Adres:
Wejherowska 59, Gdynia Chylonia
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Poradnia chirurgii ogólnej
Chirurg |
9 dni | 58 664 39 19 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN09:00-13:30 WT08:00-13:00,13:30-20:00 ŚR07:00-12:00 CZ08:00-13:00,14:00-18:00 PT08:00-13:00 |
|||||
Poradnia ortopedyczna
Ortopeda |
65 dni | 58 664 39 19 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN07:30-20:00 WT07:30-13:30 ŚR14:30-20:00 CZ13:00-20:00 PT14:00-20:00 |
|||||
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog |
36 dni | 58 664 39 19 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-14:00 ŚR08:00-16:00 CZ08:00-19:00 PT07:00-11:00 |
|||||
Poradnia położniczo-ginekologiczna
Ginekolog |
57 dni | 58 623 08 26 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN09:30-18:00 WT11:00-19:00 ŚR07:30-16:00 CZ09:30-18:00 PT14:00-19:00 |
|||||
Świadczenia kardiologiczne
Poradnia Kardiologiczna |
317 dni | 58 664 39 19 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN16:00-18:00 WT17:00-19:00 ŚR08:00-15:00 CZ08:00-12:30 PT12:00-18:00 SO08:00-11:00 |
Podstawowa Opieka Zdrowotna | Numer telefonu | Inne ośrodki | |||
---|---|---|---|---|---|
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Lekarza POZ |
58 664 39 19 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Położna POZ
Poradnia (Gabinet) Położnej Środowiskowej - Rodzinnej |
58 623 08 26 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
Programy profilaktyczne | Numer telefonu | Inne ośrodki |
---|---|---|
Profilaktyka chorób układu krążenia
Poradnia (Gabinet) Lekarza POZ |
58 664 39 19 | |
Profilaktyka raka szyjki macicy
Poradnia Ginekologiczno-Położnicza |
58 623 08 26 | |
...
Nie wiem skąd kierownictwo tej przychodni wzięli tych lekarzy? Czy nie kontrolują pracy lekarzy i nie dbają o dobrą opinię przychodni?
Lekarz ortopeda - podpisuję się pod opinią mojej przedmówczyni - opinia negatywna.
Chirurg - to też konował!
Dr Niedzielska - Nowak : o tej Pani to można opowiadać legendy. Mojego męża leczyła na cukrzycę za pomocą wypisywania recept bez badania cukru. Skończyło się bardzo dobrze, bo tylko obcięciem palca u lewej nogi. Miał tak wysoki cukier. Ja również "leczyłam" się u tej Pani, ale zarówno mąż jak i ja już się nie "leczymy". Przez Panią dr. przekręciłabym się na drugi świat. Jestem po usunięciu lewej nerki z powodu raka, po zawale, jak poszłam do p. dr. z bólem palca prawej ręki, to pani dr. stwierdziła zwyrodnienie, po tygodniu wylądowałam na pogotowiu. Rozpoznanie: ropne zapalenie stawów.
Przepisałam się dr. Moniki Jagodzkiej- Uhacz, którą poleciła mi przyjaciółka Jest to lekarz naprawdę z powołaniem i daj Boże aby jak najdłużej tam pracowała.
Nie wiem co musi się stać i do kogo się zwrócić , aby w tej przychodni coś się zmieniło, aby zrozumieli, że my pacjenci nie jesteśmy intruzami, jesteśmy ludzmi, nie życzę pracownikom, ab podzielili nasz los, a przydało by się!
Kiedy dyrekcja tej przychodni zajmie się zarządzaniem zasobami ludzkimi tak aby stworzyć przychodnię, w której personel odnosi się z szacunkiem do pacjenta tak jak pani Alicja, która zawsze miała uśmiech i sprawną rękę w pobieraniu materiału do badania.
Mam propozycję aby udać się do apteki i kupić lekarstwo na zdrowy rozsądek.
Życzę zdrowych decyzji.
Barbara
nie zgadzam się z opinią na temat rejestratorek w tej przychodni. Taki personel to skarb. Panie są jak Gwardia Szwajcarska, która robi wszystko aby nie zapisać -wpuścić pacjenta do lekarza specjalisty. Dyrekcja powinna dać order za skuteczność.
Terminy, kolejki i liczenie, że gdzieś znajdzie się wolne okienko, czy to naprawdę sprawa NFZ, czy dobrej organizacji i kontroli.
Karolina
No ale wyjścia nie ma... Gdzieś do lekarza trzeba iść...
W dobie dzisiejszych kłopotów z leczeniem i dostępem do specjalistów sugerowała bym zrobić porządek w rejestracji . Pracują tam osoby które samą intonacją głosu powodują wzrost agresji. Wiele osób dziś szuka pracy może czas na zmiany . Kobieta która dziś odbierała telefon rano jest tak przykra złośliwa i bezczelna że chyba pracuje za karę. Uważam że jako pierwsza linia kontaktu z pacjentem i instytucja w jakiej pracuje zobowiązuje do posiadania EMPATII w sobie a nie tylko złości na cały świat. Chciało by się tej osobie powiedzieć że chyba dawno nie miała przyjemności bo warczy ciągle...ale resztki ogłady i kultury we mnie zostały. Nie sądzę aby posiadała irolaz iq 250 i kilka tytułów a zachowuje się conajmniej jak właścicielką.
Czy to rozmowa telefoniczna czy twarz w twarz za każdym razem jest tak samo... szkoda że opinie o pracownikach nie są widoczne na stronie . Domniemam ze to nie tylko moja opinia
Pani w recepcji miła i kompetentna, na wizytę czekam.
Poradnia polozniczo-ginekologiczna,ma podane zupelnie inne godziny przyjęc pacjentek.No chyba po coś jest ta strona.
Panie z rejestracji bardzo miłe - zarówno telefonicznie jak i stacjonarnie. :)
Ja osobiście mogę pochwalić panie z RTG - wszystkie , bardzo miłe i uprzejme osoby, także laboratorium - wszystkie panie przemiłe. Doktor Obrębski (USG) - rzeczowy, dobry fachowiec. Mógłby tylko wywoływać pacjentów wg kolejności i godzin rejestracji , bo jak się idzie na USG z pełnym pęcherzem, a przed tobą najdzie się pacjentów bo akurat tak im się przyszło, to niestety nie da się z tym pełnym pęcherzem siedzieć godzinę.
A ludzie wiedząc , ze lekarz nie kontroluje kolejki potrafią wpychać się bez kolejki. Ostatnio musiałam pójść do rejestracji i zapytać się czy przede mną jest zarejestrowana pani czy pan i okazało się że pan, a pani próbowała się wcisnąć przede mnie. Wstyd jej się zrobiło, no ale jakoś trzeba o swoje walczyć. Jak mam czas to mogę z grzeczności przepuścić kogoś bardziej potrzebującego, ale cwaniaków staram się odsyłać do narożnika.
Panie w rejestracji bardzo sympatyczne, z dodzwonieniem się nie ma problemu, z wybraniem terminu również. Można podziwiać, że potrafią się uśmiechnąć mimo takiej ilości nieprzyjemnych petentów