Adres:
Druskienicka 17, Poznań Podolany
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Oddział leczenia jednego dnia
001 Oddział Leczenia Jednego Dnia |
14 dni | 61 656 66 91 | |||
Operacje przepukliny pachwinowej | 39 dni | 61 656 66 91 | |||
Poradnia chirurgii ogólnej
Chirurg |
26 dni | 61 656 66 91 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-14:00 WT10:00-17:00 ŚRnieczynne CZ11:00-18:00 PTnieczynne |
|||||
Poradnia endokrynologiczna
Endokrynolog |
217 dni | 61 656 66 92 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN13:00-20:00 WT08:00-12:00 ŚR08:00-17:30 CZ08:00-15:30,16:00-20:00 PT08:00-13:00 |
|||||
Poradnia okulistyczna
Okulista |
204 dni | 61 656 66 91, 61 656 66 92 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN15:00-18:00,08:00-13:00 WT08:00-14:00 ŚR13:00-20:30,08:00-12:00 CZ08:00-20:00 PT08:00-15:00,16:00-18:00 |
|||||
Zabiegi w zakresie soczewki (zaćma) | 43 dni | 61 656 66 91 | |||
Podczas pierwszej wizyty Pani Doktor postawiła właściwą diagnozę i podjęła decyzje o usunięciu istniejącej na powiece zmiany, Następnie to już była tylko formalność i w bardzo krótkim terminie zostałem poddany zabiegowi.
Mogę z pełną odpowiedzialnością polecić Chirurgię Poznańską
Zabieg wykonany profesjonalnie. Opieka przed i po zabiegu bez zarzutu
Polecam jeżeli chcecie bez nadmiernego stresu korzystać z usług medycznych
Polecam wszystkim ze szczególnym uwzględnieniem poradni okulistycznej.
Polecam
Krzysztof
daję 5 gwiazdek i bardzo polecam
Daje dwie gwiazdki tym którzy tego nie piszą .☹️
Postanowiłam wybrać się do okulisty, aby uzyskać poradę i diagnozę wzroku (oraz oczu) komercyjnie. Ale niestety, poczułam się bardzo zawiedziona.
Wizyta kosztowała mnie 450 zł, z tym, że nie wiem za co zapłaciłam. Nic tam nie było tak, jak trzeba. Mnóstwo osób na korytarzu (około 10) w tym samym czasie, około 25 min spóźnienia – jeśli chodzi o moją wizytę, weszłam 3 razy po około 5 (albo i mniej) minut, a straciłam ponad 3 godziny na czekanie na kolejne wejście.
Poprosiłam lekarza o kompleksowe zbadanie wzroku, ale okazało się to niemożliwe: lekarz nie zajmuje się wieloma aspektami diagnostycznymi (jak mnie poinformował). Był bardzo nerwowy i arogancki. Byłam traktowana przedmiotowo i zdawkowo. Zadał jakieś pytanie i chciał tylko krótką na nie odpowiedź. Właściwie o nic nie mogłam zapytać. A przecież zjawiłam się tam w celu uzyskania kompleksowej porady i dalszego leczenia.
W nerwowy sposób obsłużył kilka „aparacików” i to wszystko. Nie otrzymałam żadnego dokumentu z przeprowadzonych badań. Obawiam się, że mogły być niedokładne, bo przeprowadzone dość chaotycznie.
Na koniec zapytałam o krople, które miałam wcześniej zapisywane przez okulistów. Pan doktor wypowiedział się o nich negatywnie, że są na coś zupełnie innego. Ze zdumieniem powiedziałam, że przecież zapisywali mi to okuliści, burknął: „ja też jestem okulistą!”
Gdy wyszłam, pożałowałam, że od razu nie zrezygnowałam z wizyty – bo od samego początku lekarz zachowywał się okropnie. I te nerwowe wejścia pacjentów na kilka minut, powinny mi dać do myślenia. I tak, nie mam przebadanych oczu, a straciłam 450 zł.
Na koniec napiszę może nazwisko lekarza, bo być może nie wszyscy okuliści zatrudnieni w Chirurgii Poznańskiej są tacy, jak pan Michał Poniński. Szkoda też, że panie w rejestracji zaprezentowały mi tego pana jako dobrego lekarza.
Z poważaniem
Ogromnie zawiedziona pacjentka