ZOZ "Adamed"

Paderewskiego 11
Łódź
Świadczenia specjalistyczneKolejkaNumer telefonuInne ośrodki
Poradnia dermatologiczna
Dermatolog
12 dni42 640 37 38
Godziny otwarcia:
PN08:00-16:00,16:30-20:00
WT09:00-13:00,14:00-19:30
ŚR08:00-17:00
CZ08:00-15:00
PT08:00-18:30
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog
27 dni42 640 37 38
Godziny otwarcia:
PN08:00-19:00
WT08:00-19:00
ŚR08:00-19:00
CZ15:00-19:00
PT08:00-15:00
Poradnia rehabilitacyjna
Rehabilitacja
14 dni42 640 37 38
Godziny otwarcia:
PN08:00-13:30,15:00-20:00
WT08:00-13:00,14:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ14:00-20:00
PT08:00-18:30
Poradnia stomatologiczna
Stomatolog
1 dzień42 640 37 38
Godziny otwarcia:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
SO08:00-15:00
Poradnia zdrowia psychicznego
Psychiatra, Psycholog
29 dni42 640 37 38
Godziny otwarcia:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
Podstawowa Opieka ZdrowotnaNumer telefonuInne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Gabinet Podstawowej Opieki Zdrowotnej dla dorosłych
42 640 37 38
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Gabinet Pielęgniarki Środowiskowo-Rodzinnej
42 640 37 38
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o ZOZ "Adamed"

Dodaj opinię
5/5
Przede wszystkim polecam wszystkim dr Kazimierczak - psychiatrę. Oraz lekarza rehabilitanta i zabiegi fizjoterapeutyczne.
Przychodnia przyjazna dla pacjenta. Bardzo sympatyczna obsługa.
5/5
Korzystałąm z porady laryngologa. Jestem bardzo zadowolona z trafnie dobranej terpii. Bardzo miła obsługa, mimo że mam daleko chyba zapiszę się do poz.
1/5
Dramatyczna obsługa w rejestracji panie ignorują pacjenta po operacji chciałyśmy powtórzyć leki na ciśnienie zostałyśmy zlekceważone z mamą. Zmieniłyśmy przychodnię.Nie polecam dramat
1/5
Nie polecam nic nie jest tak jak powinno być obsługa nie miła dostać się do internisty graniczy z cudem
1/5
Leczenie się w tej poradni wymaga zdrowia, czasu i ogromnej cierpliwości.A jak zachorujesz w szczycie grypowym, to szukaj pomocy gdzieś indziej, bo tu się jej nie doczekasz. Pracownicy bardzo mili dla znajomych i jak nic od nich nie chcesz, dla przeciętnego pacjenta nie za bardzo, a do tego kłamczuchy.
1/5
Na początku byłam zadowolona z tej przychodni. Jedna od tygodnia próbuje się dostać do internisty i nigdy nie ma terminów! Na kolejny dzień Pani też nie może zapisać... Na za dwa dni też nie... Mam przyjść rano. Przychodzę następnego dnia i już niestety nie ma miejsca. I tak już parę razy. Jak to jest możliwe?!. Jak ja mam się dostać do lekarza kiedy jestem chora?!. Studiuję i pracuje i nie mam wolnego czasu żeby poświęcić na stanie w kolejce i proszenie się lekarza żeby mnie przyjął. Bo należy mi się to. Za to płacę. Ogólnie nie polecam.
1/5
Niestety ale nawet jednej gwiazdki nie powinno sie dawac,panie ww rejestracji nie miłe,robia wielka łaske,tel nie odbieraja mimo ze sa tam trzy jednym slowem strasznie
1/5
Dostanie się do lekarza internisty graniczy z cudem... Aby lekarz łaskawie przyjął należy najpierw kilka dni czekać , a następnie wejść do gabinetu z pacjentem, który już miał szczęście i uniżenie prosić, aby lekarz zgodził się na wyciągnięcie karty i pokornie czekać na ewentualną zgodę...Poradnia dla tych, którzy mają bardzo dużo czasu na czekanie, nie chorują i tolerują poniżanie...
1/5
Zgadzam się z negatywnymi opiniami, wszystko to prawda. Ponadto kobiety karmiącej się nie leczy tłumacząc że nie można. Porada - przestać karmić, bo rok to za długo
2/5
Bardzo trudno wyznaczyć się do lekarza przez telefon 20 minut po 8 nie ma już miejsca telefony stale są zajęte.
1/5
Lekceważące podejście do chorego w rejestracji tragedia nie polecam
1/5
Nie polecam. Uzyskanie informacji telefonicznie (o ile uda się dodzwonić) jest niemożliwe - należy przyjść osobiście. Przychodząc na miejsce i pytając o możliwość rejestracji do lekarza, Pani z rejestracji wysłała mnie bezpośrednio do gabinetu żebym się osobiście zapytała czy którykolwiek lekarz mnie przyjmie...O ile dobrze wiem to nie należy do obowiązków pacjenta a rejestratorek. Wchodząc do gabinetu i wyjaśniając sytuację, Pani doktor jedynie nakrzyczała na mnie i wyprosiła z gabinetu. Jedna gwiazdka to za dużo.
1/5
W dobie koronowirusa zmuszony byłem przesiedzieć ponad godzinę na zatłoczonym, dusznym korytarzu ponieważ pani laryngolog raczyła się spoźnic. Tak ta przychodnia szanuje przepisy o pandemii. Nigdy więcej tu nie przyjdę.
1/5
Odradzam leczenie w tej poradni. Tłumacząc się epidemią odmawiają wizyt lekarskich w przychodni i tylko teleporady wyglądające tak, że albo nie można się dodzwonić albo marnuje się pieniądze za rozmowę telefoniczną aby wszystko wyjaśnić. Inne poradnie przyjmują pacjentów, tylko w Adamedzie stwarzają problemy.
1/5
Odradzam zwłaszcza Panią laryngolog. Nie dość ,że od marca nie pracowała bo wirus (jakoś inni mogli chodzić do pracy) to teraz przyjmuje po dwie,trzy godziny dziennie. 11-14. Niestety dla ludzi pracujących jest niemożliwe aby przyjść do tego specjalisty. Nie wiem dlaczego dyrekcja nie może wpłynąć aby lekarz był dla wszystkich.
1/5
Ogolnie caly personel z rejestracji do wimiany.Niekulturalne ,opryskliwe i klamia.O lekarzach nie wspomnę.Omijac z daleka tą przychodnie
1/5
Odradzam.Obsługa niemiła,opryskliwa.Chyba zapomina 'że one są dla pacjentow'a nie pacjencji dla nich.O pani D nawet nie doktor.Mama 85 letnia wyszla z zapalenia pluc.Ale niestety pani D.doprowadziła di ciezkiej niewydolnosci nerek.Jak najdalej od tej przychodni
1/5
Odradzam leczenie w tej poradni. Tłumacząc się epidemią odmawiają wizyt lekarskich w przychodni i tylko teleporady wyglądające tak, że albo nie można się dodzwonić albo marnuje się pieniądze za rozmowę telefoniczną aby wszystko wyjaśnić. Inne poradnie przyjmują pacjentów, tylko w Adamedzie stwarzają problemy.

Kolejna sytuacja z ostatniego okresu świątecznego. Chciałem jak zawsze skorzystać z wizyty u dr. Dawidowicz bo mam infekcję dróg oddechowych, niestety jak dowiedziałem się od rejestratorki medycznej lekarka bez podania powodu nie życzyła sobie mnie przyjąć, a inna dr. Osmulska tylko na teleporadę, pomimo, że potrzebowałem osobistej konsultacji ze względu na stan zdrowia. Wystawiła mi przez telefon leki i zwolnienie tylko na 4 dni. Dopiero jak stwierdziłem, że przy takim stanie powinienem być osłuchany i zbadany osobiście, lekarka z nerwami i z łaski stwierdziła "Jak się pan tak domaga wizyty, to proszę przyjść za godzinę". Podczas osobistej wizyty jeszcze dodała, że "Musi się chronić", zdrowia pacjentów nieważne, bo lekarka zamiast wykonywać pracę chroni się przed pacjentami udzielając porad na telefon. Po paru dniach pomimo, że minęły tylko objawy kaszlu, a czułem, że mam infekcję w oskrzelach lub płucach i ból przy oddychaniu, lekarka stwierdziła, bez badanie, ze to nerwobóle i mogę iść do pracy. Na szczęście zmieniłem poradnię na inną, która normalnie przyjmuje pacjentów i tam nie robili problemów. Lekarka mnie zbadała, dokładnie osłuchała, wystawiła skierowanie na RTG płuc i wyszło, ze mam nadal infekcję i muszę siedzieć w domu na zwolnieniu. Nigdy więcej już nie będę korzystał z tej przychodni i polecam innym takie same kroki, bo fachowej pomocy tam nikt teraz nie otrzyma.
1/5
Trudno się dodzwonić a o godzinie 8;40 już nie ma miejsc Pani rejestratorka nie proponuje zapisu na następny dzień choć przechodnia ma obowiązek zarejestrówać na następny dzień tak mówią przepisy NFZ.





































Trudno dodzwonić








1/5

We wtorek złożyłam zamówienie na receptę, dzisiaj jest sobota i nie dostałam kodu na receptę.Choruję na astmę i w weekend będę bez leków. Powtórzyło się to drugi raz.
Rejestracja działa poniżej krytyki, lekarze robią pacjentom wielką łaskę, że ich przyjmią.
Zdecydowana jestem złożyć skargę do NFZ na Kopcińskiego. Wszystkim niezadowolonym z pracy tej poradni radzę zrobić to samo (może o następny kontrakt z NFZ będzie trudniej).
1/5
Nie polecam tej przychodni! Tragiczna obsługa na rejestracji, Panie są wiecznie obrażone na każdego pacjenta, nie da się dodzwonić- pomimo 20- 30 prób. Pani Doktor Karolina Stokfisz również naburmuszona na pacjenta, że przyszedł zasięgnąć porady. Problemy z komunikacją! To nie był pierwszy raz, kiedy się zawiodłam na tym miejscu, ale wiem, że na pewno ostatni.
1/5
Potwierdzam wyżej napisane opinie. Moja uwaga personel zapomina że to on jest dla pacjentów a nie odwrotnie. Przykład idzie od góry. Żeby to zmienić trzeba składać skargi. Jedna gwiazdka za dużo.
Dodaj opinię

Adres:

Paderewskiego 11, Łódź

Numer telefonu:

ZOZ "Adamed" na mapie
Zdjęcie budynku ZOZ "Adamed"