Voxel

Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Świadczenia rezonansu magnetycznego
Rezonans Magnetyczny
131 dni 32 701 24 33
Godziny otwarcia:
PN07:00-22:00
WT07:00-22:00
ŚR07:00-22:00
CZ07:00-22:00
PT07:00-22:00
SO08:00-20:00
ND08:00-20:00
Świadczenia tomografii komputerowej
Tomografia (TK)
28 dni 32 701 24 00
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o Voxel

Dodaj opinię
1/5
Rejestratorka na tomograf - młoda osoba, szczupła szatynka w kucyku.
Totalny brak empatii dla pacjenta z rozpoznaniem: NOWOTWÓR.
Niekompetentna, nie odpowiada na pytania pacjenta lub mówi od niechcenia.
Odsyła na bardzo odległy termin ( - skierowanie na CITO ), pomimo, że pacjent
stojący w kolejce wcześniej, rezygnuje z bliskiego terminu i przekłada badanie!
Zwalnia się termin, ale rejestratorka go nie udostępnia. Jak się pacjent tak śpieszy
to może odpłatnie wykonać badanie!
1/5
Nie polecam, nie dość że na wyniki trzeba czekać do dwóch tygodni to nawet w tym terminie się nie wyrabiają, przez co przepadla mi wizyta u specjalisty.
1/5
Panie w rejestracji bardzo opryskliwe. Zupełny brak epatii i zrozumienia dla pacjenta. Zostałem odesłany z "kwitkiem" z powodu braku pieczątki na skierowaniu pomimo tego że wcześniej wielokrotnie z takim samym skierowaniem robiono mi rezonans w Voxel Zabrze i nie było problemu. Nie docierało do tych pań że przesunięcie terminu badania o tydzień to przesunięcie wizyty u lekarza o ok. 3 miesiące a co za tym idzie opóźnienie diagnozy. A wystarczyło zrobić badanie a ja wróciłbym za pół godziny z pieczątką na skierowaniu. Panie jednak za wszelką cenę chciały udowodnić swoją wyższość nad pacjentem a udowodniły tylko swoją ignorancję.
1/5
Nie polecam opłaciłam przesyłkę wyniku listem poleconym w kwocie 12 zł i je nie otrzymałam ,musiałam sama jechać po wynik .5 razy reklamowałam ze nie otrzymałam wyniku raz nawet mnie zapewniono że wynik został wysłany a po tygodniu okazało się ze nie został wysłany i wielkie przeprosiny że system zawiódł badanie było 24 .07 .19 a po wynik pojechałam osobiście 03 09 19 ,bo wizyta u specjalisty 05 .09 19 Prośba do przełożonych tych pań żeby bardziej kontrolowali prace podwładnych
1/5
Nie polecam. Na TK czeka się tylko 10 dni lecz na opis ponad miesiąc. Podczas rejestracji pani w okienku poinformowała mnie że wyniki będą do 10 dni. Potem że to ma być 10 dni roboczych. Potem że do miesiąca i?
1/5
Opinia o rejestracji negatywna. Oczekiwanie na badanie pacjenta z rozpoznaniem "nowotór złośliwy" i "pilne" około 2 tygodnie, pomyślałam trudno, ale po rejestracji, na pytanie o opis według informacji opryskliwej rejestratorki oczekiwanie DO MIESIĄCA!!! Jaki to sens? Chciałam wycofać zarejestrowaną wizytę, a tu niespodzianka, po skierowanie musi przyjść OSOBIŚCIE chory, nawet jeśli jest osobą leżącą..... I tak chory stracił szansę na wykonanie badania i przede wszystkim diagnozy w trybie pilnym, bo taki czas oczekiwania jest po prostu niesmacznym żartem z poważnie chorych.
Na rejestracji należało by wywiesić informację o tak długim oczekiwaniu, myślę, że 80 % pacjentów zrezygnowało by z korzystania z usług tego ośrodka. Ale chyba właśnie chodzi tylko o wykonanie badania, za które płaci NFZ, a diagnoza, na którą czeka pacjent to tylko kłopotliwy dodatek do kasy, może więc poczekać.
Może dobrze by było, gdyby kierownictwo przyjrzało się zasadom pracy ośrodka, jeśli zależy im na opinii o Voxel, chyba że zasada "primum non nocere" w obecnym świecie medycznym została zdecydowanie zastąpiona zasadą "primum pecunia".
5/5
Dzisiaj 5 gwiazdek za przemiłą, empatyczną, życzliwą obsługę w czasie rejestracji na rezonans.
Zapisywałam się internetowo i system wypluł jakąś kosmicznie daleką datę. Zostałam przepisana na wcześniejszy termin i to za inicjatywą personelu.
Życzyłabym sobie być traktowana tak dobrze w każdej przychodni.
Dziękuję ślicznie:).
5/5
Jestem po przeprowadzonym badaniu rezonansu.
Od samego początku miałam szczęście do miłej i pomocnej Pani w rejestracji. :-)
Samo badanie przeprowadzone bardzo profesjonalnie i sprawnie i na czas.
Wynik w skrzynce na listy już w 6 dniu kalendarzowym. Jako pacjent chciałabym wszędzie mieć przeprowadzaną diagnostykę na takim poziomie... ;-)
Dziękuję. :-)
2/5
Nikt nie odbiera telefonów w godzinach pracy.
Ustawiają automat gadający bzdury w kółko a ty wiś na słuchawce.
Rejestratorki w twarz powiedziały mi że "nie odbierają bo nie mają czasu".
Skandaliczna biurokracja.
PS.
ta opinia "Iza" powyżej to chyba pomyliła placówki.
1/5
ŻENADA
1/5
Zero organizacji, ludzie stloczeni czekaja na schodach podczas gdy panie rejestratorki (obie) zalatwiaja cos z kolezanka. Termin na tomograf (pilny) stosunkowo szybki ale niestety przy telefonicznej rejestracji zostalam zle poinformowana o przygotowaniu do badania (32 701 24 00) wiec w dniu badania po wycieczce ze starym Ojcem z klopotami chodzacym (koszt taxi 2x40zl) zostalismy odprawieni z kwitkiem. Uwazam to za skandal i chyba poszukam innej przychodni.
1/5
Dwa tygodnie czekam na wyniki dodzwonić się Nie można cały dzień.. Zwolnić dziadostwo...
5/5
Bardzo profesjonalna i miła obsługa. Nowoczesny sprzęt do badania. Badanie rezonansu wykonane w ramach NFZ. Polecam! 🙂
1/5
Tragedia , troszkę empati do człowieka , Nie siedzicie tam za karę, A na pytania się odpowiada
W końcu wam za coś płacą :)
5/5
Jestem już po rezonansie głowy ,to moje pierwsze badanie które zostało przeprowadzone bardzo sprawnie i na czas.
Panie w rezonansie cudowne ze względu ze mam klaustrofobie bardzo trudno było mi wytrzymać w urządzeniu .Pani całe badanie trzymała mnie za rękę za co bardzo ale to bardzo dziękuje z całego serca.
Cudowna obsługa życzę Panią wszystkiego najlepszego i wszystkim polecam.
1/5
Jeśli chcesz szybko przejść na drugą stronę to idealne miejsce. Szpital dopełnia wszelkich starań, aby człowiek umierał w spokoju, bez pytań i czysty. Tak. Czysty. Tutaj bardziej dba się o wygląd człowieka aniżeli jego zdrowie. Mama poddawana zabiegom higieniczny bardzo skrupulatnie. Każdego dnia zmiana piżamki, myta. Szkoda, xze tak samo nie dba się o zdrowie pacjenta. Najczęściej umiera się tu tutaj z odwodnienia. Pacjenci leżący nie mają możliwości napoić się sami. O każdą kroplówkę trzeba walczyć. Pan ordynator Kaczmarek czy jakoś tak w rozmowie z rodziną odbiera telefony. Nie jeden tylko kilka rozmów przeprowadza dając do zrozumienia, xze nie tylko jest burakiem, ale równie to, xze w tyle ma pacjenta. Panie pielęgniarki miłe do czasu kiedy kiedy pacjent nic nie chce, a rzadko kiedy chce bo dzwonki są odłączone, a jak dawałam mamie dzwonek przy łóżku następnego dnia był w takim miejscu, ze nie można było do niego dosięgnąć. Pierwszego dnia mama pół nocy wolała o pomoc. Zastali ją zwisającą na łóżku bo chciała sama dojść do pielęgniarek. Niestety. Cialo odmówiło. Ten szpital to umieralnia. Wychodzą do domu przede wszystkim ci, którzy mieli choć trochę sił na samodzielne spożywanie napojów. Mama w chwili obecnej jest w stanie gorszym niż przyjechała i to nie ze względu na fakt, że ma neurologiczne problemy, ale na fakt, że jest odwodniona. Nikt w ciągu mojego pobytu przy mamie nie przyszedł z piciem do innych, leżących pacjentów poza porą posiłków. Prosili obcych odwiedzających o picie. Jeśli macie jakiekolwiek opcje wybrania innego szpitala zróbcie to. Tu, na oddziale neurologicznym i udarowym jedynie co czeka człowieka to powolna śmierć (w czystości bo o to tylko tutaj dbają). To właśnie obserwuję będąc u mamy każdego dnia. Dzisiaj walczę o przeniesienie. Oby się udało. Może uda jej się z tego stanu wyjść.
Dodaj opinię

Adres:

Radiowa 2, Gliwice Wojska Polskiego

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń

Strona internetowa: