Adres:
Bukowska 70, Poznań Łazarz
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Poradnia chirurgii stomatologicznej
Chirurg stomatolog |
221 dni | 61 845 27 65 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-17:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ09:00-18:00 PT08:00-14:00 SO08:00-14:00 |
|||||
Poradnia chirurgii szczękowo-twarzowej
Chirurg |
92 dni | 61 845 27 65 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN13:00-14:00 WT10:00-14:00 ŚR14:00-15:00 CZ13:00-18:00 PT13:00-15:00 |
|||||
Poradnia ortodontyczna
Ortodonta |
931 dni | 61 845 27 65 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-16:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-14:00 PT08:00-14:00 |
|||||
Poradnia ortodontyczna
Ortodonta |
931 dni | 61 845 27 65 | |||
Poradnia periodontologiczna | 20 dni | 61 845 27 65 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-14:00 WT08:00-11:00,15:00-18:00 ŚR12:00-18:00 CZ08:00-14:00 PT08:00-14:00 |
|||||
Poradnia protetyki stomatologicznej
Protetyk |
25 dni | 61 845 27 65 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-14:00 CZ12:00-18:00 PT08:00-14:00 |
|||||
Poradnia protetyki stomatologicznej
Protetyk |
281 dni | 61 845 27 65 | |||
Poradnia stomatologiczna
Stomatolog |
62 dni | 61 845 27 65 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 SO08:00-14:00 |
|||||
Poradnia stomatologiczna dla dzieci
Stomatolog |
104 dni | 61 845 27 65 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-14:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-14:00 |
|||||
Poradnia zdrowia psychicznego
Psychiatra, Psycholog |
200 dni | 881 969 827 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-19:00 WT08:00-18:00 ŚR09:00-19:00 CZ08:00-19:00 PT08:00-15:00 |
Pozdrawiam
Olewanie Klienta to stała praktyka.
Moja pierwsza wizyta była bardzo pozytywna (u studenta, sytuacja powyżej, pomijam fakt tego naganiania na prywatne wizyty), druga niestety wręcz przeciwnie.
Pani Wiśniewska (klinika chirurgii, C3), nie wiem czy tylko zmora pacjentów czy również i studentów. Bardzo nieprzyjemna mimo, że gdy wchodziła do gabinetu bardzo serdecznie przywitała się z pacjentami, którzy stali na korytarzu. Pozytywne wrażenie zaczęło się zacierać w momencie, gdy zaczęła wręcz wyżywać się na pacjentce biegając z nią od gabinetu do gabinetu i mówić, że czemu wszystko jest na jej głowie. Słyszał to cały korytarz i widać było zażenowanie i rozgoryczenie pacjentki.
Moje odczucia:
Rejestracja: Podeszłam, aby zapytać się gdzie mam się udać. Od wejścia pretensję, że taką informację powinnam otrzymać przy rejestracji. Mówię, że jej nie otrzymałam, więc z litością wyszukano mojego nazwiska i przekazano informację (Kobieta, czarne krótkie włosy i okulary, po raz drugi trafiłam na nią i za każdym razem jest nieuprzejma).
Klinika Chirurgii C3 (Wiśniewska) : Poszłam na wyrwanie ósemki, wyrośniętej, prawidłowej, zalecenie wyrwania ze względu na przesuwanie reszty zębów. Czekałam godzinę po to, aby po 2 minutach wygonić mnie z fotela. Student założył mi chustę ochronną a ta kobieta spojrzawszy na zdjęcie przyszła, zdjęła ją i powiedziała "do specjalisty". Aha.
Gdzie tu rozmowa? Gdzie wyjaśnienie dlaczego? Gdzie wyjaśnienie do jakiego specjalisty się udać? Zapytałam dlaczego. O zgrozo, poczułam się jak intruz, bo przecież mam spojrzeć po sali czym się oni zajmują, to nie jest przypadek dla studentów! A skąd ja to miałam wiedzieć? Czy teraz to pacjenci mają studiować zdjęcia pantomograficzne, aby wiedzieć czy coś się nadaje a coś nie? Okej, mój ząb mógł się nie nadawać dla studentów ale mogłoby być to przekazane w sposób kulturalny a nie z rozgoryczeniem, że zajmuję czas i wyjaśnione do kogo mam się udać, bo tej informacji nie otrzymałam. Wizyta naprawdę nieprzyjemna.
Jeśli chcecie leczyć ludzi i z nimi pracować to nauczcie się kultury. Tytuł doktora nie czyni z Was pępka świata i nikt się w pas nie będzie Wam kłaniał jeśli nie potraficie okazać szacunku. Jeśli macie gorszy dzień to nie wyżywajcie się na pacjentach. Tyle ludzi boi się wizyt u stomatologa a Wy jako Uniwersytet zamiast dawać przykład to jeszcze pogłębiacie te lęki i wstręt do tego zawodu. Może wychodzicie z założenia, że ten zawód nigdy nie wyginie, bo z zębami problemy były, są i będą. Kasa się zgadza, co? Szkoda tylko, że wielu ludzi unika stomatologów i w ich jamie ustnej dzieją się cuda. Po takim traktowaniu nie dziwię się czemu. Chyba leczenie hemoroidów jest przyjemniejsze niż spotkanie jeszcze raz tej kobiety.
Moja pierwsza wizyta była bardzo pozytywna (u studenta, sytuacja powyżej, pomijam fakt tego naganiania na prywatne wizyty), druga niestety wręcz przeciwnie.
Pani Wiśniewska (klinika chirurgii, C3), nie wiem czy tylko zmora pacjentów czy również i studentów. Bardzo nieprzyjemna mimo, że gdy wchodziła do gabinetu bardzo serdecznie przywitała się z pacjentami, którzy stali na korytarzu. Pozytywne wrażenie zaczęło się zacierać w momencie, gdy zaczęła wręcz wyżywać się na pacjentce biegając z nią od gabinetu do gabinetu i mówić, że czemu wszystko jest na jej głowie. Słyszał to cały korytarz i widać było zażenowanie i rozgoryczenie pacjentki.
Moje odczucia: (13.12.2017, środa, rejestracja na godzinę 11:00)
Rejestracja: Podeszłam, aby zapytać się gdzie mam się udać. Od wejścia pretensję, że taką informację powinnam otrzymać przy rejestracji. Mówię, że jej nie otrzymałam, więc z litością wyszukano mojego nazwiska i przekazano informację (Kobieta, czarne krótkie włosy i okulary, po raz drugi trafiłam na nią i za każdym razem jest nieuprzejma).
Klinika Chirurgii C3 (Wiśniewska) : Poszłam na wyrwanie ósemki, wyrośniętej, prawidłowej, zalecenie wyrwania ze względu na przesuwanie reszty zębów. Czekałam godzinę po to, aby po 2 minutach wygonić mnie z fotela. Student założył mi chustę ochronną a ta kobieta spojrzawszy na zdjęcie przyszła, zdjęła ją i powiedziała "do specjalisty". Aha.
Gdzie tu rozmowa? Gdzie wyjaśnienie dlaczego? Gdzie wyjaśnienie do jakiego specjalisty się udać? Zapytałam dlaczego. O zgrozo, poczułam się jak intruz, bo przecież mam spojrzeć po sali czym się oni zajmują, to nie jest przypadek dla studentów! A skąd ja to miałam wiedzieć? Czy teraz to pacjenci mają studiować zdjęcia pantomograficzne, aby wiedzieć czy coś się nadaje a coś nie? Okej, mój ząb mógł się nie nadawać dla studentów ale mogłoby być to przekazane w sposób kulturalny a nie z rozgoryczeniem, że zajmuję czas i wyjaśnione do kogo mam się udać, bo tej informacji nie otrzymałam. Wizyta naprawdę nieprzyjemna.
Jeśli chcecie leczyć ludzi i z nimi pracować to nauczcie się kultury. Tytuł doktora nie czyni z Was pępka świata i nikt się w pas nie będzie Wam kłaniał jeśli nie potraficie okazać szacunku. Jeśli macie gorszy dzień to nie wyżywajcie się na pacjentach. Tyle ludzi boi się wizyt u stomatologa a Wy jako Uniwersytet zamiast dawać przykład to jeszcze pogłębiacie te lęki i wstręt do tego zawodu. Może wychodzicie z założenia, że ten zawód nigdy nie wyginie, bo z zębami problemy były, są i będą. Kasa się zgadza, co? Szkoda tylko, że wielu ludzi unika stomatologów i w ich jamie ustnej dzieją się cuda. Po takim traktowaniu nie dziwię się czemu. Chyba leczenie hemoroidów jest przyjemniejsze niż spotkanie jeszcze raz tej kobiety.
Jeden wielki dramat!!!
Pani docent potraktowała nas przedmiotowo. Nie chciała pomoc a jedyne jakie znalazła rozwiązanie to operacja szczęki. .bo na oko widzi że górna szczęka synowi rośnie a dolna nie !!!! Dramat. Zero podejścia do dziecka tylko nastraszenie , zero profesjonalizmu i zero pomocy ... To była najszybciej wyrzucona stòwa w błoto bo tyle trwala 7 minutowa konsultacja z panią docent. I jeszcze jak się zabezpieczyli !? Dają najpierw kwit do podpisania że zapłacę za wizytę .. !!! Najwidoczniej były już takie sytuacje... I sama Się dziwię że nie zrobiłam tam hałasu tylko wyszłam w cichy.. no ale widząc strach w oczach syna, nie chciałam mu bardziej dokładać ...:(
Szczerze nie polecam...
Bardzo miła i profesjonalna obsługa !!!
Obchodzili się ze mną , bardzo delikatnie i uprzejmie . Dzisiaj i poprzednio jak wyrywali mi dwa zęby obok siebie . Trwało to trochę , bo korzenie mam solidne :) Nie bolało nic !!! Polecam wszystkim !!! A tym co krytykują ... polecam gabinety prywatne !!! Nie zajmowanie miejsca na korytarzu, i głupie uwagi !!!
To sa jakies jaja !! Panie maja czas... zeby zadzwonic i sie umówić.. Zapomnij !! Panie wyciszaja telefon ! Podejscie tych Hien , inaczej nie da sie tego nazwac jes t tragedia. !! Moj weterynarz ma lepsze podejscir niż te baby za ta scianka
Umówiłam syna na oddział ortodontyczny celem założenia aparatu ortodontycznego, dodam ze wizyta odbyła się prywatnie u dr.Kurp.. , na wizycie we wrześniu został pobrany wycisk, zrobione zdjęcia, i po dwóch tygodniach został przedstawiony plan leczenia, do aparatu miał być założony implant stomatologiczny, na wizycie NIE zostałam poinformowana ze jest on płatny, dowiedziałam się tego dopiero z internetu, po czym zadzwoniłam na oddział i spytałam jakie są koszta takiego implantu, dowiedziałam się ze Ok 600 zł plus wizyta u kolejnego lekarza w sprawie tego implantu tez płatna, poprosiłam telefonicznie o kontakt z Panią doktor czy jest możliwość założenia aparatu bez tegoż implantu( przecież kiedyś tych technik nie było...) Panie w rejestracji powiedziały ze skontaktują się z Panią doktor i będzie do mnie oddzwaniać, i mijały tygodnie, a my czekaliśmy za telefonem, syn codziennie pytał kiedy będzie miał aparat, wiec dzwoniłam raz, dwa razy w tygodniu, przypominać się, i sprawdzać czy w mojej sprawie cokolwiek już wiadomo, za każdym razem kiedy dzwoniłam dowiadywałam się że Pani doktor ma dziś spojrzeć w plan leczenia i do mnie oddzwoni, i tak minął miesiąc , zero jakiekolwiek informacji, zostaliśmy kompletnie mówiąc kolokwialnie Olani przez P.doktor tyko dlatego, iż spytaliśmy czy możemy podjąć leczenie w inny sposób. Wystarczyłby jeden telefon, ale żeby tak postąpić trzeba mieć choć trochę szacunku do drugiego człowieka, czy takich cech nie powinien posiadać lekarz... ?
Zapisywałam syna w sierpniu a jest koniec października, brak jakiejkolwiek organizacji i szacunku do drugiego człowieka, straciliśmy tylko czas, i pieniądze.
Gdybym posłuchała rady lekarza z tego samego centrum gdy byłam na leczeniu z dzieckiem żeby lepiej nie podejmować leczenia ortodontycznego w tym centrum z uwagi na brak organizacji, syn już dawno miałby aparat.
Dodam jeszcze tylko, iż w dniu dzisiejszym, chcąc rozmawiać z dyrektorem centrum, doszłam jedynie do sekretariatu gdzie zatrzymała mnie bardzo nie miła Pani w krótkich czarnych włosach mówiąc ze ona nie będzie tego wysłuchiwać, i ze mam złożyć pisemne zażalenie, mało tego gdy skierowałam się w stronę windy słyszałam jak jedna z tych Pań mówi do drugiej (czy dziś jest pełnia!!!) po prostu szok i nie dowierzanie ze można tak potraktować drugiego człowieka, nie dam im zarobić już nawet złotówki, a leczyliśmy się całą rodziną od lat!
Edit: Edit: Po kilku miesiącach straconych nerw w Centrum Stomatologii trafiliśmy na wspaniałą Panią doktor która od razu zaproponowała leczenie ortodontyczne dla syna nie dwoma, tylko jednym łukiem aparatu i bez żadnego implantu ortodontycznego ani wyrywania ósemek których wcale jeszcze nie ma ! Skandal co tam się dzieje! Naciąganie i brak jakiegokolwiek profesjonalizmu!
Umówiłam syna na oddział ortodontyczny celem założenia aparatu ortodontycznego, dodam ze wizyta odbyła się prywatnie u dr.Kurp.. , na wizycie we wrześniu został pobrany wycisk, zrobione zdjęcia, i po dwóch tygodniach został przedstawiony plan leczenia, do aparatu miał być założony implant stomatologiczny, na wizycie NIE zostałam poinformowana ze jest on płatny, dowiedziałam się tego dopiero z internetu, po czym zadzwoniłam na oddział i spytałam jakie są koszta takiego implantu, dowiedziałam się ze Ok 600 zł plus wizyta u kolejnego lekarza w sprawie tego implantu tez płatna, poprosiłam telefonicznie o kontakt z Panią doktor czy jest możliwość założenia aparatu bez tegoż implantu( przecież kiedyś tych technik nie było...) Panie w rejestracji powiedziały ze skontaktują się z Panią doktor i będzie do mnie oddzwaniać, i mijały tygodnie, a my czekaliśmy za telefonem, syn codziennie pytał kiedy będzie miał aparat, wiec dzwoniłam raz, dwa razy w tygodniu, przypominać się, i sprawdzać czy w mojej sprawie cokolwiek już wiadomo, za każdym razem kiedy dzwoniłam dowiadywałam się że Pani doktor ma dziś spojrzeć w plan leczenia i do mnie oddzwoni, i tak minął miesiąc , zero jakiekolwiek informacji, zostaliśmy kompletnie mówiąc kolokwialnie Olani przez P.doktor tyko dlatego, iż spytaliśmy czy możemy podjąć leczenie w inny sposób. Wystarczyłby jeden telefon, ale żeby tak postąpić trzeba mieć choć trochę szacunku do drugiego człowieka, czy takich cech nie powinien posiadać lekarz... ?
Zapisywałam syna w sierpniu a jest koniec października, brak jakiejkolwiek organizacji i szacunku do drugiego człowieka, straciliśmy tylko czas, i pieniądze.
Gdybym posłuchała rady lekarza z tego samego centrum gdy byłam na leczeniu z dzieckiem żeby lepiej nie podejmować leczenia ortodontycznego w tym centrum z uwagi na brak organizacji, syn już dawno miałby aparat.
Dodam jeszcze tylko, iż w dniu dzisiejszym, chcąc rozmawiać z dyrektorem centrum, doszłam jedynie do sekretariatu gdzie zatrzymała mnie bardzo nie miła Pani w krótkich czarnych włosach mówiąc ze ona nie będzie tego wysłuchiwać, i ze mam złożyć pisemne zażalenie, mało tego gdy skierowałam się w stronę windy słyszałam jak jedna z tych Pań mówi do drugiej (czy dziś jest pełnia!!!) po prostu szok i nie dowierzanie ze można tak potraktować drugiego człowieka, nie dam im zarobić już nawet złotówki, a leczyliśmy się całą rodziną od lat!
Edit: Edit: Po kilku miesiącach straconych nerw w Centrum Stomatologii trafiliśmy na wspaniałą Panią doktor która od razu zaproponowała leczenie ortodontyczne dla syna nie dwoma, tylko jednym łukiem aparatu i bez żadnego implantu ortodontycznego ani wyrywania ósemek których wcale jeszcze nie ma ! Skandal co tam się dzieje! Naciąganie i brak jakiegokolwiek profesjonalizmu!
Po trzech miesiącach okazało się , że inny ząb jest już w takim stanie, że nadaje się tylko do wyrwania lub leczenia kanałowego. Inny stomatolog pyta, dlaczego przychodzę tak późno.
Pora, żeby lekarze odpowiadali, za źle wykonywaną pracę. Od tego zależy zdrowie i życie ludzi!
Pracownia RTG - przemiła obsługa Pań oraz profesjonalne podejście do pacjenta.
Terminy jakkolwiek odległe warte oczekiwania na uzyskanie pomocy ze strony specjalistów.
Już od wejścia do gabinetu byłam zachwycona spokojem Pani doktor.
Z każdą minutą pobytu na fotelu czułam się spokojniejsza.
Pani doktor szczegółowo wyjaśniła mi co będzie robić co jest dla mnie dużym plusem gdyż niczym nie byłam zaskoczona.
Jestem zachwycona wizyta u pani dr.Natalii jej spokojem wyrozumiałością i życzliwym podejściem do pacjenta.
Jeśli kiedykolwiek będziecie musieli skorzystać z usług stomatologa to gorąco polecam dr.Lipską
Mili lekarze.
Polecam tą klinikę.
Jeśli chodzi o znieczulenie bardzo dobre i zawsze nic nie boli :_)