1. Lekarz rodzinny (POZ)
  2. Wielkopolskie
  3. Gniezno

"Medipom" Andrzej Przybylski-Wojciech Nowacki - Lekarz rodzinny (POZ)

Jeziorna 13a
Gniezno
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Ogólna Jeziorna
61 426 46 29
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o "Medipom" Andrzej Przybylski-Wojciech Nowacki

Dodaj opinię
1/5
Bardzo nieprzyjemne pielegniarki w rejestracji
1/5
nie polecam
1/5
Dostać sie do lekarza graniczy z cudem.masakra i brak słów.
1/5
skandal co sie dzieje w tej przychodni telefon odłozony ciagle brak numerkow maja w rejestracji pochowane numerki bardzo arogandzkie w rejestracji chodza jak ksiezniczki jak by pracowały za kare brak punktualnosci w recepcji jak i rozpoczecie pracy lekarzy unikac tej pzrychodni nie polecam powinna byc zmiana personelu 3 lekarzy na wielu oddaja sie pracy a reszta masakra
1/5
Lekarz Robert bada ludzi na odległość wypisuje recepty w tym antybiotyki
1/5
Porażka! W czasie epidemii każą kontaktować się z lekarzem pierwszego kontaktu telefonicznie a w przychodni cały dzień słuchawka obok telefonu leży i nr cały dzień zajęty. A do poradni nie wpuszczą bo epidemia.
1/5
Niema jak się tam dodzwonić ciągle zajęty numer .Czy tam w ogóle ktoś pracuje.
1/5
brak realizacji połączeń tel
brak kompetencji ze strony personelu
brak inkstyntów etyki lek
brak szacunku i zaangażowania
brak informacji pomimo zaistniałych okoliczności

brak przychodni rejonowej na ul jeziornej 13 a w gnieźnie
1/5
Poradnia mająca stronkę internetową w której brak pełnej informacji o przyjmowaniu przez lekarzy w okresie pandemii. Brak też informacji jak składać zamówienia na leki jak i eRecepty. Trzeba dzwonić lub pofatygować się do przyjścia do przychodni składając na kartce nazwy leków które lekarz wystawi po kilku dniach i znowu trzeba iść dowiedzieć się jaki kod ma recepta. To tak jak za króla świeczka :)
1/5
Tym lekceważeniem pacjenta i arogancją zakrawającą o absurd powinien zająć się NFZ i wypieprzyć te leniwe królewny z rejestracji na zbity pysk, to samo z lekarzami bo im nawet telefonu nie chce się odbierać.
1/5
Patologia
1/5
Pielęgniarki aroganckie
1/5
Ta poradnia to jest jakieś nieporozumienie. Telefon cały czas milczy i nikt nie odbiera. W rejestracji bardzo nie miłe Panie. Rejestracja zawsze opóźniona ( zawsze po godz. 7:30 ). Brak numerków.
1/5
bardzo nieprzyjemne panie w recepcji,zywcem przeniesione z epoki PRLu.dodzwonic sie to bylby cud.
1/5
Dlaczego nikt nie kontroluje tej przychodni, podejście tych PAŃ w recepcji to masakra jak się uda dodzwonić to cud i brak numerka ,arogancja i brak empatii do ludzi. Zmienić personel w recepcji.
1/5
To wola o pomstę do nieba co się dzieje w tej przychodni państwo w państwie i prywatny folwark w recepcji hamstwo hamstwo pogania słuchawki telefonów odłożone zapomnij by się dodzwonić najgorsza przychodnia lekarska w Gnieźnie że jeszcze się nikt tym burdelem nie zainteresował co tam się dzieje to się dziwię trzeba to zgłosić do naczelnej izby lekarskiej i NFZ i ja się tym zajmę
2/5
Witam serdecznie, dzisiaj tzn. 2 listopada 2020 starałam się dodzwonić do przychodni i spytać o kod recepty.Nikt nie odbiera telefonu , nie rozumiem co te Panie robią. Miałam chyba z 50 nieodebranych połączeń. Mój lekarz wspaniały, ale rejestracja kuleje. Moje miłe Panie odbierajcie telefony. Pozdrawiam
1/5
Ta przychodnia to jedna wielka porażka,co robią Panie recepcjonistki,że od kilku dni nie odbierają telefonu być może telefon sobie leży odłożony z boku zapomniały,że go mają😊
1/5
Brak możliwości złożenia wniosku o receptę przez Internet
2/5
Czasy jakie mamy, takie mamy, dlatego aby móc skorzystać z "pomocy" swojego lekarza rodzinnego zostaje "teleporada". Przychodnia ta miała ogromne problemy, aby dodzwonić się na rejestrację jeszcze na długo przed obecnie panującą pandemią, ale obecnie jest to co najmniej nieludzkie. 503 - tyle automatycznych połączeń wykonał mój telefon w dniu dzisiejszym, aby dodzwonić się na automatyczną sekretarkę (pierwszą linię obrony) od godziny 7:51, gdzie przychodnia czynna jest w godzinach 8:00 - 18:00. O 8:48 udało się połączyć z ww. automatyczną sekretarką, która zdążyła powiedzieć "jesteś pierwszy w kolejce, proszę czekać" kilka razy. Po odebraniu telefonu przez jedną z Pań na rejestracji okazało się, że nie ma już numerków. Teraz nasuwa się pytanie, na które i tak tutaj nie dostanę odpowiedzi - dlaczego ten problem występuje? Kto zaprogramował tak toporny system połączeń, gdzie non-stop odrzuca połączenie "linia jest obecnie zajęta"? Nie mam za złe żadnemu lekarzowi rodzinnemu, bo większości tam nie znam i nie o nich mowa, a z mojego lekarza prowadzącego jestem relatywnie zadowolony, ale rejestracja oraz system automatycznej sekretarki jest beznadziejny. Problem i tak nie zostanie zaadresowany. Pozdrawiam!
1/5
Tragedia wziąć i te baby w rejestracji pogonić w pi..zdu
1/5
Dodzwonienie się do przychodni graniczy z cudem. Poziom niekompetencji Pań w rejestracji przekracza ludzkie pojęcie. Łatwiej dodzwonić się do okręgowej izby lekarskiej, co serdecznie polecam - może w końcu ktoś zrobi porządek z tą placówką
1/5
Bezczelność, chamstwo i arogancja pań (celowo z małej litery) z recepcji, to wizytówka tej przychodni. Jak jest możliwość, przypisywać sie gdzie indziej.
1/5
Witam, za co wam tam płacą w tej przychodni?
Panie w rejestracji nie przyjemne.
Po co wam tam w rejestracji telefon? Jak i tak nikt nie odbiera albo odbiera i się rozłącza.
Nie polecam tej przychodni.
1/5
Tragedia!!! telefony poodkładane, nikt nie odbiera za co te kobiety w rejestracji biorą pensje - za picie kawy czy co?!
1/5
Najgorsza przychodnia w Gnieźnie. Panie w rejestracji okropne, nie mile. Głęboki PRL. Zero nowoczesnych rozwiązań aby przychodnia mogła sprawnie obsługiwać pacjentów. Brak bezpośredniego połączenia telefonicznego z lekarzem, wszystko odbywa się przez rejestrację (po co?). Na stronie powinny znajdować się nr telef bezpośrednio do lekarzy i grafik w jakie dni i w jakich godz jaki lekarz przyjmuje. Tak to się odbywa w nowoczesnych poradniach. Ogólnie poradnia masakra, panie z rejestracji do wymiany wprowadzają chaos i zamieszanie, zero szacunku i empatii dla pacjenta.
1/5
Przychodnia na Ul. Jeziornej prosi się o kontrolę. Dziś zgłosiłam sprawę do rzecznika praw pacjenta . Od godziny 7.30 dzwonie na 5 numerów telefonu które są podane . Cały czas zajęte. Jeśli nie jest zajęte to nikt nie odbiera. Wsiadłam w auto pojechałam. Po długim płukaniu do drzwi wyszła obrażona Pani pielęgniarka z ryjem że prośby wrzucić do skrzynki chciała jeszcze zapytać na co Pani że ona nie ma czasu bo przyjmuje rejestrację telefoniczne. O 13 proszę odebrać swoje skierowani. Jest po godzinie 13 dzwonie do przychodni. Po 15 próbie Pani powiedziała że lekarz dopiero zaczął przyjmować i mam później przyjechać.
1/5
Zgroza. Opryskliwość i brak kompetencji.
Pielęgniarki wszystkie do wymiany .Bardziej chamskich osób w przychodni nie "widzialam " w cudzysłowie bo zobaczyć ich nie idzie tylko krzyki słychać i obrażanie pacjentów jak któryś śmie zapukać do drzwi .lekarze też boją się pacjentów. Od półtora roku swojego rodzinnego nie widziałam. Wszystkiego się boi u pacjentów. Kaszlu, smarowania ,kochani, cowida Tylko gdzie my się mamy leczyć.B,Płuc nie osłucha bo covida nie słychać. Ekg nie zrobi bo przez zamknięte drzwi nie do się aparatury podłączyć. Skierowania nie bo to obciąża przychodnie. Każe dzwonić na pogotowie jak będzie gorzej.
Pielęgniarki wypisują recepty .Same decydują o dawce i jeszcze pretensje maja jak im się uwagę zwrócił ze recepta źle wypisana a jak poprawia to do NFz zgłaszają nagłą poradę i przychodnia dostaje dodatkowe 40 złotych za nagłą poradę.WIDAC TO NA ZIP.

TAK ZLE TO JESZCZE TAM NIE BYŁO.A NALEŻĘ DO TEJ PRZYCHODNI BADRZO DLUGI Okres.

Moze już czas coś zmienić . Tych co się boją pacjentów do domu .A przyjąć lekarzy i pielęgniarek z prawdziwego zdarzenia .Tylko trzeba by zacząć chyba od właścicieli tego przybytku.
1/5
Bardzo niemiła obsługa telefoniczna,utrudniają wszystko jak mogą, zdecydowanie nikomu nie życzę kontaktu z tą przychodnią. Nie można uzyskać nazwiska niemiłej pani z rejestracji, zasłania się RODO co za prymityw. Jestem oburzony że w tych czasach można tak traktować pacjenta.
1/5
To co się dzieje w tej przychodni to wariactwo. Poczekalnia pusta, a każą pacjentom w tłoku stać na schodach i czekać na wizytę. Oczywiście opóźnienia są nagminne, ale nie o tym teraz. Kolejka do laboratorium ciągnie się przez schody, korytarz i jeszcze na zewnątrz. Kilkunastu ludzi... Pacjenci przychodni z przeróżnymi problemami czekają przed drzwiami na kilku metrach kwadratowych. Zastanawia mnie dlaczego pacjent może widzieć się z lekarzem, a nie może usiąść na poczekalni....
1/5
Panie w rejestracji wredne. Ludzie czekają na schodach a poczekalnią pusta. Skandal
1/5
Panie w rejestracji bardzo nieprzyjemne. Dodzwonić się nie można.
1/5
Faktycznie, jak można się skontaktować z tą przychodnia? Czy właściciel/ jakikolwiek szef/ nie widzi lub nie wie jak ona funkcjonuje!!???? Przecież to niedopuszczalne!!! I oczywiście wstyd!!¡ Panie Właścicielu!!! Zrób Pan coś!!!!!!!!
1/5
Od 40 min próbuję dodzwonić się do przychodni korzystając z trzech numerów do tej przychodni. Miałam kilka sygnałów które mogłyby mnie połączyć jeżeli pani w rejestracji odebrałaby połączenie. Ja z lekarzy tam jestem zadowolona, ale te Panie na rejestracji to przesada. Zamierzam się przepisać do przychodni do której się dodzwonię i będę mogła wejść i zostać zbadana. Ludzie do przychodni nie dzwonią żeby sobie porozmawiać tylko żeby zgłosić swoje dolegliwości i uzyskać pomoc lekarską.
1/5
Koszmar za życia - takie przychodnie powinny być zamykane. Panie rejestratorki z zachowania okropne, niekompetentne, zero życzliwości, niegrzeczne. Dostać się do lekarza to jak wygrać w totolotka. Brak minusowych ocen, a na taką ocenę zasługują, skoro jest max +5 to ja oceniam na -5.
1/5
To co się tam wyprawia to kpina. Dzwoni się od 8 na dwa telefony raz za razem kilka minut po 8 uda się wbić w wolna linie to nie odbierają a jak odbiorą to już niea numerków. Za każdym razem to samo zarejestrować się tam to cud. Mało tego człowiek jak już się umówi na "teleporade" to nie odbierają o wyznaczonych godzinach i na drugi dzień od nowa przez ten cyrk przechodzić... Kiedy w końcu ktoś odpowiedzialny się tym zajmie?
1/5
Właściwie to nie wiem od czego zacząć o tą przychodnia nie ma
prawa ytu a nikt nie chce ludziom pomóc bo nie ma szans się dodzwonić więc jeśli ocenimy na + 5to tą przychodnia ma-100i dziwię się ze ni,t z tym nic nie robi bo lekarzy mają dobrych ale pozostały personel na łące, krowy paść
1/5
Pielęgniarki w rejestracji aroganckie opryskliwe niekompetentne, dodzwonienie sięgraniczy z cudem, tak nie powinno być.
1/5
Porażka.Dodzwonić się nie idzie .A jak już człowiek się wybierze pod drzwi to nie otwierają .Pozamykane na klucz .Obsługa strasznie nie miła.Dzwoniłam zawsze z dwóch telefonów i śmieszne jest to ,że kiedy dzwoniłam z drugiego byłam szybsza w kolejce niż z pierwszego telefonu wykonałam numer .
1/5
Jednym słowem kabaret, człowiek próbuje się dodzwonić od kilku dni a telefon ciagle jakby był zajęty. Masakra
1/5
Kobiety, które rejestruja pacjentow sa bardzo aroganckie i niemile. Każdy oburzony pacjent powinien złożyć skargę do dyrektora tej placówki. Porazka
1/5
Telefon chyba leży na śmietniku bo nikt go nie odbiera
1/5
Obsługa w tej przychodni to jakaś porażka, siedzę na poczekalni i obserwuje...panie tak zajęte prywatnymi rozmowami, że nie słyszą telefonu, który wciąż dzwoni, w ogóle nie odbierają...a przepraszam odbierają swoje prywatne telefony i wciąż rozmawiają. Można się dowiedzieć wszystkiego co się wydarzyło przez weekend. Gdy ktoś podchodzi do okienka, również musi się wystać, by w końcu obsłużyły, kpiny... I ktoś płaci im za pracę..
1/5
Nie można się w ogóle dodzwonić. Sygnał wolny, ale nikt nie odbiera. I to nie rano, lecz po 14 tej.
1/5
Próbowałam się dodzwonić do naszej suuuuper przychodni , telefon miałam non stop włączony przez 76minut i co? Nic! Nikt nie odebrał 🤬 to jakieś jaja! Tam głęboka komuna panuje! Pojechałam i dobijałam się do drzwi, no granda ! Przyszła też starsza pani i wprost przepraszała , że potrzebuje leki , a babiszon z rejestracji na tą biedną kobietę z ryjem , że covid jest i nie wolno wchodzić!
5/5
Pani Ola w rejestracji na pierwszym piętrze - na ul.Jeziornej jest bardzo uczynna, zawsze pomocna, z duszą na ramieniu oby więcej takich osób w służbie zdrowia 😊
1/5
Masakra dzwonisz czekasz na połączenie po czym odbiera mówisz do pani w recepcji a ona się rozłącza w trakcie mówienia i udaje że nie słyszy. Dzwonisz na inny numer i słyszysz że już nie ma miejsca 15min od rozpoczęcia rejestrują. Pielęgniarki rejestrują najpierw swoich znajomych.
1/5
W przychodni w toalecie zamontowali kamerę. Ciekawe kogo interesuje jak ktoś sika .
Podobno ma rejestrować czy ktoś nie przelewa moczu ze słoika do probówki.
Tylko jak to się nagrywa to co innego też.
I jak tu się załatwić.
Może to trzeba zgłosić do urzędu praw pacjenta ?
Nagrywanie w toalecie jest NIELEGALNE.
CO NA TO WŁAŚCICIELE PRZYCHODNI.
1/5
Byłam w przychodni na pierwszym piętrze. W poczekalni dosłownie trzech pacjentów, plus ja, czekających na wizytę do lekarza. Przy okienku brak kolejki, ani jednego pacjenta. Panie pielęgniarki dwie co najmniej. Siedzę sobie w tej poczekalni (czekając na wizytę) i dzwonię na kolejne numery telefonów na tym piętrze i nie słyszę sygnału telefonu w recepcji. Dlaczego? To proste, bo telefon jest wyciszony! I połączeń nikt nie odbiera! Taka to jest polityka w tej przychodni. Więc tej przychodni według mnie nie ma możliwości skontaktowania się telefonicznie. Bez sensu uruchamianie dodatkowych numerów, skoro nikt nie odbiera. Telefony są nagminnie, powtarzam nagminnie nie odbierane. Sytuacja opisana wyżej miała miejsce w godzinach popołudniowych ok 17 tej.
1/5
Nieprzyjemne Panie na rejestracji. Masakra…
Dodaj opinię

Adres:

Jeziorna 13a, Gniezno

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00