Adres:
Obopólna 4a, Kraków Krowodrza
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Świadczenia kardiologiczne
Poradnia Kardiologiczna |
237 dni | 12 353 45 46 |
|
||
Godziny rejestracji:
PN08:15-13:15 WT07:30-14:00 ŚR08:15-13:15,15:30-20:00 CZ08:15-14:00 PT07:30-20:00 SO07:30-15:00 Godziny przyjęć:
PN08:00-15:00,15:30-20:00 WT07:30-14:00,15:30-19:30 ŚR13:00-20:00 CZ07:30-20:00 PT07:30-13:00 SO07:30-13:00 |
Proponuję, aby się ktoś wziął za porządki i odkurzył.
Bardzo szybko to się ukróci
I o to chodzi To służba zdrowia
A nie jaja jakieś, człowieka jak szmate traktować
Dość tego
Na wiosne już nie powinno ich być
godnymi kabaretu lub przedszkola .
Około pięciu razy byłem również notorycznie zbywany " pustymi " obietnicami wykonania telefonu do mnie w sprawie odbioru rzeczonych wyników..... gdzie daremnie czekałem na owe telefony . Jak widać nikt z tego godnego politowania lunaparku , nie miał i nie ma najmniejszego zamiaru " zawracać sobie głowy " pacjentem . Sam zaś ; po dwumiesiecznym oczekiwaniu na badania holtera , po długim oczekiwaniu , pani oznajmiła iż aparat jest ..... zepsuty , po czym nie raczyła udzielić mi jakichkolwiek informacji " co dalej " ; zaś ja , skonsternowany i ledwo żywy odjechałem z niczym .. Jest to niebywały skandal i kuriozum jakiego nie odnotowuję w pamięci od momentu doznania udaru mózgu przed siedmioma laty . Nie wiem do jakiej kategorii zaliczyć ten przybytek : do kpiny i kompletnej ignorancji pacjenta czy też do bliżej nieokreślonej pseudomedycznej groteski i cyrku . Jeżeli to nie poskutkuje , sprawą warto zainteresować Izbę Lekarską ., RZECZNIKA PRAW PACJENTA ORAZ NFZ I POLICJĘ PONIEWAŻ FUNDUSZ NFZ JEST PO PROSTU BEZPRAWNIE WYŁUDZANY . JEST TO PRAWEM USANKCJONOWANE BULWERSUJĄCE BEZHOŁOWIE I TOTALNA DEHUMANIZACJA W STOSUNKU DO PACJENTA. DO DZIŚ NIE WIEM , CZYM JEST ÓW SURREALISTYCZNY PRZYBYTEK , CZYM WARTO ZAINTERESOWAĆ ODPOWIEDNIE INSTYTUCJE z POLICJĄ I
WYŻEJ WYMIENIONYMI INSTYTUCJAMI .WŁĄCZNIE . z poważaniem Marcin Nowak / Elżbieta Nowak (mama )
BAREJA WYSZYDZAŁ TAMTE CZASY .TERAZ BY SIĘ PO PROSTU ZES.... Ł .
Filarski Tomasz <[email protected]>
wt., 11 gru, 15:50 (2 dni temu)
do ja
Szanowny Panie
W odpowiedzi na Pana e-mail, przekazany przez Departament Ubezpieczenia Zdrowotnego Ministerstwa Zdrowia do Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Krakowie, MOW NFZ ponownie uprzejmie informuje, iż w przedmiotowej sprawie istnieje możliwość przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego przez tutejszy Oddział
Niemniej jednak, zgodnie z treścią z § 7 ust. 5 załącznika do zarządzenia Nr 33/2015/BP Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 29 czerwca 2015 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu zarządzenia Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia w sprawie rozpatrywania skarg i wniosków w Narodowym Funduszu Zdrowia, w przypadku zgłoszenia skargi lub wniosku za pomocą poczty elektronicznej, które nie zostały opatrzone podpisem elektronicznym lub nie zawierają imienia, nazwiska (nazwy) i adresu wnoszącego, należy uzupełnić te dane w terminie 7 dni od otrzymania niniejszej odpowiedzi w formie elektronicznej celem rozpoczęcia postępowania wyjaśniającego.
Prosimy również o wskazanie Pana numeru telefonu kontaktowego oraz bardziej dokładny opis zaistniałej sytuacji: podanie wyznaczonego terminu badania, które nie zostało zrealizowane, podanie informacji czy wyznaczono Panu nowy termin badania oraz określenie czy zgłaszał Pan ten problem do kierownika placówki ( jeśli tak to jaką odpowiedź Pan uzyskał).
Zgodnie z powyższym po dostarczeniu przez Pana danych teleadresowych, MOW NFZ w Krakowie przekaże zgodnie z kompetencjami treść Pana maila do wskazanego świadczeniodawcy celem przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego w tej sprawie oraz udzieli Panu informacji o efektach podjętych działaŃ
Małopolski Oddział Wojewódzki NFZ w Krakowie informuje również, powołując się na treść komunikatu Rzecznika Praw Pacjenta z dnia 13.03.2014 r., dotyczącego dostępu pacjentów do wyników badań diagnostycznych i laboratoryjnych, iż zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (j. t. Dz.U. z 2016 r. poz. 1070 ze zm.), że pacjent ma prawo do dostępu do dokumentacji medycznej dotyczącej jego stanu zdrowia oraz udzielonych mu świadczeń zdrowotnych. Zgodnie z § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz.U. z 2015 r. poz. 2069) podmiot przeprowadzający badanie lub konsultację przekazuje podmiotowi, który wystawił skierowanie, wyniki tych badań lub konsultacji. Tym samym, podczas wyznaczonej wizyty, lekarz, który skierował pacjenta na badanie, dysponuje jego wynikami i w sposób przystępny może przekazać pacjentowi informację o jego stanie zdrowia. Zgodnie ze stanowiskiem Rzecznika Praw Pacjenta, jeżeli jednak pacjent chce zapoznać się z wynikami badania wcześniej niż podczas wizyty u lekarza, ma on do tego prawo. Zostało to potwierdzone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania, zgodnie z którym wyniki badań stanowią część dokumentacji medycznej pacjentA
I TYM PODOBNE URZĘDNICZE BLA BLA BLA .A TY PACJENCIE SPADAJ NA CMENTARZ .
NIKT IM NIE SKOCZY , NIESTETY .NIE MAM KASY NA ZŁOŻENIE POZWU .
P. S. Opisana Pani powinna zastanowić się, czy warto dalej wykonywać swój zawód. Jest wiele możliwości, w których nie będzie ona miała kontaktu z drugim człowiekiem.
nikomu nie polecam, szkoda zdrowia