Adres:
Osiedle Słoneczne 9, Sulęcin
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Poradnia stomatologiczna
Stomatolog |
15 dni | 519 503 134 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-20:00 WT08:00-20:00 ŚR08:00-20:00 CZ08:00-20:00 PT08:00-20:00 SO09:00-15:00 |
Internet jest miejscem, które między innymi służy do wyrażania swoich opinii i wrażeń. Bardzo dziękuję, że mimo zabiegania i pędu w jakim wszystkim nam przyszło dziś żyć, znalazła Pani chwilę i poświęciła swój czas, aby zostawić tutaj ślad po Pani wizytach w naszej poradni. Mimo, że Pani opinia jest dla mnie niepochlebna - dziękuję za nią, bo dzięki niej mogę wprowadzić zmiany w mojej pracy, które być może zapobiegną odbieraniu jej w sposób jaki Pani opisała.
Pragnę jednak ustosunkować się do niektórych kwestii, jakie poruszyła Pani w swojej opinii. Szyna relaksacyjna dotarła przed czasem, natomiast okazała się niestabilna i razem, jednogłośnie stwierdziliśmy, że nie możemy oddać Pani takiej szyny do użytkowania. Pobrałem wyciski aby zrobić nową szynę – informowałem Panią, że nie mam wpływu na pewne kwestie, bo szyny wykonuje technik oddalony 50km od nas, a prace przywozi właściciel. I bywa tak, że szyna może nie być wystarczająco dopasowana i należy wykonać ją ponownie. A ponowne wykonanie i transport wymagają czasu. Nie obiecywałem Pani, że zdążymy w wyznaczonym przez Panią terminie, wyraziłem jedynie nadzieję, że tak się stanie – nigdy nie obiecuję niczego swoim pacjentom, bo w medycynie, pracy na odległość, jak również pracy zespołowej (lekarz-technik) nie da się niczego obiecać. Niestety – nowa szyna nie dojechała przed Pani odlotem za granicę – bardzo mi z tego powodu przykro i rozumiem Pani rozczarowanie. Szanuję również Pani punkt widzenia, do którego ma Pani prawo, jednak nie oszukałem Pani w aspekcie finansowym – zwróciłem Pani zaliczkę, jaką pobrałem z tytułu wykonania szyny, natomiast nie oddałem pieniędzy z tytułu konsultacji u Pani córki mimo, że twierdziła Pani, że był to gratis – droga Pani Kasiu – gratisem była Pani konsultacja z tytułu tego, że wykonałem u Pani wyciski aby wykonać szynę. Z tego względu grzecznościowo odstąpiłem od naliczania Pani konsultacji. Możliwe, że w całym gąszczu informacji jakich Pani udzieliłem zrozumiała mnie Pani inaczej. Bardzo mi przykro, że nie dała mi Pani dojść do słowa i rozłączyła się Pani gdy próbowałem rozmawiać z Panią przez telefon – bo tylko w ten sposób mogliśmy ustalić jakieś sensowne rozwiązanie sytuacji, jaka nas spotkała. Podobnie przykro mi z powodu rozczarowania na usłudze jaką świadczyłem dawniej Pani mężowi – szkoda, że nie poinformowali mnie Państwo że wypełnienie już po 2 dniach nie spełniło jego oczekiwań – w tej sytuacji wykonałbym je ponownie nieodpłatnie, bo moim priorytetem i misją jest Państwa zadowolenie. Wasze zadowolenie drodzy Państwo jest również moją radością. Tak Pani Katarzyno – tak jak powiedziałem wcześniej - mimo Waszego rozczarowania bez względu na to czy będę w Q-Dent, czy może kiedyś będę posiadał własną praktykę – serdecznie Państwa zapraszam, chętnie udzielę Państwu pomocy. Chyba że znajdą Państwo innego lekarza, który spełni wszystkie Wasze oczekiwania, jakie będziecie Państwo przed nim stawiali – pacjent ma prawo wyboru, a ja ten wybór uszanuję. Pozdrawiam, wszystkiego dobrego!
I nie boli!
Przyszłam do dentysty umówiona na 13:20 czekałam 2 godziny bo lekarka musiała zjeść obiad i przebrać się. Przepraszam bardzo, w takim razie po co umawiać klientów na taką godzine skoro lekarka w tym czasie ma przerwe na jedzenie?Już nigdy więcej się tu nie wybiorę,chociaż muszę pochwalić bo pani recepcjonistka jest bardzo miła.