W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.
Adres:
Murarska 2, Legnica
Panie obsługujące linię telefoniczną nr 22 44 11 111 przy rejestracji informują, że wynik badania będzie gotowy do odbioru w terminie do 5 dni. Panie w recepcji placówki w Legnicy poinformowały mnie w dniu badania, że wynik badania będzie w terminie do 7 dni.
Gdy siódmego dnia poszłam po odbiór wyniku okazało się, że nie jest gotowy, a na pytanie kiedy będzie, pani w recepcji oświadczyła, że "trudno jej powiedzieć..." Zaproponowała, żeby się dowiedzić pod koniec tygodnia (był poniedziałek). Dowiedziałam się też, że w placówce obowiązują jakieś "wytyczne" mówiące o 10 dniach, które lekarz ma opisanie badania. Pomimo usilnych nalegań nie dowiedziałam się, co to są za wytyczne i kto je wydał.
W mojej opinii zachowanie osób, z którymi miałam do czynienia (w dniu 14.11.2016 po południu) świadczy o głębokim lekceważeniu pacjenta/klienta i absolutnie beztroskim i pozbawionym empatii podejściu do pacjenta oraz kwestii rzetelności udzielanych informacji. Proponowanie, aby pacjent dowiadywał się co kilka dni, czy placówka wywiązała się z usługi, za którą pobrała pieniądze, pomimo upływu wyznaczonego terminu, jest nie do przyjęcia. Wydaje się, że legnicka placówka wyznacza swoje własne standardy i procedury dotyczące obsługi klienta, mając za nic to, co wynika z oficjalnej informacji Affidea. I nie wystarczy dla dobrego wizerunku placówki w Legnicy wyposażenie jej w "biletomat", skórzane fotele i biały papier toaletowy dopóki w recepcji będą pracowały osoby udzielające informacji w stylu "trudno mi powiedzieć" i uważające, że pacjent jest od tego, żeby grzecznie czekać i się ewentualnie dowiadywać. No i oczywiście płacić. Jeśli placówka podejmuje się wykonywania odpłatnych badań specjalistycznych jej sprawą jest zapewnienie właściwej obsady lekarskiej do opisywania wyników tych badań w uzgodnionym terminie. Spodziewam się, że dyrekcja Affidea zwróci uwagę na poruszony przeze mnie problem i opisane wyżej zachowania psujące niewątpliwie dobrą markę firmy Affidea nie będą miały więcej miejsca.
Okazało się, że po moich telefonach i mailu, wynik w formie elektronicznej pojawił się już tego samego popołudnia - więc na co czekałam 4 tygodnie???
Teraz czekam na przysłanie mi go w wersji papierowej, podpisanego przez lekarza. Jestem ciekawa, ile to zajmie czasu...
Pani w rejestracji też nie była zbyt przyjemna, oczekując w kolejce miałam okazję przysłuchiwać się, w jaki sposób rozmawia z pacjentami i jak przedmiotowo ich traktuje.Mnie obsługiwała sympatyczna i rzeczowa rejestratorka, ale ta druga raczej nie powinna pracować w kontakcie z ludźmi.
Reasumując: brak terminowości w połączeniu z bardzo kłopotliwym kontaktem z jednostką wykonującą badanie raczej nie świadczy dobrze o placówce. Ufam jedynie, że badanie zostało przeprowadzone i opisane w sposób rzetelny, ale tego nie wiem...
Fakt na opis trzeba czekać ale to nic dziwnego to jedyna placówka w Legnicy która wykonuje takie badania !!!!
W dniu 14.03.2018 miałem wykonane w Waszej jednostce w Legnicy
badanie o nazwie Uro-TK / badanie prywatne/. Lekarz urolog, który dał
skierowanie zaznaczył, że badanie jest "pilne".
Tymczasem musiałem odwołać już dwukrotnie wizytę kontrolną u urologa
oraz przełożyć wykonanie zabiegu w szpitalu
bo oczekiwanie na wynik / termin / jest bliżej nie znany (ponowny termin zabiegu w szpitalu wyznaczony na 17.04.2018). Dzisiaj wiem,
że niewiele tańsze badanie w Waszej jednostce
nie ma sensu , kiedy w innych wynik z opisem mogłem mieć w terminie od 48 godz do
max 10 dni. Nie polecam!!!
jeżeli ktoś robi to odpłatnie to widocznie potrzebuje wyniku jak najszybciej bo od tego może zależeć jego życie. Przyjmując pieniądze wszyscy są mili a po badaniu totalna olewka .
Obsługująca technik RM i pomoc - miłe i uprzejme.
W recepcji młode, uśmiechnięte dziewczyny..
Najważniejsze, że wynik otrzymałem już za dwa dni a więc to co najważniejsze jest OK.
Nie uprzejma gruba baba w rejestracji to do wideł się nadaje a nie do służby zdrowia. Ogolnie dziadostwo Level expert.
Upośledzenie ludzi tam pracujących przechodzi ludzkie pojęcie to nie przychodnia to zakład pracy chronionej a nieogarniete damessy z rejestracji to do podstawówki zapraszam żenada.
Mimo, że byłam zarejestrowana prywatnie na TK.
Nikomu nie polecam tej placówki.
Nie ogarniają tematu w ogóle.
Gdy chciałam wejść do sali pomiarowej z kijkiem,który jest mi pomocny w poruszaniu się ,zapytał po co mi ten kijek, że on mi w niczym nie pomaga...
Gdy po zakończonym badaniu zapytałam go, dlaczego mówił, że nic z tego nie będzie i dlaczego jest taki niemiły to stwierdził że nie czas na dyskusje.!
Nic dodać, nic ująć.
strone internetowa na rezonans brzucha, udato mi sie zalezé kilka terminów na dwa dni póniej a wiec zarezerwowatam jeden z
nich. Pilnie potrzebowatam rezonansu.
Dzisiaj dostatam wiadomosó proszaca mnie
o potwierdzenie wizyty a wiec zaraz po tym
zadzwonitam do placówki. Pan z recepcji
wmówit mi, ze rezerwacja nie istnieje, mimo
to, ze miatam potwierdzenie na to, ze taka rezerwaja zostata dokonana. Pan równiez
stwierdzit, ze strona tak nie dziata i na stronie poprawnie nie da sie umówic. Jest to skandaliczne podejscie do klienta. Jezeli naprawde nie da sie umówic przez strone to po co dajecie taka opcje i prowadzacie
osobe potrzebujaca pilnych badan w bad!!