Adres:
Władysława Broniewskiego 39, Bielsko-Biała
Podstawowa Opieka Zdrowotna | Numer telefonu | Inne ośrodki | |||
---|---|---|---|---|---|
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza POZ |
33 443 22 30 | ||||
Pielęgniarka POZ
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki POZ |
33 443 22 30 | ||||
Położna POZ
Poradnia (Gabinet) Położnej POZ |
33 443 22 30 | ||||
Programy profilaktyczne | Numer telefonu | Inne ośrodki |
---|---|---|
Profilaktyka chorób układu krążenia
Poradnia Lekarza POZ |
33 443 22 30 | |
Profilaktyka gruźlicy
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki POZ |
33 443 22 30 | |
Minusy:
parking (zajete miejsca parkingowe)
Odchody na trawnikach
Brak klimatyzacji - ogrzewania
W kąciku dla dzieci chaos i bałagan
Plusy:
Strzeżony parking
Witalna postawa Pani z rejestracji
(dzień dobry, do widzenia)
Lekarz P. Bardzo profesjonalny i indywidualne podejście.
która będzie WAM pomocna ,jak wtedy będziesz się czuł pacjencie?. Na zakończenie pragnę przytoczyć stare, ale jakże mądre przysłowie:KAŻDY SĄDZI WEDŁUG SIEBIE.Mam nadzieje że rozumiecie sens tego przysłowia.
Pozdrawiam serdecznie #stophejt
I zastanów się, dlaczego połowa opinii jest negatywnych, a są na pewno dziesiątki ludzi, którym się nie chce napisać opinii. Mnie się chce, bo z patologią trzeba walczyć. Służba zdrowia to biznes, ale nikt nie będzie się dorabiał kosztem moich nerwów.
Aroganckie i puszące się panie z recepcji. Absolutnie nieprofesjonalni lekarze. Nie da się dodzwonić, nie da się umówić. Na teleporadę umówioną na 16 lekarz dzwoni dzień później o 20 i uwaga: NIKT ZA TO NIE ODPOWIADA. Zarządzanie żadne, dramatyczny sposób obchodzenia się z pacjentem - rzucanie słuchawkami przez recepcjonistki, brak wykonania świadczenia zdrowotnego, co zmusza mnie do znalezienia pomocy gdzie indziej.
Lekarz nie wystawia L4 pomimo tego, że mam absolutne wskazania do tego, co sam stwierdza podczas rozmowy i wywiadu. Jednak lekarz wchodzi w czcze, pretensjonalne i butne tony tylko po to, by upokorzyć pacjenta.
Byłem straszony prawnikiem, ale tu się już grubo pomylono, bo to moje prawa zostały naruszone i to ja nie dostałem odpowiednich świadczeń.
Brak dostarczenia podstawowych usług medycznych i poszanowania elementarnych praw pacjenta. O uprzejmości i empatii nie mówię, bo to absolutnie obce pojęcia dla pracujących tam ludzi. Nie wszystkich, ale w większości.
Wszystkie osoby potraktowane jak ja - zachęcam do kontaktu - pomogę złożyć odpowiednie skargi i pozwy do instytucji, które mogą ten stan rzeczy zmienić. Nie może być tak, że pacjent jest traktowany jak śmieć.
Wszelkie próby zastraszenia mnie przez państwa placówkę tratuję w formie niewybrednego żartu. Widać po dziesiątkach negatywnych opinii, kto tu ma rację. Czekam na wasze kroki prawne, by z przyjemnością udowodnić w sądzie, kto tutaj nie powinien w ogóle podejmować działań związanych z OPIEKĄ Zdrowotną. Być może powinna się tym zainteresować Izba Lekarska, a może wyższe organy. Czas pokaże. Tymczasem pacjentom życzę, aby uciekali, zanim konsekwencje dla ich zdrowia będą opłakane, albo przydarzy się jakieś poważne nieszczęście. Jak widać w odpowiedzi - kipi butą.
To dobrze, bo pycha kroczy przed upadkiem.
Jak już uprzednio Pana informowaliśmy, wszystkie rozmowy które odbywał Pan z personelem naszej placówki, w tym wspomnianą w komentarzu lekarz są rejestrowane. Ze względu na Pana arogancki i niedopuszczalny styl rozmowy, w tym kierowanie do lekarza zobowiązanego do przestrzegania zasad wystawiania zwolnienia lekarskiego L4 m.in. słów "sprowadzę Panią do parteru" co miało być odpowiedzią na próby tłumaczenia przez lekarza braku podstaw do wypisania L4, a także bezpodstawne i naruszające dobro naszej poradni i personelu opinie zamieszczane w intrenecie, wykorzystamy wszelkie dostępne instrumenty prawne celem ochrony naszych dób osobistych.
Zgadza się Panie Wojtku, sąd rozstrzygnie kto ma rację.
Przy okazji prywatnej zemsty, oczerniane jest dobre imię przychodni, wstyd panie A.
Przychodnię oceniam wysoko.
Znakomici fachowcy
Dobrze funkcjonująca rejestracja ( czasem problem z zdjęta linia )
POlECAM
Bardzo miłe i dobre młode Panie Doktor
Wszystko jest dopięte na ostatni guzik jeśli chodzi od rejestracji ,fachowość pan pielęgniarek i lekarzy
Podejście do pacjenta pełne empatii. Na plus rozmowa z Paniami z rejestracji i sprawne umówienie wizyty.
Polecam
Terminy do lekarza w tym samym tygodniu
Polecam
Życzymy dużo zdrowia dla Córki oraz całej Rodziny
Pierwszy wolny termin był na godz. 15.00.
Mając na uwadze dobro Pacjentów oraz ciągłe dążenie do poprawy jakości obsługii pragniemy zwrócić uwagę na jedną dość istotną kwestię, o której zapomniała Pani wspomnieć. Mianowicie w momencie doznania urazu, a zwłaszcza podczas upadku/wypadku należy niezwłocznie ( do 24h) zgłosić się na SOR w celu wykonania diagnostyki obrazowej oraz uzyskania konsultacji z odpowiednim specjalistą. Pomimo zaistniałej sytuacji podczas wizyty w Naszej placówce otrzymała Pani skierowanie na prześwietlenie RTG oraz ponowną konsultację po wykonaniu badania (w ten sam dzień). Nikt z Naszych pracowników nie odmówił Pani wizyty ani udzielenia pomocy, ponieważ została Pani przyjęta w dniu zgłoszenia się do Placówki. Pomimo informacji uzyskanej od pracownika rejestracji, że powinna Pani udać się na SOR, jednak Pani stwierdziła, iż nie będzie czekać tam 4 godzin na przyjęcie. Dodatkowo warto pamiętać, że zawsze można zadzwonić na Naszą infolinię w celu uzyskania informacji o terminie i godzinie wizyty lub uzyskaniu szczegółowych informacji, gdzie taką pomoc można uzyskać.
Bardzo Nam przykro, że pomimo starań Naszego personelu i chęci zapewnienia każdemu Pacjentowi jak najlepszej i najszybszej pomocy wypowiada się Pani w negatywnym tonie.
Życzymy dużo zdrowia i bezpiecznych wypadów w góry!
Masz rację, to są tzw. lekarze tylko. Otwórz laptopa, przeczytaj - jeśli potrafisz - zamknij laptop i następny proszę. Konowały nie lekarze i tylko kasa, kasa, kasa ja mówią "Panie lekarki" od psychiatrii i neurologii, szybko bo kasa ucieka! Normalna dealerka psychotropów. Zdrowia życzę.
Również odnoszę wrażenie, że opinie na stronie dotyczą dwóch różnych Przychodni, szczególnie te starsze.
Parkingi wszędzie są pełne...
Do obleganej Przychodni zawsze się ciężko dodzwonić...
Diagnoza Pacjenta czasami trwa dłużej i trzeba cierpliwie i ze zrozumieniem poczekać...
Jednak naprawdę umówione wizyty są punktualne i nie siedzi się godzinami w poczekalni.
Nie odnajduję argumentów do wystawienia negatywnej opinii. Wymieniane przez innych to często zwykłe trudności, które nie powinny nam przysłonić realnego oblicza Przychodni, tej Przychodni, Cztery Pory Roku.