w błąd. Podejrzewamy, że ich autor łamie prawo popełniając czyn nieuczciwej konkurencji.
Aktualizacja z 08-03-2018: Na prośbę właściciela usunięte zostały 4 pozytywne opine.
Aktualizacja z 12-03-2018: Właściciel placówki zgłosił obawę, że powyższe (nieaktualne już) ostrzeżenie może dezawuować pozostałe pozytywne komentarze, dlatego w wyraźniejszy sposób oznaczyliśmy, że informacja o pisaniu komentarzy przez pracowników gabinetu jest już nieaktualna.
Aktualizacja z 27-06-2018: Pomimo wcześniejszych problemów, wciąż na profilu placówki pojawiają się pozytywne komentarze "pacjentów" prawdopodobnie pisane przez pracownika placówki. Prosimy brać to pod uwagę przed podjęciem decyzji o skorzystaniu z usług.
Administratorzy
delikatny, wrażliwy, uśmiechnięty a przy tym wspaniały fachowiec dał mi 10 lat gwarancji na zrobionego zęba.
w niedziele Pan doktor przyjął mnie z bólem i nie robił żadnych aluzji 100 razy pytał czy boli, naprawę miły i przyjemny a przy tym fachowiec.
POLECAM
Drodzy Pacjenci,
stawiamy na jakość naszych usług, dlatego nie boimy się udzielać gwarancji.
W naszym gabinecie, udzielamy gwarancji na usługi od 12 do 24 miesięcy. W ramach gwarancji możemy wykonać usługę ponownie lub oddać poniesione koszty w gotówce.
Więcej informacji oraz zgłaszanie usług gwarancyjnych pod nr tel. 601 410 316
Szczególnie zapraszamy do kontaktu osoby, które wyraziły swoją negatywną opinię na temat naszego gabinetu na tym portalu.
Szanowny Panie Tomaszu,
w pełni zgadzam się z Pana opinią, zachowanie które, zostało opisane, jest niedopuszczalne i nieakceptowalne a wręcz powinno być nawet zwalczane. Mając na uwadze wysokie standardy naszego gabinetu, wyciągnę daleko idące konsekwencję wobec personelu, który dopuścił się takiej postawy w razie potrzeby nawet rozwiązaniem umowy o pracę.
Szanowny Panie, Drodzy Pacjenci,
nasz gabinet powstał z myślą, aby zapewnić naszym obecny oraz przyszłym pacjentom najwyższą jakość usług, najlepszą higienę za stosunkowo niewielką cenę. Mając, na uwadze te standardy Panie Tomaszu, bardzo proszę o osobisty kontakt z administracją gabinetu pod nr tel. 601 410 316 w celu zwrócenia Panu kosztów leczenia podczas tej niefortunnej wizyty oraz 200 zł rekompensaty.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
Szanowna Pani Kasiu,
zwracam się z prośbą o kontakt pod nr tel. 601 410 316 w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Bierzemy pełną odpowiedzialność za swoją pracę i jest nam bardzo przykro z powodu Pani cierpienia oraz bólu po wykonany zabiegu.
Jeszcze raz zapraszam do kontaktu.