Adres:
Osiedle Kopernika 10, Stargard
Podstawowa Opieka Zdrowotna | Numer telefonu | Inne ośrodki | |||
---|---|---|---|---|---|
Lekarz rodzinny (POZ)
NZOZ "Fam-Med" -Gab. Lekarza POZ |
91 578 38 74 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Pielęgniarka POZ
NZOZ "Fam-Med" -Gab. Piel. Środ-Rodz |
91 578 38 74 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Położna POZ
NZOZ "Fam-Med" -Gab. Położnej Środ-Rodz |
91 578 38 74 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
Jako sami lekarze czy laboratorium jest w miarę ok :)
Odpowiedź tej pani "rejestracja tylko telefoniczna"
I drzwi się zamknęły. Wszyscy karnie czekamy pod drzwiami po jakimś czasie znowu doszedł ktoś nowy i zadzwonił do drzwi.
Po jakimś czasie wyszła osoba tym razem na pewno z rejestracji oczwiście z krzykiem " odsunąć się 2 metry koronawirus rejestracja tylko telefoniczna"
Buta i arogancja.
Znowu wszyscy po kolei tłumaczą jej o co chodzi a w odpowiedzi słyszę, źe nie odbiera telefonów, bo musi wyjść do drzwi no i wtedy nie wytrzymałam i mówię, źe jak nic nie może dla nas zrobić to niech wraca nastanowisko pracy i odbiera telefony.
Skończyło się tak, że zarejestrowała w końcu mojego męźa tylko do innego lekarza.
Podsumowanie:
Jak to jest, że panie rejestratorki mają pacjentów w du...ie a nikt nie reaguje.
Dlaczego kierownik przychodni nie zrobi z tym porządku?
Z opieki lekarza jestem zadowolona ale zachowanie pań rejestracji jest skandaliczne.
Na stronie internetowej NFZ-Szczecin w zakładce 'Dla Pacjenta" jest punkt-"załatw sprawę w NFZ" a tam "Składanie skarg i wniosków".
Można to zrobić pisemnie, wysyłając list ze swoimi danymi teleadresowymi(nie anonim,ponieważ z automatu odrzuca się skargę anonimową) z danymi placówki, której skarga dotyczy i oczywiście opisem sytuacji na adres:Sekcja Skarg i Wniosków,ZOW NFZ ul.Arkońska 45, 71-470 Szczecin. Można skargę wysłać mailem: [email protected].
Nfz ma miesiąc czasu na rozpatrzenie skargi.
Po prostu, drodzy pacjenci przychodni na Kopernika, trzeba działać a nie pozwalać swoja bierną postawą na takie traktowanie, przypominam że za każdego takiego pacjenta jak Wy przychodnia Fam-med dostaje niezłą kaskę i całkiem nieźle (nie)funkcjonuje, rejestratorki maja czas na kawusię i ploteczki, niektórzy lekarze podobnie. Słowem patologia, level hard.
Nie życzę nikomu potrzeby leczenia się w tej przychodni, syf
Z wyrazami szacunku Z . Szymelyniec.
Pozdrawiam serdecznie