Uniwersyteckie Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej

Bukowska 70
Poznań
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia chirurgii stomatologicznej
Chirurg stomatolog
221 dni 61 845 27 65
Godziny otwarcia:
PN08:00-17:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ09:00-18:00
PT08:00-14:00
SO08:00-14:00
Poradnia chirurgii szczękowo-twarzowej
Chirurg
92 dni 61 845 27 65
Godziny otwarcia:
PN13:00-14:00
WT10:00-14:00
ŚR14:00-15:00
CZ13:00-18:00
PT13:00-15:00
Poradnia ortodontyczna
Ortodonta
931 dni 61 845 27 65
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-16:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-14:00
PT08:00-14:00
Poradnia ortodontyczna
Ortodonta
931 dni 61 845 27 65
Poradnia periodontologiczna 20 dni 61 845 27 65
Godziny otwarcia:
PN08:00-14:00
WT08:00-11:00,15:00-18:00
ŚR12:00-18:00
CZ08:00-14:00
PT08:00-14:00
Poradnia protetyki stomatologicznej
Protetyk
25 dni 61 845 27 65
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-14:00
CZ12:00-18:00
PT08:00-14:00
Poradnia protetyki stomatologicznej
Protetyk
281 dni 61 845 27 65
Poradnia stomatologiczna
Stomatolog
62 dni 61 845 27 65
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
SO08:00-14:00
Poradnia stomatologiczna dla dzieci
Stomatolog
104 dni 61 845 27 65
Godziny otwarcia:
PN08:00-14:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-14:00
Poradnia zdrowia psychicznego
Psychiatra, Psycholog
200 dni 881 969 827
Godziny otwarcia:
PN08:00-19:00
WT08:00-18:00
ŚR09:00-19:00
CZ08:00-19:00
PT08:00-15:00

Opinie o Uniwersyteckie Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej

Dodaj opinię
1/5
Witam to centrum to jedna wielka porazka straszne kolejki i nie przyjemna obsluga
1/5
katastrofa. szkoda czasu. niezbyt czysto. ryzyko zakazenia wszelkimi chorobami. pacjent traktowany jak przedmiot. idzie tylko o to, zeby jak najpredzej wyszedl i nie zawracal glowy, bo pani doktor nie ma dla niego czasu. odradzam
5/5
Ja jestem zadowolona z opieki,profesjonalne podejscie do pacjenta i naprawde mila obsluga.Leczylam tam cztery zeby i jestem zadowolona :)
Pozdrawiam
1/5
Totalnie odradzam leczenie stomatologiczne w tym centrum,przez nich straciłam zęba i narazili mnie na dodatkowe koszty.
Olewanie Klienta to stała praktyka.
1/5
Wg informacji na tej stronie czas oczekiwania na wizytę w Poradni Chirurgii Stomatologicznej wynosi 27 dni, a pierwszy wolny termin to 13.08.2015, tymczasem zarówno telefonicznie jak i osobiście zaproponowano mi najbliższy termin w listopadzie. Wygląda na to, że NFZ nie ma żadnej wiedzy nt terminów obowiązujących w Uniwersyteckim Centrum Stomatologii.
1/5
Dzisiaj miałam umówioną wizytę na 8.30 jednak Pani doktor miała ważniejsze spotkanie niż pacjent ponieważ do 9.15 nie dotarła do Centrum . Nie mogłam już dłużej czekać i musiałam wyjść nie załatwiwszy nic. Tak jak piszą wyżej - trochę olewają pacjentów :( jak to lekarze - uważają się za lepszych niż inni. BRAK POSZANOWANIA CZASU PACJENTÓW
1/5
Tragedia bylem u Pani dentystki i doznalem szoku czegoś takiego dawno nie widzialem wszystko szybko szybko byle jak najwięcej pacjentów przelecialo zalozyla mi plombe i dowidzenia schodze z fotela ale czuje ze cos przy gryzieniu z ta plomba jestnie tak mowie jej o tym a ona ze zapomniala przeszlifowac! Wczesniej u tej pani byla 10 letnia dziewczynka która plakala straszliwie wrócili po 10minutach bo pani zapomniala jej cos dokończyć poprostu rzeźnia! Moja zona z Corka chodzila do tych dentystów zawsze byl strach i placz teraz chodzimy do prywatnego i dziecko gdy slyszy dentysta to pojawia się uśmiech na twarzy! To powinno się jak najszybciej zmienić bo lekarze na NFZ maja totalny olew na pacjenta a prywatnie potrafią być ludźmi cos strasznego!
3/5
Mam mieszane uczucia. Ogólnie leczenie, szczególnie dzieci, jest OK. Ale terminy - KATASTROFA. W dniu wczorajszym (14-01-2016) zaproponowano mi konsultację ortodontyczną córki na NAJBLIŻSZY WOLNY TERMIN 05-09-2017 (!!!). To przechodzi ludzkie pojęcie.
1/5
Katastrofa!!!!!! Obsługa fatalna. Pacjent jest traktowany jak zło konieczne-intruz. Wczoraj byłam zapisana na wizytę. Na wstępie nikt nie mógł znaleźć właściwej listy. Jak juz znaleziono to kazano mi usiąść i czekać. Niestety nie doczekałam się niczyjego zainteresowania. A pani studentki to udzielne księżniczki, które traktują ludzi jak śmieci.
5/5
Kolejki na NFZ jak wszędzie, długie. Leczenie ok, Rentgen na miejscu Obsługa miła, Pani doktor też. Polecam! Korzystam od 8 lat
5/5
Jestem zadowolona z usług. To Uniwersytet więc wiadomo, że ludzie się tam uczą. Ceny u studentów 50%mniej niz prywatnie. Polecam
5/5
Polecam bardzo panią dr Śniatała zwłaszcza dla małych dzieci, przemiła osoba z właściwym podejściem .
2/5
Jeśli chodzi o terminy to wręcz natychmiastowe, co do tego nie można się przyczepić. Niestety studenci, którzy już sami zajmują się pacjentem wabią ich do prywatnych gabinetów w których pracują lub odbywają praktyki. Nie jest to przyjemne, ma się wrażenie, że zabieg nie zostanie wykonany, bo mamy iść prywatnie, ponieważ musi to zrobić specjalista.
Moja pierwsza wizyta była bardzo pozytywna (u studenta, sytuacja powyżej, pomijam fakt tego naganiania na prywatne wizyty), druga niestety wręcz przeciwnie.
Pani Wiśniewska (klinika chirurgii, C3), nie wiem czy tylko zmora pacjentów czy również i studentów. Bardzo nieprzyjemna mimo, że gdy wchodziła do gabinetu bardzo serdecznie przywitała się z pacjentami, którzy stali na korytarzu. Pozytywne wrażenie zaczęło się zacierać w momencie, gdy zaczęła wręcz wyżywać się na pacjentce biegając z nią od gabinetu do gabinetu i mówić, że czemu wszystko jest na jej głowie. Słyszał to cały korytarz i widać było zażenowanie i rozgoryczenie pacjentki.
Moje odczucia:
Rejestracja: Podeszłam, aby zapytać się gdzie mam się udać. Od wejścia pretensję, że taką informację powinnam otrzymać przy rejestracji. Mówię, że jej nie otrzymałam, więc z litością wyszukano mojego nazwiska i przekazano informację (Kobieta, czarne krótkie włosy i okulary, po raz drugi trafiłam na nią i za każdym razem jest nieuprzejma).
Klinika Chirurgii C3 (Wiśniewska) : Poszłam na wyrwanie ósemki, wyrośniętej, prawidłowej, zalecenie wyrwania ze względu na przesuwanie reszty zębów. Czekałam godzinę po to, aby po 2 minutach wygonić mnie z fotela. Student założył mi chustę ochronną a ta kobieta spojrzawszy na zdjęcie przyszła, zdjęła ją i powiedziała "do specjalisty". Aha.
Gdzie tu rozmowa? Gdzie wyjaśnienie dlaczego? Gdzie wyjaśnienie do jakiego specjalisty się udać? Zapytałam dlaczego. O zgrozo, poczułam się jak intruz, bo przecież mam spojrzeć po sali czym się oni zajmują, to nie jest przypadek dla studentów! A skąd ja to miałam wiedzieć? Czy teraz to pacjenci mają studiować zdjęcia pantomograficzne, aby wiedzieć czy coś się nadaje a coś nie? Okej, mój ząb mógł się nie nadawać dla studentów ale mogłoby być to przekazane w sposób kulturalny a nie z rozgoryczeniem, że zajmuję czas i wyjaśnione do kogo mam się udać, bo tej informacji nie otrzymałam. Wizyta naprawdę nieprzyjemna.

Jeśli chcecie leczyć ludzi i z nimi pracować to nauczcie się kultury. Tytuł doktora nie czyni z Was pępka świata i nikt się w pas nie będzie Wam kłaniał jeśli nie potraficie okazać szacunku. Jeśli macie gorszy dzień to nie wyżywajcie się na pacjentach. Tyle ludzi boi się wizyt u stomatologa a Wy jako Uniwersytet zamiast dawać przykład to jeszcze pogłębiacie te lęki i wstręt do tego zawodu. Może wychodzicie z założenia, że ten zawód nigdy nie wyginie, bo z zębami problemy były, są i będą. Kasa się zgadza, co? Szkoda tylko, że wielu ludzi unika stomatologów i w ich jamie ustnej dzieją się cuda. Po takim traktowaniu nie dziwię się czemu. Chyba leczenie hemoroidów jest przyjemniejsze niż spotkanie jeszcze raz tej kobiety.
2/5
Jeśli chodzi o terminy to wręcz natychmiastowe, co do tego nie można się przyczepić. Niestety studenci, którzy już sami zajmują się pacjentem wabią ich do prywatnych gabinetów w których pracują lub odbywają praktyki. Nie jest to przyjemne, ma się wrażenie, że zabieg nie zostanie wykonany, bo mamy iść prywatnie, ponieważ musi to zrobić specjalista.
Moja pierwsza wizyta była bardzo pozytywna (u studenta, sytuacja powyżej, pomijam fakt tego naganiania na prywatne wizyty), druga niestety wręcz przeciwnie.
Pani Wiśniewska (klinika chirurgii, C3), nie wiem czy tylko zmora pacjentów czy również i studentów. Bardzo nieprzyjemna mimo, że gdy wchodziła do gabinetu bardzo serdecznie przywitała się z pacjentami, którzy stali na korytarzu. Pozytywne wrażenie zaczęło się zacierać w momencie, gdy zaczęła wręcz wyżywać się na pacjentce biegając z nią od gabinetu do gabinetu i mówić, że czemu wszystko jest na jej głowie. Słyszał to cały korytarz i widać było zażenowanie i rozgoryczenie pacjentki.

Moje odczucia: (13.12.2017, środa, rejestracja na godzinę 11:00)
Rejestracja: Podeszłam, aby zapytać się gdzie mam się udać. Od wejścia pretensję, że taką informację powinnam otrzymać przy rejestracji. Mówię, że jej nie otrzymałam, więc z litością wyszukano mojego nazwiska i przekazano informację (Kobieta, czarne krótkie włosy i okulary, po raz drugi trafiłam na nią i za każdym razem jest nieuprzejma).
Klinika Chirurgii C3 (Wiśniewska) : Poszłam na wyrwanie ósemki, wyrośniętej, prawidłowej, zalecenie wyrwania ze względu na przesuwanie reszty zębów. Czekałam godzinę po to, aby po 2 minutach wygonić mnie z fotela. Student założył mi chustę ochronną a ta kobieta spojrzawszy na zdjęcie przyszła, zdjęła ją i powiedziała "do specjalisty". Aha.
Gdzie tu rozmowa? Gdzie wyjaśnienie dlaczego? Gdzie wyjaśnienie do jakiego specjalisty się udać? Zapytałam dlaczego. O zgrozo, poczułam się jak intruz, bo przecież mam spojrzeć po sali czym się oni zajmują, to nie jest przypadek dla studentów! A skąd ja to miałam wiedzieć? Czy teraz to pacjenci mają studiować zdjęcia pantomograficzne, aby wiedzieć czy coś się nadaje a coś nie? Okej, mój ząb mógł się nie nadawać dla studentów ale mogłoby być to przekazane w sposób kulturalny a nie z rozgoryczeniem, że zajmuję czas i wyjaśnione do kogo mam się udać, bo tej informacji nie otrzymałam. Wizyta naprawdę nieprzyjemna.

Jeśli chcecie leczyć ludzi i z nimi pracować to nauczcie się kultury. Tytuł doktora nie czyni z Was pępka świata i nikt się w pas nie będzie Wam kłaniał jeśli nie potraficie okazać szacunku. Jeśli macie gorszy dzień to nie wyżywajcie się na pacjentach. Tyle ludzi boi się wizyt u stomatologa a Wy jako Uniwersytet zamiast dawać przykład to jeszcze pogłębiacie te lęki i wstręt do tego zawodu. Może wychodzicie z założenia, że ten zawód nigdy nie wyginie, bo z zębami problemy były, są i będą. Kasa się zgadza, co? Szkoda tylko, że wielu ludzi unika stomatologów i w ich jamie ustnej dzieją się cuda. Po takim traktowaniu nie dziwię się czemu. Chyba leczenie hemoroidów jest przyjemniejsze niż spotkanie jeszcze raz tej kobiety.
5/5
Ja nie mam tak negatywnej opinii o tej placówce.Z bolącym zębem zostałem skierowany do chirurga stom. Pani dr na Szylinga obstawiona studentami stwierdziła że nie usunie zęba ponieważ zażywałem lek powodujący rozrzedzenie krwi i pomimo iż 5 dni powyższego leku nie brałem zostałem odprawiony z kwitkiem-na nic prośby że przecież kto ma to zrobić jak nie chirurg. W drodze powrotnej na Winogrady nie mając nic do stracenia podjechałem do Centrum Stomatologii i to była trafna decyzja ponieważ Pani praktykantka po konsultacji z przełożoną bardzo profesjonalnie,bezboleśnie usunęła ząb a krwawienie było minimalne
5/5
Jestem bardzo zadowolona z obsługi. Bardzo grzeczni i mili lekarze! Fachowcy !!!!
5/5
Polecam!!!
5/5
Rejestrowałam się telefonicznie, bez problemu - Pani bardzo sympatyczna. Miałam wykonany drobny zabieg przez chirurga stomatologa dr Maciaszczyka ( B1 gab. 120 ) Dwie wizyty i wchodziłam do gabinetu dokładnie o wyznaczonej godzinie. Pan doktor bardzo miły, tłumaczył co robił oraz udzielił niezbędnych informacji. Poza tym Pani doktor ( studentka ? ) z własnej inicjatywy zobaczyła problem, z którym nie przyszłam i udzieliła mi porady. Jestem bardzo zadowolona.
1/5
Długo się zastanawialam czy wystawić opinie. Bo rzadko zdarza mi się takie traktowanie. Byliśmy z synem na konsultacji ortodontycznej..
Jeden wielki dramat!!!
Pani docent potraktowała nas przedmiotowo. Nie chciała pomoc a jedyne jakie znalazła rozwiązanie to operacja szczęki. .bo na oko widzi że górna szczęka synowi rośnie a dolna nie !!!! Dramat. Zero podejścia do dziecka tylko nastraszenie , zero profesjonalizmu i zero pomocy ... To była najszybciej wyrzucona stòwa w błoto bo tyle trwala 7 minutowa konsultacja z panią docent. I jeszcze jak się zabezpieczyli !? Dają najpierw kwit do podpisania że zapłacę za wizytę .. !!! Najwidoczniej były już takie sytuacje... I sama Się dziwię że nie zrobiłam tam hałasu tylko wyszłam w cichy.. no ale widząc strach w oczach syna, nie chciałam mu bardziej dokładać ...:(
Szczerze nie polecam...
5/5
Świetna obsługa! Opiekują się pacjentem kompleksowo. Dziękuję za pomoc lekarzom i uprzejmym Paniom z rejestracji!
1/5
Dzwonię praktycznie codziennie o różnych porach i nikt nie odbiera!
5/5
Jestem bardzo zadowolona z usług Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii. Najpierw rejestracja pokierowała mnie do stomatologa ogólnego, który rozpoznał problem i przekierował mnie do innego specjalisty, który udzielił mi profesjonalnej pomocy. W końcu ktoś pomógł mi z problemem, którego nie mogłam rozwiązać w żadnym innym miejscu przez rok! Bardzo gorąco polecem, pełen profesjonalizm i rewelacyjna obsługa.
4/5
Skontaktowałem się osobiście z rejestracją i uprzejme panie poinformowały mnie o zmianie numeru telefonu, który nie został zaktualizowany na tej stronie. Aktualny numer: 509 060 495 !
5/5
Świetna obsługa, bez problemu można pozbyć się uciążliwej ósemki, terminy jak terminy, wiadomo. Ale jak masz mocny ubytek w ósemce i jest do wywalenia to zrobią od ręki na NFZ. Stażyści doświadczeni, więc nie ma się co bać. Ja już trzecią ósemkę wywalam u nich, za każdym razem tak samo, duży ubytek, na bólowy oddział, prześwietlenie i ekstrakcja. Usuwanie samo trwało u mnie nie więcej niż 1,5 minut, zero bólu przy tym. Jednym słowem jak kogoś męczy ból to śmiało można udać się tam na nfz, najlepsze miejsce na leczenie zębów w Poznaniu i okolicach.
5/5
Jestem bardzo zadowolona . Polecam wszystkim ! Z początku miałam mieszane uczucia , rejestrowałam się telefonicznie . pani powiedziała ,że do lekarza termin na styczeń , a do studentów trzy dni :) Pytam na czym polega różnica ? Pani wytłumaczyła mi , że zęby leczą studenci pod nadzorem lekarza . Pomyślałam ok , musza się nauczyć ! Miałam do usunięci górną siódemkę :( Zrobili profesjonalny wywiad , powiedziałam , że muszę mieć wszystkie zęby zdrowe , bo oczekuję na operację endoprotezy biodra. Zrobili mi panoramiczne RTG . Okazało się , że mam zaplombowane martwe zęby , za które zapłaciłam nie małą kasę :( Nie zgodziłam się na leczenie kanałowe , powiedziałam , że co zepsute usuwać !!! I tak miałam ubytki z tyłu szczęki :( . Pomyślałam zrobię sobie częściową szufladę :) To było dwa tygodnie temu , usunęli mi górną siódemkę i szóstkę . Trzeba było szyć . Dzisiaj poszłam na umówioną wizytę w rejestracji. Fakt !!! Ludzi było bardzo dużo !!! i wszyscy na 9:00 :) , więcej jak ostatnio . Byłam druga w poczekalni , tak jak poprzednio , ale wzięli mnie jako pierwszą :) Ponoć do wyciągania szwów idą pierwsi .
Bardzo miła i profesjonalna obsługa !!!
Obchodzili się ze mną , bardzo delikatnie i uprzejmie . Dzisiaj i poprzednio jak wyrywali mi dwa zęby obok siebie . Trwało to trochę , bo korzenie mam solidne :) Nie bolało nic !!! Polecam wszystkim !!! A tym co krytykują ... polecam gabinety prywatne !!! Nie zajmowanie miejsca na korytarzu, i głupie uwagi !!!
1/5
15 minut czekanaia jako 2 osoba w kolejce do rejestracji
To sa jakies jaja !! Panie maja czas... zeby zadzwonic i sie umówić.. Zapomnij !! Panie wyciszaja telefon ! Podejscie tych Hien , inaczej nie da sie tego nazwac jes t tragedia. !! Moj weterynarz ma lepsze podejscir niż te baby za ta scianka
5/5
Bardzo polecam! Najlepsza stomatologia w mieście
5/5
Również polecam, wizyty na nfz w terminach do przyjęcia, około miesiąca przed, ogólnie chodzę zapobiegawczo. Korzystam zarówno z usług stomatologa jak i chirurga przy usuwaniu osemek i przyznam że w chirurgii mam bardzo przyjemną i fachową Panią doktor. Poza tym duzy plus że zdjęcie RTG robione na miejscu i od ręki.
1/5
Fatalna obsługa, lekceważenie pacjentów umówionych na konkretna godz niska jakość obsługi
1/5
To co dzieje się w centrum stomatologii to istny koszmar, opiszę swoje doświadczenia ku przestrodze innych...
Umówiłam syna na oddział ortodontyczny celem założenia aparatu ortodontycznego, dodam ze wizyta odbyła się prywatnie u dr.Kurp.. , na wizycie we wrześniu został pobrany wycisk, zrobione zdjęcia, i po dwóch tygodniach został przedstawiony plan leczenia, do aparatu miał być założony implant stomatologiczny, na wizycie NIE zostałam poinformowana ze jest on płatny, dowiedziałam się tego dopiero z internetu, po czym zadzwoniłam na oddział i spytałam jakie są koszta takiego implantu, dowiedziałam się ze Ok 600 zł plus wizyta u kolejnego lekarza w sprawie tego implantu tez płatna, poprosiłam telefonicznie o kontakt z Panią doktor czy jest możliwość założenia aparatu bez tegoż implantu( przecież kiedyś tych technik nie było...) Panie w rejestracji powiedziały ze skontaktują się z Panią doktor i będzie do mnie oddzwaniać, i mijały tygodnie, a my czekaliśmy za telefonem, syn codziennie pytał kiedy będzie miał aparat, wiec dzwoniłam raz, dwa razy w tygodniu, przypominać się, i sprawdzać czy w mojej sprawie cokolwiek już wiadomo, za każdym razem kiedy dzwoniłam dowiadywałam się że Pani doktor ma dziś spojrzeć w plan leczenia i do mnie oddzwoni, i tak minął miesiąc , zero jakiekolwiek informacji, zostaliśmy kompletnie mówiąc kolokwialnie Olani przez P.doktor tyko dlatego, iż spytaliśmy czy możemy podjąć leczenie w inny sposób. Wystarczyłby jeden telefon, ale żeby tak postąpić trzeba mieć choć trochę szacunku do drugiego człowieka, czy takich cech nie powinien posiadać lekarz... ?
Zapisywałam syna w sierpniu a jest koniec października, brak jakiejkolwiek organizacji i szacunku do drugiego człowieka, straciliśmy tylko czas, i pieniądze.
Gdybym posłuchała rady lekarza z tego samego centrum gdy byłam na leczeniu z dzieckiem żeby lepiej nie podejmować leczenia ortodontycznego w tym centrum z uwagi na brak organizacji, syn już dawno miałby aparat.
Dodam jeszcze tylko, iż w dniu dzisiejszym, chcąc rozmawiać z dyrektorem centrum, doszłam jedynie do sekretariatu gdzie zatrzymała mnie bardzo nie miła Pani w krótkich czarnych włosach mówiąc ze ona nie będzie tego wysłuchiwać, i ze mam złożyć pisemne zażalenie, mało tego gdy skierowałam się w stronę windy słyszałam jak jedna z tych Pań mówi do drugiej (czy dziś jest pełnia!!!) po prostu szok i nie dowierzanie ze można tak potraktować drugiego człowieka, nie dam im zarobić już nawet złotówki, a leczyliśmy się całą rodziną od lat!

Edit: Edit: Po kilku miesiącach straconych nerw w Centrum Stomatologii trafiliśmy na wspaniałą Panią doktor która od razu zaproponowała leczenie ortodontyczne dla syna nie dwoma, tylko jednym łukiem aparatu i bez żadnego implantu ortodontycznego ani wyrywania ósemek których wcale jeszcze nie ma ! Skandal co tam się dzieje! Naciąganie i brak jakiegokolwiek profesjonalizmu!
1/5
To co dzieje się w centrum stomatologii to istny koszmar, opiszę swoje doświadczenia ku przestrodze innych...
Umówiłam syna na oddział ortodontyczny celem założenia aparatu ortodontycznego, dodam ze wizyta odbyła się prywatnie u dr.Kurp.. , na wizycie we wrześniu został pobrany wycisk, zrobione zdjęcia, i po dwóch tygodniach został przedstawiony plan leczenia, do aparatu miał być założony implant stomatologiczny, na wizycie NIE zostałam poinformowana ze jest on płatny, dowiedziałam się tego dopiero z internetu, po czym zadzwoniłam na oddział i spytałam jakie są koszta takiego implantu, dowiedziałam się ze Ok 600 zł plus wizyta u kolejnego lekarza w sprawie tego implantu tez płatna, poprosiłam telefonicznie o kontakt z Panią doktor czy jest możliwość założenia aparatu bez tegoż implantu( przecież kiedyś tych technik nie było...) Panie w rejestracji powiedziały ze skontaktują się z Panią doktor i będzie do mnie oddzwaniać, i mijały tygodnie, a my czekaliśmy za telefonem, syn codziennie pytał kiedy będzie miał aparat, wiec dzwoniłam raz, dwa razy w tygodniu, przypominać się, i sprawdzać czy w mojej sprawie cokolwiek już wiadomo, za każdym razem kiedy dzwoniłam dowiadywałam się że Pani doktor ma dziś spojrzeć w plan leczenia i do mnie oddzwoni, i tak minął miesiąc , zero jakiekolwiek informacji, zostaliśmy kompletnie mówiąc kolokwialnie Olani przez P.doktor tyko dlatego, iż spytaliśmy czy możemy podjąć leczenie w inny sposób. Wystarczyłby jeden telefon, ale żeby tak postąpić trzeba mieć choć trochę szacunku do drugiego człowieka, czy takich cech nie powinien posiadać lekarz... ?
Zapisywałam syna w sierpniu a jest koniec października, brak jakiejkolwiek organizacji i szacunku do drugiego człowieka, straciliśmy tylko czas, i pieniądze.
Gdybym posłuchała rady lekarza z tego samego centrum gdy byłam na leczeniu z dzieckiem żeby lepiej nie podejmować leczenia ortodontycznego w tym centrum z uwagi na brak organizacji, syn już dawno miałby aparat.
Dodam jeszcze tylko, iż w dniu dzisiejszym, chcąc rozmawiać z dyrektorem centrum, doszłam jedynie do sekretariatu gdzie zatrzymała mnie bardzo nie miła Pani w krótkich czarnych włosach mówiąc ze ona nie będzie tego wysłuchiwać, i ze mam złożyć pisemne zażalenie, mało tego gdy skierowałam się w stronę windy słyszałam jak jedna z tych Pań mówi do drugiej (czy dziś jest pełnia!!!) po prostu szok i nie dowierzanie ze można tak potraktować drugiego człowieka, nie dam im zarobić już nawet złotówki, a leczyliśmy się całą rodziną od lat!

Edit: Edit: Po kilku miesiącach straconych nerw w Centrum Stomatologii trafiliśmy na wspaniałą Panią doktor która od razu zaproponowała leczenie ortodontyczne dla syna nie dwoma, tylko jednym łukiem aparatu i bez żadnego implantu ortodontycznego ani wyrywania ósemek których wcale jeszcze nie ma ! Skandal co tam się dzieje! Naciąganie i brak jakiegokolwiek profesjonalizmu!
1/5
Skandal!!! Miałam umówioną wizytę. Lekarka zrobiła przegląd moich zębów i stwierdziła, że tylko jeden ząb wymaga leczenia, po czym zażądała ponad 200 zł za leczenie. Jak w gabinecie prywatnym.
Po trzech miesiącach okazało się , że inny ząb jest już w takim stanie, że nadaje się tylko do wyrwania lub leczenia kanałowego. Inny stomatolog pyta, dlaczego przychodzę tak późno.
Pora, żeby lekarze odpowiadali, za źle wykonywaną pracę. Od tego zależy zdrowie i życie ludzi!
5/5
Jestem bardzo zadowolona z wizyty oraz podejścia personelu do pacjenta
1/5
Jeszcze 3-4 lata temu lekarze i studenci byli mili i mieli profesjonalne podejście do pacjenta. Teraz szkoda czasu. Do Instytutu stomatologi zawitał PRL. Nie polecam w 100%.
5/5
Jezu nie no porażka co ja tutaj wyczytuję. Ludzie do dentysty idzie się po to żeby Zrobił/Naprawił wasze zęby a nie was po jajkach lizali, Jestem 100% zadowolony mimo bólu zęba i to nie jednego tamtejsze dziewczęta +10 do wykonania dużo śmiechu i to bez wspomagaczy, bardzo polecam nawet panie w rejestracji potrafią się uśmiechną po prostu wystarczy być miłym i kulturalnym ocena 10 gwiazdek
5/5
Dzisiaj dzwoniłam do rejestracji. Pani, z która rozmawiałam była bardzo miła, udzieliła wyczerpujących informacji nt skierowania i najbliższego wolnego terminu.
5/5
Byłam dzisiaj w klinice młoda Pani doktor przyjęła mnie super. Była sama na dyżurze ale rozmowa i usunięcie prawej dolnej piątki rewelacja. Bardzo boję się stomatologa ale dzisiaj zmieniłam zdanie. Pani doktor należy się najwyższa ocena.
1/5
Dramat. Stomatolog chciał usuwać zęba, pod którym jest nowotwór, bez wcześniejszego zrobienia zdjęcia. Nie chciał przepisać leków przeciwbólowych bo nie.
5/5
Po kolejnej wizycie na ogromne uznanie zasługuje chirurg szczękowy Pani Doktor Brzezińska.Profesjonalizm i troska o pacjenta - polecam z całego serca.
Pracownia RTG - przemiła obsługa Pań oraz profesjonalne podejście do pacjenta.
Terminy jakkolwiek odległe warte oczekiwania na uzyskanie pomocy ze strony specjalistów.
1/5
Udałam się do Instytutu z bólem i obrzekiem. Przydzielono mnie do jakiegoś praktykanta z Ukrainy, nie miał nawet identyfikatora z imieniem i nazwiskiem. Fotel i sprzęt dentystyczny były bardzo brudne. Pan strasznie mocno pukal w moje bolące zęby. Po wysłaniu mnie na zdjęcie rtg i obejrzeniu zdjęcia chciał usunąć mi ząb z ropniem! i dodatkowo naciąć dziąsło! Wstałam z fotela i powiedziałam, że nie, że chcę antybiotyk. Na szczęście lekarka prowadząca tych praktykantów wypisała mi receptę. Wręcz uciekalam stamtąd - obolała, spuchnieta od ropnia, przerażona, że chcieli mi tam taką krzywdę zrobić. Tego dnia nie było tam nawet chirurga!
5/5
Bardzo polecam dr Maciaszczyka! Wspaniały specjalista, który bezboleśnie i bezstresowo przeprowadzi pacjenta przez zabieg.
5/5
Bardzo polecam dr Maciaszczyka! Specjalista, który bezboleśnie i bezstresowo przeprowadzi pacjenta przez zabieg. Rejestrowałam się telefonicznie, uzyskując odpowiedzi na zadane pytania. Pani rejestratorka sympatyczna.
5/5
W dniu dzisiejszym tj. 11.07.2022r. miałam usuniętą ósemkę przez dr. Maciaszczyk i z ręką na sercu mogę polecić. Wizyta upłynęła bardzo sprawnie, a podejście doktora do pacjenta było wspaniałe. Obyło się bez jakiegokolwiek bólu i nawet nie wiem kiedy, a zęba już nie było! :) Stres jak się okazało był zupełnie niepotrzebny. Na pewno wrócę usunąć kolejne ósemki.
1/5
Nie polecam ! Największemu wrogowi nie życzę tam trafić .. pojechałam wyrwać zęba.. okazał się stan zapalny i według mnie najpierw powinnam dostać antybiotyk nim go wyrwę, ale skoro lekarka mówi że możemy rwać to podpisałam zgodę i się zaczęło , pomimo 3 dawek znieczulenia wszystko czułam .. najpierw męczono mnie próbą wyrwania go aż zrobiło mi się słabo .. później wysłano mnie na zatrucie.. wokół mnie więcej studentów niż lekarzy , kiedy przy wierceniu wydawałam dźwięki bólu i łzy leciały ciurkiem nie przestano ryć .. dopiero po chwili .. powiedziałam że nie chce więcej i wyszłam .. czułam się jak królik doświadczalny dla studentów .. nigdy więcej tam nie wrócę
5/5
Trafiłam do Pani doktor Natalii Lipskiej z olbrzymim bólem zęba.
Już od wejścia do gabinetu byłam zachwycona spokojem Pani doktor.
Z każdą minutą pobytu na fotelu czułam się spokojniejsza.
Pani doktor szczegółowo wyjaśniła mi co będzie robić co jest dla mnie dużym plusem gdyż niczym nie byłam zaskoczona.
Jestem zachwycona wizyta u pani dr.Natalii jej spokojem wyrozumiałością i życzliwym podejściem do pacjenta.
Jeśli kiedykolwiek będziecie musieli skorzystać z usług stomatologa to gorąco polecam dr.Lipską
1/5
Totalna porażka.Drugi raz zostałam wystawiona do wiatru.Moja noga więcej tam nie postanie.Już teraz wiem,że wolę zapłacić niż jeździć do nich i nie być przyjęta.Do tego mają długie terminy na pewne usługi.
5/5
Jestem bardzo zadowolona. Od rejestracji po wizytę u lekarza pełen profesjonalizm.
5/5
Dziś miałam usuwaną ósemkę. Trochę się obawiałam zabiegu z udziałem studentów. Jednak obawa minęła gdy usiadłam na fotel. Dwoje młodych ludzi pod kierownictwem energicznej Pani doktor sprawnie usunęli ząb. Odpowiadnie znieczulenie także jest ważne przy tak dużym zębie a oni zrobili to profesjonalnie, przy czym młoda studentka trzymała mnie za rękę by dodać mi otuchy. Doceniam takie podejście i polecam. Pierwsze wrażenie w porządku.
1/5
Odradzam , córka doprowadzona do łez przez zachowanie Pani stomatolog, nic jej nie zrobiła bo córka nie wytrzymała , no tak nie miłe babsko . Zero podejścia do pacjenta, tam ewidentnie przyda się szkolenie z empatii.
5/5
Z dodzwonieniem nie było problemu. Dr. Maciaszczyk wyrwał 8 bez boleśnie. Szybko, sprawnie wykonał zabieg. Bardzo miły, uprzejmy i kompetentny. Polecam
5/5
Przede wszystkim , co jest ewenementem na skalę kraju :) , mega miła, szczera, uprzejma i bardzo pomocna Pani rejestrująca.Dlatego ja już jestem przekonany co do wyboru placówki !!
5/5
Pani rejestratorka ,obsługująca dzisiaj-poradnię zdrowia psychicznego baaardzo miła, szczera i pomocna- zupełne przeciwieństwo innych osób pracujących na podobnych stanowiskach w NFZ !! Co więcej po kilkunastu zdaniach zamienionych podczas rejestracji, jestem pewien - baardzo wartościowa osoba- doceńcie to zanim Wam czmychnie :) .
5/5
Jestem zadowolona z dentystów.
Mili lekarze.
Polecam tą klinikę.
Jeśli chodzi o znieczulenie bardzo dobre i zawsze nic nie boli :_)
1/5
Periodentologia dwa wybory swiezo upieczony lekarz badz stazysci pod nadzorem doswiadczonego lekarza najpierw trafilem do swiezego asystentka tak mi podwazala dziasla ze rano miekkie nogi przespane 12h(normalnie 7h) dyskomfort gorszy niz po usuwaniu kamienia badz rwaniu zebow trzonowych przynioslem tomograf 3d gornej i dolnej szczeki program do czytania takich zdjec wersja demo poprosili o standardowy rentgen bardzo slabo plus parcie na kupno szczoteczki elektrycznej koniecznie firmy oral-b,jednak sprobuje szczescia u stazystow pod okiem doswiadczonego lekarza i kupie soniczna lepszej firmy zdam relacje jak poszlo
Dodaj opinię

Adres:

Bukowska 70, Poznań Łazarz

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń

Strona internetowa: