1. Stomatolog
  2. Dolnośląskie
  3. Głogów

Gabinet Stomatologiczny Anna Kosmatka Załucka "Anadent"

Orzechowa 120
Głogów
Świadczenia specjalistyczneKolejkaNumer telefonuInne ośrodki
Poradnia stomatologiczna
Stomatolog
1 dzień76 833 32 54
Godziny otwarcia:
PN10:00-16:00
WT14:00-20:00
ŚR10:00-16:00
CZ14:00-20:00
PT10:00-16:00

Opinie o Gabinet Stomatologiczny Anna Kosmatka Załucka "Anadent"

Dodaj opinię
5/5
Świetna lekarka, ma podejście i intuicję. Miła i fachowa obsługa
5/5
solida Pi stomatolog, Polecam !!!!
5/5
Pedantyczna i dokładna,polecam
5/5
Wybielanie zębów w super cenie! Serio, ceny to miłe zaskoczenie :) Gabinet czysty, dobrze wyposażony .
5/5
Naprawdę polecam!Profesjonalna i miła obsługa,a co najważniejsze bezbolesna:)
1/5
to nie jest NFZ .to jest prywatny gabinet za wszystko trzeba płacić,niema znieczulenia,jak i inne zabiegi stomatologiczne,trzeba płacić,nigdy nie skorzystam z usług tej pani.!!!
1/5
Tragedia.
5/5
Do poprzedników. To chyba jasne, że jak nie ma NFZ to trzeba płacić ? Proste i logiczne to jest wg mnie ? Nie korzystałem z usług , ale pewnie kiedyś skorzystam ... ?
5/5
Ja jestem zadowolony,robiłem protezy u tej Pani doktor ,całkowicie na NFZ.Noszę 2 lata,jest ok.
1/5
Dzwonilam do pani dentystki ze boli mnie zab kazala zadzwonic jutro ,zadzwonilam rano ze spuchlo mi pol twarzy bol nie do wytrzymania powiedziala ze odzwoni mija 2 dzien pani doktor ma pacjenta w dupie tylko dlatego ze miala przyjac na nfz dzieki bogu znalazlam pozadna pani doktor z gwiazdzistej ktora kazla przyjsc natychmiast zrobila dziure przepisala atybiotyk .Przez pania kosmatke jeszcze troche a wyladowalabym w szpitalu mialam juz goraczke prawie 40 stopni i dreszcze nie polecam !!!!! Skarge zlozymam juz tam gdzie trzeba jesli ktos ma taki stosunek do ludzi ze na nfz ma ich w dupie a jak idzie sie prywatnie to zawsze znajdzie cxas to nie powinien leczyc nikogo . Podpisujac z nfz trzeba brac obowiqzki ktore sie podpisalo
1/5
Nie polecam odnioslam wrażenie ze dla pani dr wazniejsze sa pieniadze niz zrobienir zeba dobrze robi szybko i nie dokladnie, umawia sie na pewna kwote i nawet zapisala na kartce jaki bedzie koszt leczenia zeb i ile za kazda wizyte jednak gdy byl czas placenia okazalo sie zupelnie cos innegi nagle cena skoczyla o 100zl do gory (moze to za wizyte jej kolezanek ktore wchodza bez kolejki i nabija innym zeby placili) jezeli chodzi o mnie to nie wyczyscila kanałów do konca a pozniej wypełniła tylko jeden przez co zab bolal i nachodzila ropa i doszlo do polamania całej ścianki teraz zab nadaje sie juz tylko na wytwanie :-( i to wszystko wina tej pani nie nadaje sie na dentyste
5/5
Wczoraj byłam na wizycie u tej stomatolog,pomogła mi bardzo i nic nie bolało,faktycznie jest dużo pacjentów,było opóźnienie,ale pani naprawdę fajna.Polecam
5/5
Wspaniały fachowiec, wspaniała kobieta
5/5
Zawsze jest super,bez zastrzeżeń.Polecam,
1/5
Nie czysto,zła obsługa
1/5
Tragedia
5/5
Miła i fachowa obsługa, ceny umiarkowane
5/5
Regularnie od 2012 roku korzystam z usług Pani stomatolog.
Rzetelne i fachowe podejście do pacjenta, a co najważniejsze strach ma tylko wielkie oczy, bo siedząc na fotelu nie odczuwam bólu podczas robienia zęba.
Zdecydowanie polecam.
5/5
Było bezboleśnie i miło.Gabinet czyściutki,obsługa na medal polecam
5/5
Cudownie,czysto i na temat.😀
5/5
Gabinet i obsługa super.Czysto i miło.Polecam
5/5
Cudowna Pani,czysto i schludnie,a pro po opiń na temat opóźnia.U każdego stomatologa to się zdarza,nigdy nie przewidzimy. Serdecznie Polecam
5/5
Polecamy!Profesjonalna Pani,widać że wie co robi,konkertna babka,asystentka też miła i fajna,czysto 10|10.Pani przyjęła mnie w Niedzielę z wielkim bólem,od tego czasu nic mnie nie boli.Pozdrawiam Ciepło🍉🍎❤
5/5
Fajna Pani zna się na wszystkim profesjonalna bardzo jest
5/5
Super Obsługa! Pani mi bardzo pomogła
5/5
Świetnie wycięte wędzidełko!
Bezboleśnie i skutecznie.
5/5
Czysto i Super obsługa,ceny nawet ok :)
5/5
Super wyluzowana Pani,zna się na tym co robi!! Pozdrawiam
5/5
Super Pani :) ❤️❤️
Dodaj opinię

Adres:

Orzechowa 120, Głogów

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN10:00-16:00
WT14:00-20:00
ŚR10:00-16:00
CZ14:00-20:00
PT10:00-16:00
Gabinet Stomatologiczny Anna Kosmatka Załucka "Anadent" na mapie
Zdjęcie budynku Gabinet Stomatologiczny Anna Kosmatka Załucka "Anadent"