1. Ortodonta
  2. Małopolskie
  3. Kraków

Orto-Krak - Ortodonta

Strzelców 15
Kraków
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia ortodontyczna
Ortodonta
155 dni 12 413 08 24
Godziny rejestracji:
PN14:00-20:00
WT07:00-13:00
ŚR14:00-20:00
CZ07:00-14:00
PT07:00-13:00
Godziny przyjęć:
PN12:00-18:00
WT07:00-13:00
ŚR14:00-20:00
CZ07:00-13:00
PT07:00-13:00

Opinie o Orto-Krak

Uwaga!

Prosimy o rozwagę przy kierowaniu się opiniami na temat placówki. Część komentarzy na temat ośrodka jest napisana z tego samego adresu IP, którym posługuje się osoba, która prosiła nas o skasowanie negatywnych opinii na jej temat. Opinie mogą wprowadzać w błąd. Podejrzewamy, że ich autor (lub autorzy) łamią prawo popełniając czyn nieuczciwej konkurencji.

Aktualizacja z 25-03-2019: Na prośbę placówki usunęliśmy wspomniane pozytywne opinie.

Administratorzy

Dodaj opinię
5/5
Empiryczna pani doktor, bardzo kompetentna i świetnym podejściem do dzieci! Mocne 5.

Pozdrawiam, Bartosz
1/5
Dzwonię po raz 30 w różnych godzinach i nikt nie raczy odebrac tel, bardzo olewczy stosunek pań recepcjonistek do pacjentów.
5/5
Drogie Panie.
Jakoś inni dają radę się dodzwonić - wystarczy spojrzeć na kolejki pod gabinetem. Co do natomiast cytuję: „olewczego stosunku pań z rejestracji” to takie sformułowanie jest zbyt ogólnikowe i ciężko się do niego ustosunkować. Pozdrawiamy i życzymy cierpliwości
1/5
NIKT NIE ODBIERA TELEFONU W REJESTRACJI. TO NIEPOWAŻNE TRAKTOWANIE PACJENTÓW I KPINA. WYGLĄDA NA TO, ŻE W TEJ PRZYCHODNI REJESTROWANI SĄ TYLKO ZNAJOMI PAŃ W REJESTRACJI POZA OFICJALNĄ ŚCIEŻKĄ.
5/5
Przykro nam, że się Pani nie może dodzwonić. Inni jakoś dają radę, co widać po kolejkach w poczekalni. Naprawdę nie mamy tylu znajomych, proszę nam wierzyć. Poza tym zawsze można spróbować w innych placówkach, może tam się Pani poszczęści.
1/5
Dodzwonić się graniczy z cudem ,ja rozumiem kolejki ale po to jest numer podany by z niego korzystać!!! Dzwonię juz któryś raz o różnych porach i nikt nie odbiera, litości to należy zgłosić wyżej szczebel
5/5
Pani Doktor prowadzi moją córkę wzorowo, wspaniale podejście do młodych pacjentów, za co bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
5/5
Miło i sympatycznie, a przede wszystkim kompetentnie. Dodzwonić się da, ale tylko w godzinach pracy czyli wt i czw 8-12
1/5
Na numer tutaj podany nie mozna sie dodzwonic (próbuje we wtorek o 11). Czemu jest komunikat ze taki numer nie istnieje?? To pod jaki dzwonic jak wczesniej w lipcu sie dodzwonilam i pani mowila zeby dzwonic w sierpniu?
3/5
Dzwoniłam dzisiaj.
Informacja od Pani "prosze dzwonić w grudniu"
2/5
Podejście pani doktor bywa super ale zależy niestety od humoru w danym dniu Wybiera sobie pacjentów a tłum czeka z opóźnieniem po godzinie ( o te tłumy jej chodzi żeby opinia była ze taka wspaniała) Humory powinna zostawić w domu a nie wylewać na rodziców. !!!
1/5
Pani doktor jeśli można ją tak nazwać odmówiła Nam leczenia z powodu trudnego i złożonego problemu u córki. Dramat żeby lekarz wybiera sobie przypadki tylko łatwe nawet nie spróbowała leczyć bo po co???przysięga Hipokratesa Panią doktor nie obowiązuje...
3/5
Szanowna pani Ewelino. Przysięga Hipokratesa nie powoduje że lekarz staje się cudotwórcą i jest w stanie wyleczyć wadę Pani dziecka metodami refundowanymi przez NFZ. A tak na marginesie: czy nie zastanowiła się Pani czemu już piąty ortodonta odmawia leczenia Pani dziecka? Pani zachowanie też na to wpływa zapewne; uprzedzając Pani ewentualne kolejne zarzuty: dr Ciszek nie podejmie się leczenia Pani dziecka również w gabinecie prywatnym właśnie ze względu na Pani agresywne zachowanie. Sukces leczenia to także współpraca z pacjentem...

Uwaga do administratora portalu (o ile taki w ogóle istnieje):
Proszę wybaczyć że piszę to jako nową opinię ale ten tzw. „Portal „nie pozwala na odpowiadanie na opinie użytkowników, przynajmniej nie znalazłem takiej opcji
3/5
Uwaga do „dzielnego” Anonima podpisującego się ksywką „Rodzic”:
Przykro nam że takie Pani/Pan odniosła wrażenie, zapewniam że wszyscy pracujemy w warunkach wzmożonego stresu i w związku z tym oczekujemy zrozumienia i wyrozumiałości, wszystko dla dobra dzieci . Jeżeli to Pani/Panu nie odpowiada zawsze można zmienić placówkę, myślę że dwu lub trzyletni okres oczekiwania na termin na NFZ nie będzie dla Pani/Pana problemem...
P.S. Elementarne poczucie przyzwoitości wymaga żeby się podpisać imieniem i nazwiskiem, nawet na takim dziwacznym „portalu” jak ten. Ale do tego trzeba mieć cywilną odwagę, prawda?
5/5
Serdecznie polecam, trafiłam do Orto-Krak z można powiedzieć beznadziejnym przypadkiem, jednak dzięki doskonałej, fachowej opiece i wsparciu Pani Doktor Ciszek na dzień dzisiejszy już nie pamiętam, że kiedykolwiek miałam wadę, efekty leczenia przeszły najśmielsze oczekiwania. Pani Doktor - świetny specjalista, a także bardzo ciepła osoba wraz z zespołem dba o atmosferę jak i komfort psychiczny pacjentów, zawsze wspomaga dobrym słowem, dzięki czemu wizyty to czysta przyjemność. Jeszcze raz polecam, nie mogłam lepiej trafić.
1/5
Czytam te opinie i nie wierzę...
Ktoś ma zastrzeżenia co do obsługi przychodni , a konkretnie do Pań w rejestracji , ale jak czytam odpowiedzi jak sądze właśnie tychże Pań/i z rejestracji to w zasadze trudno się dziwić tym zarzutom.
Cytowanie sytuacji związanej z konkretnym pacjentem , tak zwane pranie brudów......Ile Panie w rejestracji mają lat???Na myśl przychodzi szkołą podstawowa i zachowania 7latków.
Beszczelne sugerowanie zmiany placówki tylko dlatego że jest wątpliwy kontakt .
A kim wy drogie Panie jesteście żeby w ten sposób rozmawiać z pacjentem??
Podstawowy problem większości pracowników NFZ jest to ,że wy nadal nie rozumiecie dla kogo pracujecie i skąd biorą się pieniądze na wasze wynagrodzenie.
Każdy pacjent to tak naprawdę po części Wasz pracodawca.
1/5
Nie można się dodzwonić, bardzo długie kolejki i pacjenci przyjmowani długo po umówionej godzinie
1/5
Niestety opinia negatywna. Rodziców wyprasza się na korytarz, chociaż nie wiem, czy to w ogóle zgodne z prawem w przypadku niepełnoletniego dziecka. Pojawił się problem ze zrobieniem odlewu. Chociaż dziecko bardzo odporne i dużo potrafi wytrzymać (podejrzewam, że więcej niż niejeden dorosły), było przerażone. Załuję, że pani doktor nie pozwoliła towarzyszyć i wspomóc w wytłumaczeniu dziecku procesu wykonywania odlewu (nie każdy ma podejście do dzieci, a z doświadczenia mojej dentystki wiem, że dla dorosłego wykonanie odlewu to często trudne doświadczenie, a co dopiero dla dziecka). Pojawiły się również niemiłe komentarze w stosunku do młodego człowieka i w jego obecności, które z ust osoby wykształconej nie powinny były paść. Jestem bardzo rozczarowana.
5/5
Jestem zaskoczona negatywnymi opiniami związanymi z obsługą gabinetu i niemożnością dodzwonienia się.
Mam inne doświadczenia: dodzwoniłam się od razu- dzwoniąc w godzinach pracy gabinetu. Pracownik z ktorym rozmawialam byl natomiast bardzo miły i uprzejmy.
5/5
Pani doktor Ciszek najlepszy lekarz ortodonta jakiego poznałam, przemiła, super podejście do dzieci, mojej córce wyleczyła wadę zgryzu, za co jestem Pani doktor bardzo wdzięczna. Z druga córka również chodzę do Pani doktor. Bardzo przemiła Pani asystentka, bardzo pomocna . Dziękuję za wszystko.
1/5
Żenujący poziom obsługi pacjentów rodem z prl... na dodatek opinie pisane z kosmosu. Pani dr wcale nie jest taka miła i przyjemna - to osoba wyniosła, lekarz przez duże L... raz po telefonie przyjmują bez zapisu, z prośbą żeby nie chwalić sie tym innym pacjentom, innym razem odmawiają 2 minut wizyty, bo przecież pani nie dzwoniła.... a aparat kaleczy dziecku dziąsła...
5/5
W odniesieniu do postu pani Anny (niestety ten "portal" nie umożliwia bezpośredniej odpowiedzi na komentarze):

Szanowna Pani.
Zasadniczo nie odnosimy się do postów publikowanych przez różne osoby z duża ilością wolnego czasu na portalach typu Pudelek itp, ale tym razem zrobimy wyjątek. Swoją drogą socjologicznie niezwykle fascynujące jest jakim dobrodziejstwem jest internet dla przeróżnych osób, które mogą wreszcie: być zauważone, poczuć się ważne, odreagować stres czy frustrację - niepotrzebne skreślić - gdy wyleją wiadro pomyj na bliźniego pozostając jednocześnie (w swoim mniemaniu) anonimowymi...
Wracając do sedna: to właśnie Pani zachowanie wydaje się być niestosownym - nie był to pierwszy raz, kiedy przyszła Pani bez umówienia i agresywnie usiłowała się dostać poza kolejką ignorując innych pacjentów, którzy pozwalniali się z pracy, zwolnili dzieci ze szkoły, żeby przyjechać na wizytę. (Notabene czekamy jeszcze na kolejny post, w którym kolejny anonim napisze, że w przychodni na Strzelców przyjmują bez umówienia i poza kolejką)...
Pisze Pani, że niektóre komentarze "są z kosmosu"; naprawdę uważa Pani, że nie ma ludzi, którzy potrafią docenić czyjąś pracę i zaangażowanie, że wszyscy są zaprogramowani na hejt, agresję i złośliwość? Jeśli odpowiedź Pani jest twierdząca, to szczerze współczujemy.
W świetle powyższego zdecydowanie sugerujemy zmianę placówki na taką która nie jest "rodem z prl", gdyż nie widzimy możliwości dalszej współpracy z tak agresywną osobą jak Pani. Naturalnie dokumentacja dziecka może być na Pani życzenie przekazana dla kolejnego lekarza (szczegóły ustalimy telefonicznie niebawem).
Z góry dziękujemy,
zespół Orto-Krak
5/5
Pełen profesjonalizm i przede wszystkim dobre podejście do dziecka (mój syn pierwszy raz w życiu nie wyszedł spłakany z gabinetu stomatologicznego).
1/5
Nie ma szans się dodzwonić. Dzwonię co tydzień we wtorki i czwartki w godzinach od 8-12 ale nikt nie odbiera. Szkoda, że nie można zamieścić zdjęć ilości wykonanych połączeń.
3/5
P.S. Dodajemy odpowiedź-opinię, gdyż ten tak zwany "portal" nie umożliwia odpowiedzi na wpisy.

Szanowna Pani Władysławo.
Każdy ma prawo do urlopu, my też (mamy nadzieję...) Telefon już działa.
Proszę dzwonić gdzie indziej, jeżeli Pani dziecko nie jest już leczone u nas, gdyż nie przyjmujemy już nowych pacjentów z uwagi na planowane zakończenie współpracy z NFZ.
Z poważaniem.
1/5
Dzisiaj próbowałem dodzwonić się ok 40 minut, na początku dwa razy mnie rozłączono. Przed jednym rozłączeniem w tle usłyszałem tylko że jedna Pani do drugiej mówiła o robieniu paznokci...

Następnie Pani recepcjonistka oddzwoniła, zapytałem się dlaczego tak długo nikt nie odbiera i dlaczego mnie rozłączano. Pani z recepcji była tak bezczelna, że tylko potwierdzała, ze mnie rozłączała bo ma też inne zajęcia.... No pełny profesjonalizm, żadnego przepraszam itd.
Poprosiłem żeby skontaktowała mnie z Panią managerką, bo jej zachowanie jest nie dopuszczalne, aroganckie i bezczelne.
Pani manager, jak i Pani z recepcji nie chciały się przedstawić, no cóż nie mają takiego obowiązku, ale widać jak ta placówka działa pod ich kierownictwem. I najlepsze na koniec, Pani manager która powinna być wizytówką danego miejsca, po 2 minutach w pół mojego słowa po prostu wyłączyła telefon...

Obsługa TRAGICZNA !!! Te Panie powinny być w trybie natychmiastowym zwolnione, gdyż działają bardzo szkodliwie na wizerunek Orto Krak.

Ja jedynie jestem zadowolony z tego powodu, że tak niski poziom obsługi wyszedł już na początku i nawet nie skorzystałem z usług i nie zostawiłem tam pieniędzy, gdyż te dwie Panie, czyli recepcjonistka i Pani manager skutecznie odstraszyły mnie od skorzystania z usług.
5/5
Odpowiedź dla niejakiego Radka (niestety plotkarskie portale takie jak ten nie umożliwiają komentowania "twórczości" jego użytkowników):

Szanowny Panie.
Doceniając Pański niewątpliwy talent dramatopisarski pozwalamy sobie podzielić Pańską radość z faktu, iż nie został Pan naszym pacjentem. Pańskie zachowanie i poziom agresji w trakcie zwykłej rozmowy telefonicznej pozwala stwierdzić, że sporo odbiega to od zachowania ogólnie przyjętego za to co większość uważa za kulturalne i akceptowalne.
Życzymy dużo zdrowia!
Zespół Orto-Krak
5/5
Dwa dni temu ukończyłem leczenie u Pani Doktor i słowa nie są w stanie oddać wdzięczności za cały żmudny i skomplikowany proces leczenia. Od samego początku spotkałem się z ogromną życzliwością i mimo że sam uważam się za niespecjalnie łatwego pacjenta, poczułem się w pełni zaopiekowany i zrozumiany. Może na sam koniec dodam jeszcze, że w poprzednim gabinecie ortodontycznym odmówiono mi leczenia, bo wada rzekomo była zbyt trudna i powiedziano mi, że ratunkiem dla mnie może być jedynie operacja u chirurga szczękowo-twarzowego...
Niech to będzie przestroga dla innych- jeśli będziecie Państwo w podobnym przypadku, co ja- zawsze skonsultujcie taką opinię lekarską z innym specjalistą, bo być może wcale nie ma potrzeby iść pod przysłowiowy nóż.
Jeszcze raz dziękuję!
1/5
Zastanawiałem się czy pisać komentarz. Czy to wogóle ma sens, jednak widzę, że coraz więcej osób nie jest zadowolonych z usług Pani doktor. . .
Poczytałem te komentarze i sposób w jaki odpowiadają na negatywne -pozostawia wiele do życzenia - najważniejsze jest zwrócić uwagę na brak imienia i nazwiska, poprawność językową i odwrócenie uwagi od sedna sprawy. Moje dziecko chodziło do Pani doktor i jesteśmy bardzo nie zadowoleni.
Wszystko co piszą inni jest prawdą. Pani doktor bardzo często zmienia zdanie. Na jednej wizycie tak na następnej inaczej ( nadmienię, że jest bardzo przekonująca), nastrój Pani doktor tez bywa różny.
Obsługa dramat. Wizyty bez udziału rodzica to standard ( prawo na to nie zezwala, ale przecież jak się nie podoba to nikt nie każe przychodzić). Zęby teoretycznie wyprostowała, ale jak zobaczył to zwykły stomatolog to nie jest to dobrze zrobione.
Nie polecam !!!
A teraz czekam co zostanie odpisane na ten komentarz. Ludzie zastanówcie się
Dodaj opinię

Adres:

Strzelców 15, Kraków Prądnik Czerwony

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN12:00-18:00
WT07:00-13:00
ŚR14:00-20:00
CZ07:00-13:00
PT07:00-13:00
PN14:00-20:00
WT07:00-13:00
ŚR14:00-20:00
CZ07:00-14:00
PT07:00-13:00