Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

Koszykowa 82a
Warszawa
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Oddział dermatologiczny 455 dni 22 502 13 24
Poradnia alergologiczna
Alergolog
162 dni 22 502 18 04
Godziny otwarcia:
PN08:00-14:00
WT09:00-10:00,14:00-18:00
ŚR08:00-14:00
CZ09:00-10:00,14:00-18:00
PT08:00-14:00
Poradnia dermatologiczna
Dermatolog
568 dni 22 502 13 00
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-15:00
ŚR08:00-15:00
CZ08:00-15:00
PT08:00-15:00

Opinie o Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

Dodaj opinię
1/5
Tragedia z dodzwonieniem się do poradni!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trzy godziny na telefonie i nic, szlak może trafić.
1/5
POTWIERDZAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!! A także, brak odpowiedzi na e-mail !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A na stronie www jest oferowana usługa rejestracji drogą e-mail.
1/5
W 2017 sytuacja się nie zmienia....NIE UDAŁO MI SIĘ DODZWONIĆ.....!!!
1/5
To tragedia jakaś... 21wiek a żeby sie zapisać trzeba tam pojechać. Ani telefon ani mail nieskuteczny...
1/5
Nic nie dają proby dodzwoninia się nawet 100 krotne
1/5
Mając skierowanie na szpital nie zostałam przyjęta - powód brak zagrożenia życia lekarz to stwierdza bez żadnego badanai. Dodatkowo informuje że może spojrzeć na wysypkę jak napije się herbaty na oddziale - żenada !!!
1/5
brak możliwości zapisu - już wiem dlaczego mają tak małą kolejkę ))))
1/5
Nie mają poradni dziecięcej. Właśnie wracam odesłana z kwitkiem
1/5
Jeden lekarz, brak możliwości zapisu. Porażka
1/5
Kpina to caly ten szpital. Bieda i brud. Warunki koszmarne. Smrod w wc. Czlowiek obawia się czegokolwiek dotykac. Na korytarzu brudno. Sprzety jak z zapadlej komuny. Nie dbają o pacjenta. Nie daja jedzenia. Trzeba się o wszystko prosic. Smaruja ludzi szmalcem czy Bog wie czym co wogole nie pomaga. Szatnia platna 2zl. Na sali tv platny 2zl. A za co sie placi podatki na NFZ. Poprostu masakra. Tam powinien byc zrobiony remont. Wszystko umyte i czyste ma byc. A nie ze wchodzi sie do toalety czy pod prysznic i sie brzydzi czlowiek.
1/5
Chodzi o szpital Koszykowa 82.
1/5
Nikomu ale to absulutnie nikomu nie polecam tego szpitala. Sama bym sie tam nie polorzyla nigdy wiecej. Brudno i syf. Wc zatechle, smierdzace i brudne. Tynk odpada i w pokojach i na korytarzu. Tam jedynie winda jest nowoczesna. Okna stare i brudne. Szatnia platna 2zl. Obsluga nie mila i nawet dzien dobry czy dowidzenia nie powiedza. Jesli chodzi o lekarzy a dokladnie lekarki to anioly. Jedzenie do niczego no jak może być sam chleb z wodą. Smaruja masciami które nie pomagają. Na sali gdzie się leży niby jest tv, ale co z tego skoro platny. W tym wieku w tych czasach by nie zrobić remontu. Choć pomalować na biało. Umyć i posprzątać. Zebrać pajęczyny itp. W szpitalu pacjent ma się czuć bezpiecznie i komfortowo i ma wyjść o własnych silach. W końcu za coś płacimy te podatki na NFZ.
1/5
na umowiona wizyte nie podano innego terminu dodzwonic sie to masakra stalam na przeciwko rejestracji telefony dzwonia nikt nie raczy odebrac moze nfz sie bu zainteresowal i usmiechy tych pan znikna i szary czlowiek zalatwi
1/5
Początek 2018 r. Dzwonić nie ma sensu. Brak odpowiedzi. Wysłałem meila... czekałem, czekałem... pojechałem po miesiącu i się zapisałem. 3 dni później dostałem odpowiedź meilową, ale to już nie było ważne. Po czekaniu 8 miesięcy dostałem się do lekarki "1". Po 2 miesiącach przyjęto mnie do szpitala. Diagnoza Pana lekarza "2" specjalisty: musi się pan przyzwyczaić. Wracając do Pani lekarz "1", Pani stwierdza, że to jest nie dermatologiczne lecz alergiczne i to jest 2 rzeczy lecz jedna przyczyna. Przepisuje mnie na wizytę u innej Pani "3". Przyjeżdżam na wizytę a tu: Zapisano mnie do całkiem innej lekarki (nazwijmy nr "4"). Idę do lekarki "1", ona każe iść do lekarki "3". Pani nr "3" mówi: Nie przyjmę, bo nie ma Pana na liście. Znów rozmowa z lekarką nr "1", a tu nagle pojawia się LEKARZ "2" z teorią -Pamiętam tego Pana, tu trzeba... wejdźmy do środka. ( i zniknęli w pokoju). Po wyjściu Pan "2" znikł, a lekarz "1" każe zapisać do lekarza "2". I co? Mam iść do lekarza który stwierdza: "Musi się pan przyzwyczaić"? Po co? (domyślam się po co? W diagnozie szpitalnej jest napisane: Jeśli się nie poprawi istnieje jeszcze możliwość leczenia, lecz pod obserwacją.) Po wyżej wspomnianej teorii nie bardzo wierzę, że od "pokrzywki" jest tylko "Clatra".
5/5
Byłam dzisiaj w Szpitalu Klinicznym Dzieciątka Jezus w Poradni Dermatologicznej w Warszawie na ulicy Koszykowej u Pani dr Alicji Kryst.
Byłam bardzo zaskoczona ponieważ w ramach NFZ wizyty przebiegają szybko, natomiast Pani Doktor nie patrzyła na zegarek. Dokładnie zostałam zbadana, analizowała wszystkie wyniki
badań, zostałam poinformowana o dalszej diagnostyce i leczeniu.
Jest to lekarz z dużą wiedzą, i bardzo życzliwym podejściu do pacjenta.
Bardzo dziękuję Pani Doktor.
Danuta Świć
5/5
dodzwonić się jest trudno , ale po 8 razie uzyskałem połączenie i moje skierowanie zostało przyjęte. Pani była miła i dokładnie wyjaśniła warunki i termin wizyty u lekarza. teraz oceniam kontakt telefoniczny na 5 , a co potem to zobaczymy
1/5
Nie ma szansy dodzwonienia się do tej poradni. Jakby ktoś specjalnie rozlaczal połączenia. Od tygodnia próbuje przenieść wizytę , Potem są 0retensj3,że pacjent nie przychodzi i nie raczy powiadomić. JAK??????????
1/5
Już wiem czemu nr tel jest podany bez 22...nie ma to znaczenia i tak się nie zadzwonisz. Pacjenta macie Państwo w ....głębokim poważaniu.
Porażka!
5/5
Na razie piszę jedynie w kwestii umówienia się. Nie miałem obecnie z tym żadnego problemu. Widać wcześniejsze negatywne opinie nie były nadaremne i kierownictwo sprawę załatwiło.
1/5
Moja opinia dotyczy jednej z Pań rejstratorek w gabinecie nr 13. Moja matka, lat 81, z podejrzeniem raka, miała skierowanie i umówioną wizytę u dermatologa. Kiedy zgłosiła się do gabinetu na rejestrację, została najpierw zakrzyczana przez pracowniczkę, że pcha się bez kolejki, zanim zdołała powiedzeć, że chciała tylko zapytać, czy trafiła do właściwego gabinetu. Później podczas rejstracji ta sama osoba, nawrzeszczała na nią, że nie pamięta kodu pocztowego i kiedy poprosiła ją, aby połączyła się ze mną telefonicznie, bo komórka rozładowała się, nie chciała o tym słyszeć. Każdy może zapomnieć numeru w tym wieku. Wystarczyło otworzyć internet, żeby jej pomóc. Czy tak się traktuje ludzi starszych? Absolutny skandal.
1/5
Nie można się dodzwonić, na żaden z numerów telefonu. Ktoś podnosi słuchawkę i odkłada. Już trzeci dzień próbuję zarejestrować się na wizytę. Dzwonię o różnych godzinach. Napisałam maila - bez odpowiedzi. Czy wystąpił obowiązek osobistej rejestracji w placówce? Z jakiego powodu nie można się dodzwonić?
5/5
Nie wiem jak wy dzwonicie albo jak ja za 8 razem się dodzwoniłem byłem 12 w kolejce poczekałem cierpliwie i załatwiłem co potrzebowałem tam dzwoni setki osób dziennie a oprócz odbierania telefonu rejestratorka ma inne rzeczy do zrobienia
1/5
Tragedia jeśli chodzi o dodzwonienie się." Wisiałam" na telefonie bardzo długo słysząc, która jestem w kolejce, a kiedy okazało się, że jestem pierwsza to dluuuuuuuugo nikt się nie odzywał, a na koniec zostało wyłączone połączenie!!! Skandal!!!!
1/5
To koszmar z najgorszego filmu. Stan tego obiektu to zagrożenie życia i zdrowia nie tylko pacjęta ale i ludzi tam pracujących.
Ten kto zarządza tym obiektem.do natychmiastowej wymiany.
Dodzwonić się tam to nie jest możliwe, nikt tam nie odbiera. Pracownicy recepcji są nie uprzejmi i odpychający.
Dodaj opinię

Adres:

Koszykowa 82a, Warszawa Ochota

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń