Centrum Medyczne Cztery Pory Roku

Władysława Broniewskiego 39
Bielsko-Biała
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza POZ
33 443 22 30
Pielęgniarka POZ
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki POZ
33 443 22 30
Położna POZ
Poradnia (Gabinet) Położnej POZ
33 443 22 30

Opinie o Centrum Medyczne Cztery Pory Roku

Dodaj opinię
1/5
Pani z recepcji wiecznie na papierosku śmierdzi z daleka i to się nazywa profesjonalizm przychodni.
5/5
Kilka lekarek przyjmujących dzieci i dorosłych, konkretnie i miło. Zapisy na godziny, raczej się tego trzymają - więc nie przesiaduje się godzinami w kolejkach.
5/5
Korzystam z usług od założenia poradni i nie można mieć żadnych zarzutów. Panie w rejestracji bardzo mile i pomocne. Dobra kadra lekarska. Co ważne nie czeka się godzinami w kolejkach. Polecam
1/5
Po prostu żenada , dwie panie na recepcji siedzą ,poza tym w przychodni nie ma żywego ducha, jedna piłuje paznokcie, druga lepiej nie mówić, a starsza osoba ma dwa razy przychodzić po receptę na stałe leki. Żeby umówić się do lekarza to trzeba dzwonić za tydzień żeby się zarejestrować na następny tydzień, nie wspomnę już o niemożliwości zarejestrowania się na usg które wykonują jeden raz w miesiącu.
5/5
Bardzo dobra przychodnia. Należę do niej prawie od początku powstania. Profesjonalna kadra lekarska i pielegniarska. Miła obsługa na rejestracji. Panie lekarki przyjmują na godziny i zazwyczaj się tego trzymają. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
3/5
Przeniosłam się do tej przychodni bo bliżej, nie trzeba kombinować z dwójką malutkich dzieci... I już żałuję. Załatwienie czegokolwiek poprzez młode panie recepcjonistki to wyczyn godny olimpiady. Oprócz piłowania paznokci i ploteczek chyba nic więcej nie potrafią, nawet podnieść ciężkiej słuchawki telefonu. Chcesz zapisać dziecko na szczepienie bo jako odsetek społeczeństwa nie jesteś anty? Zapomnij. Telefon do szczepień zawsze wyłączony, recepcja nie przekazuje dalej. Jedynie Pani Wyrobek wydaje się być fajnym lekarzem, ale cały system leży.
1/5
Jeśli chcesz zadzwonić i umówić się na wizytę do lekarza to zapomnij! bo i tak nikt nie odbierze telefonu choćbyś dzwonił ze 100 razy... Panie z rejestracji wiecznie palą papierosa przed przychodnią zamiast zająć się pracą i np. odebrać telefon kiedy dzwoni pacjent. Do gabinetu zabiegowego na ekg czeka się wieczność choć nie ma nikogo innego w kolejce bo przecież trzeba wypić kawę... Natomiast co do lekarzy to jest ok. Proponuję zmianę pań z rejestracji i od razu oceny pacjentów i przychodni wzrosną.
3/5
Dodzwonić się do rejestracji jest bardzo trudno, ale umówić się telefonicznie na szczepienia jest niemożliwe. Osoba odpowiedzialna za szczepienia albo wyłącza telefon albo go wycisza w każdym razie trzeba tam gonić osobiście. Bez sensu. Najwyraźniej właściciele nie kontroluja co robia pracownicy, bo Ci chodzą bez celu po przychodni i się nudzą. Lekarze- pediatrzy natomiast póki co się starają, ale są młodzi i z małym doświadczeniem do dzieci i gdyby nie fakt że przychodnia jest blisko to już bym szukała innej, a tak muszę poczekać.
5/5
Polecam! Nie trzeba czekać długo w kolejce, zawsze wszystko na czas. Panie na recepcji zawsze mile i uśmiechnięte, zawsze chętnie we wszystkim służą pomocą.
5/5
Dziwię się że ludzie piszą takie rzeczy ile razy dzwoniłem nigdy nie miałem problemu żeby się dodzwonić, panie w rejestracji zawsze uśmiechnięte i miłe, lekarze za każdym razem jak miałem problem pomogli. Polecam
5/5
Czytam te opinie i jestem zszokowana, chyba mamy dwie różne przychodnie na tej samej ulicy i o tej samej nazwie, bo jak inaczej to wytłumaczyć??!!Jestem pacjentką od początku istnienia tejże i Z A W S Z E byłam zadowolona.Nie ma kolejek , bo miłe panie z rejestracji tego pilnują, trzymają się terminów uzgodnionych z lekarzami.Nie rozumiem, jak można na dziewczyny narzekać, są miłe, profesjonalne, pan pielęgniarz również rewelacja.Myślę, ze problematyczni są sami pacjenci:zgorzkniali i roszczeniowi , którym wydaje się, że wszystko im się należy natychmiast.Sama pracuję przy obsłudze klientów i znam taki typ ludzi. Życzę całemu personelowi uśmiechu i wytrwałości ;)
5/5
Byłem I jestem zadowolony a ci co piszą o papierosach to pewne sami pala w pracy a na necie się im nudzi to piszą bzdury i tyle zawsze można zmienić przychodnie
5/5
Szukając centrum medycznego trafiam na Cztery Pory i co?
Minusy:
parking (zajete miejsca parkingowe)
Odchody na trawnikach
Brak klimatyzacji - ogrzewania
W kąciku dla dzieci chaos i bałagan

Plusy:
Strzeżony parking
Witalna postawa Pani z rejestracji
(dzień dobry, do widzenia)
Lekarz P. Bardzo profesjonalny i indywidualne podejście.
1/5
...i wszystkie te pozytywne wpisy akurat jednego dnia 23.01.2020r. (???!!!!) ...przypadek... (???!!!)
1/5
ŻENADA tydzien czekana na kod do recepty na leki stale. Nie mozna sie doprosic o kod. Interwencja pogotowia ratunkowego tez nie przekonuje. Po co wy tam ludzie siedzicie? Lekarz niby na wizytach a sobie kawusie pije w gabinecie. DRAMAT ZENADA I JAWNA KPINA Z PACJENTA !!!!!!
1/5
Porażka Panie w rejestracji do wymiany opryskliwosc brak szacunku do pacjenta siedzę tam chyba za karę dziwię się że właściciele pozwalają na takie zachowanie personelu wymienić rejstratorka A będzie dobrze
1/5
Witam, niestety rejestracja na najniższym poziomie, z przykrością wystawiam ten komentarz, ale dzwoniąc dowiedziałem sie, że jestem 3 w kolejce, w ciągu 15 minut już byłem pierwszy i oczekiwałem, aż ktoś łaskawie odbierze telefon, niestety bez skutku, czekałem cierpliwie prawie godzinę, aż do momentu kiedy ktoś mnie rozłączył 10minut przed zamknięciem. Rozumiem, jesteście zajęci, zmęczeni albo nie chce Wam się odebrać, ale w takim razie wyłączcie telefony, oszczędzicie mi czasu a Was nie będą boleć uszy. Po mojej interwencji skontaktowała się ze mną przychodnia tłumacząc, że od dawna mają problem z operatorem, tak jakby to interesowało pacjentów. Prosiłem, aby w takim razie oddzwonili albo włączyli telefony komórkowe podane na stronie, bez rezultatu. Wystawiam tutaj opinie, bo na fb już usunęli😂 ot taka cenzura, jak pozytywne to ok jak negatywne usuwany, żałosne
5/5
Najlepsza przychodnia w Bielsku
1/5
Panie w recepcji - papierosek, paznokcie , na odbiór telefonu czeka się i 30 min- 2 w kolejce, pan pielęgniarz udzielny książę , ma prawo tydzień wypisywać receptę i tego się trzyma. Teleporada dla starszej schorowanej pacjentki , podawać więcej płynów o wizycie domowej nie wspomniano. Miło było tylko na początku gdy zabiegano aby się do nich przepisywać
5/5
Kompletnie nie rozumiem braku wyrozumiałości i tej fali krytyki, którą można przeczytać w opiniach. Wylewane pomyje i oskarżenia podejrzewam, że na dodatek bezzasadne jak dla mnie wynikające z bezradności. Owszem, ciężko się czasami dodzwonić, ale cóż się dziwić, skoro pewnie setki osób jak ja również mają problem i dzwonią z prośbą o pomoc. A tym bardziej, jeżeli mają tyle telefonów ile ludzi zawsze było w kolejce i na terenie przychodni to jestem pełna podziwu. Ja osobiście uważam, że Panie na rejestracji są bardzo miłe, potrafią pomóc, wyjaśnić. Nigdy nie spotkałam się z niestosownym zachowaniem lub odmową pomocy. Zawsze udzielą wyczerpującej informacji i nawet doradzą lub pomogą szukać rozwiązań. A na dodatek zawsze uśmiechnięte. Polecam tą przychodnię.
1/5
Masakra dostać się do lekarza już od jakiegoś czasu jest problem się dodzwonić jesteś 10 czekasz godzinę przy telefonie a po chwili recepcjonistka wykańcza telefon i od nowa dramat ale nic nie zmieni się ponieważ jest chroniona przez dr.Kózkę może robić co chce
5/5
Ja i córka jesteśmy zpisane do tej przychodni, bardzo polecam, miła atmosfera, bardzo dobry personel, jesteśmy bardzo zadowolone
5/5
Świetna przychodnia, bardzo mili lekrze.
5/5
Doskonała przychodnia, polecam!
5/5
Polecam
5/5
Świetna przychodnia, myślę, że najlepsza w okolicy. Pracują tam doskonali lekarze.
2/5
Panie w rejestracji do wymiany ciągle sobą zajęte dodzwonić się graniczy z cudem natomiast kadra lekarska bardzo pozytywnie oceniam rejestratorka psują opinie także do kierownictwa o interwencję w zakresie rejestracji
5/5
Można szybko zapisać się na szczepienie na koronawirusa. Lekarze w przychodni są bardzo kompetentni. Widać, że lekarze w Polsce pracują od rana do nocy, bo jest ich zwyczajnie bardzo mało, a pacjentów dużo. Nie ma co się dziwić, że trudno się dostać do lekarza, wydaje mi się, że akurat w tej przychodni problem z dostaniem się na wizytę jest najmniejszy. Najgorsze jest to, że ludzie, którzy pracują kilka godzin dziennie atakują tych, którzy pracują kilkanaście i jeszcze ratują im życie. Szkoda gadać...
1/5
Moja żona miała tego niby koronawirusa. Bardzo kaszlała i się dusiła. Próbowała przez dwa dni się dodzwonić i nic. Straciła z pięć godzin. Trzeci dzień i wkońcu sukces. Chciała się zapisać na teleporadę,ale Pani w recepcji powiedziała, że nie zapisują. Proszę spróbować jutro. Ze zwykłym przeziębieniem można mieć tu duży problem.Ta przychodnia to jakaś kpina.
1/5
Nie polecam.Dodzwonienie się graniczy z cudem a jak się ten cud wydarzy to i tak już za późno na rejestrację a nie można się na kolejny dzień umówić.Nastepnego dnia znów czekamy na cud.Osoba wypisująca recepty na stałe leki zajmuje się milionem innych spraw,e recepty są ostanie na liście priorytetów.
5/5
Drogi pacjencie ,jak czytam te obrażliwe opinie na temat pań z rejestracji to mam wrażenie że jesteś z innej gliny ulepiony niż Te Panie.Oczywiście pacjent ma prawo do zjedzenia posiłku, skorzystania z toalety itp. , w rzeczywistości do wszystkiego bo,płaci składki i pacjentowi się należy.Pragnę zaznaczyć że, Te panie też płacą składki (między innymi na Was pacjenci emeryci i renciści na wasze emerytury i renty) , ale one nie mają prawa spożyć posiłku w godnych warunkach,skorzystania z toalety . Pacjent jak już wszystkie swoje sprawy pozałatwiał to przyszedł do przychodni,. a tam ma być szybko obsłużony przez uśmiechnięte ,zadowolone Panie rejestratorki.Pacjenta nie interesuje ,że Panie rejestratorki jeszcze nie jadły posiłku ,nie korzystały z toalety ,bo cały czas odbierały telefony .rejestowały pacjentów, bo przecież one są z innej gliny niż PACJENT nie maja żadnych potrzeb, maja tylko obowiązki służenia pacjentowi . Zastanawiam się skąd w Was tyle NIENAWIŚCI, AGRESJI SŁOWNEJ ,PONIŻANIA wobec niewinnych rejestratorek. .Po przeczytaniu tych obrażliwych opinii w stosunku do pań rejestatorek mam wrażenie, że macie problem sami ze sobą.Jestem pacjentką tej przychodni i nigdy nie miałam żadnych zastrzeżeń zarówno do Pań rejestratorek, jak i innej kadry medycznej.Tak sobie myślę, że zanim kogoś obrazimy, to może zastanówmy się, czy tej osoby nie krzywdzimy.Może kiedyś na naszej drodze spotkamy tą , czy inną rejestratorkę z TEJ beznadziejnej według Was przychodni,
która będzie WAM pomocna ,jak wtedy będziesz się czuł pacjencie?. Na zakończenie pragnę przytoczyć stare, ale jakże mądre przysłowie:KAŻDY SĄDZI WEDŁUG SIEBIE.Mam nadzieje że rozumiecie sens tego przysłowia.
1/5
Siostra właścicielki Pani M......a pracująca na recepcji zamiast skupiać się na paciętach zajmuje się swoimi pazurkami i ugania się za panami odwiedzającymi przychodnię.
2/5
Jeżeli chodzi o przychodnie spoko-rejstrarorki też spoko mile sympatyczne pomocne...Lekarze nie wszyscy ale wieksza część spoko...Z wyjatkiem jednego tłuka...brodziatego hama.....Januszka Takiego lekarza jeszcze nie spotkałam hamskiego zlosliwego...Na takiego to guma i casne drzwi🤣
5/5
Wszystkim tym, które te nieżyczliwe aroganckie, złośliwe, wiecznie malujące paznokcie rejestratorki w niczym nigdy nie pomogły proponuję aby powiedzieli to na recepcji. 😊 Rozumiem, że łatwiej napisać negatywna opinie z fake konta, myśląc, że jest się anonimowym. Można zrozumieć wiele ale komentarze obrażające bezpośrednio innych ludzi sa poniżej jakiegokolwiek poziomu. @zmartwiona żona powinna jak najszybciej zgłosić się do poradni ale zdrowia psychicznego. Taka moja mała rada :*
Pozdrawiam serdecznie #stophejt
1/5
Przychodnia MASAKRA nie polecam od złożenia deklaracji po obsługę pacjenta... lepiej znaleźć sobie lekarza gdzie indziej
1/5
Ty, który tu wchodzisz - porzuć wszelką nadzieję.
I zastanów się, dlaczego połowa opinii jest negatywnych, a są na pewno dziesiątki ludzi, którym się nie chce napisać opinii. Mnie się chce, bo z patologią trzeba walczyć. Służba zdrowia to biznes, ale nikt nie będzie się dorabiał kosztem moich nerwów.

Aroganckie i puszące się panie z recepcji. Absolutnie nieprofesjonalni lekarze. Nie da się dodzwonić, nie da się umówić. Na teleporadę umówioną na 16 lekarz dzwoni dzień później o 20 i uwaga: NIKT ZA TO NIE ODPOWIADA. Zarządzanie żadne, dramatyczny sposób obchodzenia się z pacjentem - rzucanie słuchawkami przez recepcjonistki, brak wykonania świadczenia zdrowotnego, co zmusza mnie do znalezienia pomocy gdzie indziej.
Lekarz nie wystawia L4 pomimo tego, że mam absolutne wskazania do tego, co sam stwierdza podczas rozmowy i wywiadu. Jednak lekarz wchodzi w czcze, pretensjonalne i butne tony tylko po to, by upokorzyć pacjenta.

Byłem straszony prawnikiem, ale tu się już grubo pomylono, bo to moje prawa zostały naruszone i to ja nie dostałem odpowiednich świadczeń.

Brak dostarczenia podstawowych usług medycznych i poszanowania elementarnych praw pacjenta. O uprzejmości i empatii nie mówię, bo to absolutnie obce pojęcia dla pracujących tam ludzi. Nie wszystkich, ale w większości.

Wszystkie osoby potraktowane jak ja - zachęcam do kontaktu - pomogę złożyć odpowiednie skargi i pozwy do instytucji, które mogą ten stan rzeczy zmienić. Nie może być tak, że pacjent jest traktowany jak śmieć.

Wszelkie próby zastraszenia mnie przez państwa placówkę tratuję w formie niewybrednego żartu. Widać po dziesiątkach negatywnych opinii, kto tu ma rację. Czekam na wasze kroki prawne, by z przyjemnością udowodnić w sądzie, kto tutaj nie powinien w ogóle podejmować działań związanych z OPIEKĄ Zdrowotną. Być może powinna się tym zainteresować Izba Lekarska, a może wyższe organy. Czas pokaże. Tymczasem pacjentom życzę, aby uciekali, zanim konsekwencje dla ich zdrowia będą opłakane, albo przydarzy się jakieś poważne nieszczęście. Jak widać w odpowiedzi - kipi butą.

To dobrze, bo pycha kroczy przed upadkiem.
5/5
Polecam, miła rejestracja i dobra dostępność
5/5
Odpowiedź do Pana Wojtka.
Jak już uprzednio Pana informowaliśmy, wszystkie rozmowy które odbywał Pan z personelem naszej placówki, w tym wspomnianą w komentarzu lekarz są rejestrowane. Ze względu na Pana arogancki i niedopuszczalny styl rozmowy, w tym kierowanie do lekarza zobowiązanego do przestrzegania zasad wystawiania zwolnienia lekarskiego L4 m.in. słów "sprowadzę Panią do parteru" co miało być odpowiedzią na próby tłumaczenia przez lekarza braku podstaw do wypisania L4, a także bezpodstawne i naruszające dobro naszej poradni i personelu opinie zamieszczane w intrenecie, wykorzystamy wszelkie dostępne instrumenty prawne celem ochrony naszych dób osobistych.
Zgadza się Panie Wojtku, sąd rozstrzygnie kto ma rację.
1/5
Jedna z najgorszych przychodni w Bielsku. Recepcjonistki aroganckie. Najgorsza Pani Jonkisz.
4/5
Maryla ma na imię: Andrzej. Sam zniesławia używając nazwiska, ukrywając własne personalia. Jak określić takie postępowanie? Każdy przyzwoity człowiek oceni.
Przy okazji prywatnej zemsty, oczerniane jest dobre imię przychodni, wstyd panie A.
Przychodnię oceniam wysoko.
5/5
Poprawa , poprawa
Znakomici fachowcy
Dobrze funkcjonująca rejestracja ( czasem problem z zdjęta linia )
POlECAM
5/5
Też polecam!!!
Bardzo miłe i dobre młode Panie Doktor
5/5
Oceniam ta przychodnie bardzo pozytywnie
Wszystko jest dopięte na ostatni guzik jeśli chodzi od rejestracji ,fachowość pan pielęgniarek i lekarzy
1/5
Żenada...Nie polecam tej przychodni Nigdy ale nigdy nikt tam nie odbiera telefonu...Albo nie odbiera albo wyłączony...Tragedia....Pisze że rejestracja od godziny 8:30 do 18 a możesz dzwonić cały dzień i nie odbierają,Mają to w dupie
5/5
Czasem jest problem z dodzwonieniem się za pierwszym razem, ale przecież logiczne że poza odbieraniem telefonów rejestracja ma też inne obowiązki, a pisanie od razu negatywnych opinii jest co najmniej dziecinne. Zanim napiszecie negatywna opinie uderzcie się w pierś i zastanówcie ile razy wy nie odbieracie telefonu swojego prywatnego za pierwszym razem
5/5
Dzień dobry

Podejście do pacjenta pełne empatii. Na plus rozmowa z Paniami z rejestracji i sprawne umówienie wizyty.

Polecam
5/5
Pozytywnie oceniam przychodnie
5/5
Wszystko Ok od rejestracji przezlekarzy i ładne miejsce
5/5
Dobrzy lekarze mile rejestratorki
Terminy do lekarza w tym samym tygodniu
Polecam
3/5
I dobrze i źle. Jesteśmy cała rodziną w tej przychodni od początku istnienia. Początki były super, jak się przenieśliśmy z postkomunistycznej pseudo praktyki poz, no to świetna odmiana - ładnie czysto, profesjonalnie, super dostępność. Ale z czasem się pogorszało. Przychodnia zaniedbała nasz kalendarz szczepień, dostępność spadła radykalnie, co chwila inni lekarze, 1 bzdurna choroba leczona przez 3 lekarzy, bo ten jest w środy, ten we wtorki itd. Rejestracja niedostępna pod telefonem... Odeszła też pani Ula Wyrobek - zdecydowanie największy plus tej przychodni, osoba która wie o co chodzi w holistycznym podejściu i ciągłości leczenia. Pojawili się inni lekarze, wielu fajnych, przyjemnych w kontakcie, pomocnych, przychodnia poprawiła się z dostępnością, szybciej idzie się dodzwonić itp. Mile młode panie lekarki, sprawiają wrażenie kompetentnych choć leczymy głównie prozaiczne choroby więc trudno na tej podstawie ocenić dobrze, sympatyczny lekarz Ząbek, no i cham jakich mało - lekarz Janusz. Choć w medycynę umie, bada dokładnie, jest skuteczny, to jednak braki w wychowaniu i negatywny wizerunek jaki robi wszystkim nie są tego warte... Wszak to nie dr House żeby dla uratowania życia w rzadkiej chorobie warto było zcierpieć to buractwo, ale zwykły lekarz POZ jakich wielu również w tej przychodni, którzy przepisali by penicylinę na anginę, czy betaloc na HA bez tego pitolenia i wiecznych uwag. Niestety w 4 porach roku korzystanie ze "swojego lekarza" to fikcja i co rusz trafiasz do innego...
5/5
Panie Mateuszu dziękujemy za tak wyczerpującą opinię. Obecna sytuacja z dostępnością lekarzy wynika z konieczności zapewnienia przez Naszą placówkę jak najszybszych terminów. Dodatkowo umożliwia to zweryfikowanie diagnozy oraz odpowiedniej modyfikacji leczenia adekwatengo do aktualnego stanu pacjenta. Jednocześnie Pacjent odbywający wizyty u różnych lekarzy ma możliwość wyboru tego lekarza, który najlepiej wpisuje się w podejście oraz schemat leczenia oczekiwanego przez Pacjenta. Dążymy do ciągłego rozwoju i poprawy wszelkich aspektów działalności Placówki, aby zapewnić jak najlepszą opiekę i pełen profesjonalizm. Rotacyjna dostępność kadry lekarskiej jest również uwarunkowana odbywaniem przez lekarzy kursów oraz szkoleń, które mają na celu podnoszenie kwalifikacji oraz widzy co ma bezpośrednie przełożenie na diagnozy oraz sposoby leczenia. Jeszcze raz dziękujemy i prosimy o sygnalizowanie bieżących problemów i niedogodności pracownikom rejestracji, ponieważ znacząco pozwoli to skrócić czas reakcji oraz usprawni to przepływ informacji.

Życzymy dużo zdrowia dla Córki oraz całej Rodziny
3/5
Witam do tej przychodni chodzę od początku jej powstania i zawsze było ok .Ale ostatnio przeżyłam szok. Przyjechalam na godzinę 8 rano i okazało się, że nie ma wolnego miejsca do żadnego lekarza.A ja miałam skręconą i silnie stłuczoną stopę, nie mówiąc o tym że była bardzo spuchnięta i nie dało się na niej stanąć.
Pierwszy wolny termin był na godz. 15.00.
5/5
Odpowiedź do opinii Pani Beaty:
Mając na uwadze dobro Pacjentów oraz ciągłe dążenie do poprawy jakości obsługii pragniemy zwrócić uwagę na jedną dość istotną kwestię, o której zapomniała Pani wspomnieć. Mianowicie w momencie doznania urazu, a zwłaszcza podczas upadku/wypadku należy niezwłocznie ( do 24h) zgłosić się na SOR w celu wykonania diagnostyki obrazowej oraz uzyskania konsultacji z odpowiednim specjalistą. Pomimo zaistniałej sytuacji podczas wizyty w Naszej placówce otrzymała Pani skierowanie na prześwietlenie RTG oraz ponowną konsultację po wykonaniu badania (w ten sam dzień). Nikt z Naszych pracowników nie odmówił Pani wizyty ani udzielenia pomocy, ponieważ została Pani przyjęta w dniu zgłoszenia się do Placówki. Pomimo informacji uzyskanej od pracownika rejestracji, że powinna Pani udać się na SOR, jednak Pani stwierdziła, iż nie będzie czekać tam 4 godzin na przyjęcie. Dodatkowo warto pamiętać, że zawsze można zadzwonić na Naszą infolinię w celu uzyskania informacji o terminie i godzinie wizyty lub uzyskaniu szczegółowych informacji, gdzie taką pomoc można uzyskać.

Bardzo Nam przykro, że pomimo starań Naszego personelu i chęci zapewnienia każdemu Pacjentowi jak najlepszej i najszybszej pomocy wypowiada się Pani w negatywnym tonie.

Życzymy dużo zdrowia i bezpiecznych wypadów w góry!
5/5
Dużo fachowych lekarzy , profesjonalna i miła obsługa
5/5
Wszystko w porządku. Wszystko jest szybkie. Polecam każdemu.
1/5
Do : Jocker64
Masz rację, to są tzw. lekarze tylko. Otwórz laptopa, przeczytaj - jeśli potrafisz - zamknij laptop i następny proszę. Konowały nie lekarze i tylko kasa, kasa, kasa ja mówią "Panie lekarki" od psychiatrii i neurologii, szybko bo kasa ucieka! Normalna dealerka psychotropów. Zdrowia życzę.
Dodaj opinię

Adres:

Władysława Broniewskiego 39, Bielsko-Biała

Numer telefonu:

Strona internetowa:

Godziny otwarcia:

PN08:00-20:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-20:00