Adres:
Henryka Sienkiewicza 6b, Bystrzyca Kłodzka
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Poradnia położniczo-ginekologiczna
Ginekolog |
2 dni | 74 811 36 00 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-14:00 WTnieczynne ŚR15:00-19:00 CZ09:00-15:00 PT08:00-14:00 |
Podstawowa Opieka Zdrowotna | Numer telefonu | Inne ośrodki | |||
---|---|---|---|---|---|
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Lekarza Rodzinnego |
74 811 36 00 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-16:00 WT08:00-12:00,16:00-18:00 ŚR08:00-12:00,15:00-18:00 CZ08:00-12:00,15:00-18:00 PT08:00-12:00,16:00-18:00 |
Programy profilaktyczne | Numer telefonu | Inne ośrodki |
---|---|---|
Profilaktyka chorób układu krążenia
Poradnia (Gabinet) Lekarza Rodzinnego |
74 811 36 00 | |
Profilaktyka raka szyjki macicy
Poradnia Ginekologiczno-Położnicza |
74 811 36 00 | |
Odnośnie rejestracji do przychodni . Myślałam że to tylko cyniczne opinie krążące po okolicy . A jednak kiedy mi przyszła potrzeba sie zarejestrować spędziłam blisko 4 h na tel , będąc w kolejce od 47 po 27 w oczekiwaniu w kolejce do rejestracji przez 2h . łatwo policzyć ze 10 osób /h . Wynik imponujący . Co ciekawsze będąc na tel w oczekiwaniu dzwonię z drugiego numeru i informacja ze jestem 5 w oczekiwaniu . Czy to jest normalne ???????? Pytam się ??? wiec koncze rozmowe z tego pierwszego tel gdzie juz 2h odczekałam . I co ???? 1,5h do momentu rozmowy z opryskliwą Wielmożną Panią z recepcji .
Tragedia -tragedia
Chciałabym aby te osoby spotkały sie z taką obrotnością gdzie same potrzebuja skorzystać z usług .
Ja się wypisuje z tej Przychodni bo to normalne upokarzanie ludzi .
Ciekawa jestem jak się żyje tym osobom w świadomości iż przeklina ich tysiące ludzi za taką postawę .
L.K
Dodatkowo dopytują co dolega jakie leki już były stosowane... Nie wiem od kiedy jest to w ich zakresie obowiązków i od kiedy mają wiedzę w tym temacie, żeby stwierdzić czy powinny zarejestrować czy nie . Chore pacjentki w ciąży wysyłają do ginekologa i nie chcą zarejestrowac. Nie uznają żadnych praw pierwszeństwa dla kobiet w ciąży. A próba rozmowy zakończyła się informacja ze pani pielęgniarka nie ma czasu rozmawiac.
Dzwoniłam od 8 i nie dostałam się do swojego lekarza, mimo że mialam kontynuować leczenie gdy mi się pogorszy. Dodatkowo gdy pani odebrała mialam atak kaszlu, więc zdążyła kilka razy wykrzec do słuchawki Halo przychodnia!!!
Jedyne co pozostaje to zmienić przychodnie.
Dla prawdziwych fachowców "oględziny" pacjenta na żywo to strata czasu i energii. Lekarze...pięknie prezentują się na zdjęciach na tle kortów tenisowych, w otoczeniu lokalnej "śmietanki". Nieco już zważonej, ale nadal uśmiechniętej. W pracy jednak dzielnie bronią dostępu do siebie.
Niestety zauważalne są spore deficyty zapału do pracy oraz empatii do pacjentów. Od momentu przestąpienia progu petent staje się kłopotem...dla wszystkich.
Rozwiązaniem tych problemów najczęściej jest paracetamol, apap, ibuprom, witamina C, nawadnianie, odpoczynek i...nie nadużywanie telefonu do wykręcania numeru przychodni.
Skuteczna terapia, która silnym organizmom pozwala przetrwać, a tym nieco słabszym spokojnie zgasnąć w domowych pieleszach.
Panie i Panowie lekarze...w tym jakże niesprawiedliwym świecie to MY, Pacjenci płacący co miesiąc składki na ubezpieczenie zdrowotne, jesteśmy WASZYMI Pracodawcami.
To, że jeździcie ładnymi samochodami, nie musicie łatać ubrań, tylko możecie kupić sobie nowe, wasze brzuchy są pełne, a buzie uśmiechnięte od dobrobytu, jest wypadkową pieniędzy, jakie dostajecie od NAS.
Doceńcie naszą dobroć i pobłażliwość, która jednakże ma też swoje granice. Pracodawcę, który płaci w terminie, należy szanować, tak jak on szanuje swoich Pracowników.... Dlatego bądźcie dobrymi Pracownikami swoich Pacjentów. Na pewno potraficie! Panie Pielęgniarki...Wy również...