Adres:
Strzelców 15, Kraków Prądnik Czerwony
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Leczenie aparatem ortodontycznym
Ortodonta |
12 dni | 12 413 08 24 | |||
Poradnia ortodontyczna
Ortodonta |
238 dni | 12 413 08 24 |
|
||
Godziny rejestracji:
PN14:00-20:00 WT07:00-13:00 ŚR14:00-20:00 CZ07:00-14:00 PT07:00-13:00 Godziny przyjęć:
PN12:00-18:00 WT07:00-13:00 ŚR14:00-20:00 CZ07:00-13:00 PT07:00-13:00 |
|||||
Poradnia ortodontyczna
Ortodonta |
236 dni | 12 413 08 24 | |||
Pozdrawiam, Bartosz
Jakoś inni dają radę się dodzwonić - wystarczy spojrzeć na kolejki pod gabinetem. Co do natomiast cytuję: „olewczego stosunku pań z rejestracji” to takie sformułowanie jest zbyt ogólnikowe i ciężko się do niego ustosunkować. Pozdrawiamy i życzymy cierpliwości
Informacja od Pani "prosze dzwonić w grudniu"
Uwaga do administratora portalu (o ile taki w ogóle istnieje):
Proszę wybaczyć że piszę to jako nową opinię ale ten tzw. „Portal „nie pozwala na odpowiadanie na opinie użytkowników, przynajmniej nie znalazłem takiej opcji
Przykro nam że takie Pani/Pan odniosła wrażenie, zapewniam że wszyscy pracujemy w warunkach wzmożonego stresu i w związku z tym oczekujemy zrozumienia i wyrozumiałości, wszystko dla dobra dzieci . Jeżeli to Pani/Panu nie odpowiada zawsze można zmienić placówkę, myślę że dwu lub trzyletni okres oczekiwania na termin na NFZ nie będzie dla Pani/Pana problemem...
P.S. Elementarne poczucie przyzwoitości wymaga żeby się podpisać imieniem i nazwiskiem, nawet na takim dziwacznym „portalu” jak ten. Ale do tego trzeba mieć cywilną odwagę, prawda?
Ktoś ma zastrzeżenia co do obsługi przychodni , a konkretnie do Pań w rejestracji , ale jak czytam odpowiedzi jak sądze właśnie tychże Pań/i z rejestracji to w zasadze trudno się dziwić tym zarzutom.
Cytowanie sytuacji związanej z konkretnym pacjentem , tak zwane pranie brudów......Ile Panie w rejestracji mają lat???Na myśl przychodzi szkołą podstawowa i zachowania 7latków.
Beszczelne sugerowanie zmiany placówki tylko dlatego że jest wątpliwy kontakt .
A kim wy drogie Panie jesteście żeby w ten sposób rozmawiać z pacjentem??
Podstawowy problem większości pracowników NFZ jest to ,że wy nadal nie rozumiecie dla kogo pracujecie i skąd biorą się pieniądze na wasze wynagrodzenie.
Każdy pacjent to tak naprawdę po części Wasz pracodawca.
Mam inne doświadczenia: dodzwoniłam się od razu- dzwoniąc w godzinach pracy gabinetu. Pracownik z ktorym rozmawialam byl natomiast bardzo miły i uprzejmy.
Szanowna Pani.
Zasadniczo nie odnosimy się do postów publikowanych przez różne osoby z duża ilością wolnego czasu na portalach typu Pudelek itp, ale tym razem zrobimy wyjątek. Swoją drogą socjologicznie niezwykle fascynujące jest jakim dobrodziejstwem jest internet dla przeróżnych osób, które mogą wreszcie: być zauważone, poczuć się ważne, odreagować stres czy frustrację - niepotrzebne skreślić - gdy wyleją wiadro pomyj na bliźniego pozostając jednocześnie (w swoim mniemaniu) anonimowymi...
Wracając do sedna: to właśnie Pani zachowanie wydaje się być niestosownym - nie był to pierwszy raz, kiedy przyszła Pani bez umówienia i agresywnie usiłowała się dostać poza kolejką ignorując innych pacjentów, którzy pozwalniali się z pracy, zwolnili dzieci ze szkoły, żeby przyjechać na wizytę. (Notabene czekamy jeszcze na kolejny post, w którym kolejny anonim napisze, że w przychodni na Strzelców przyjmują bez umówienia i poza kolejką)...
Pisze Pani, że niektóre komentarze "są z kosmosu"; naprawdę uważa Pani, że nie ma ludzi, którzy potrafią docenić czyjąś pracę i zaangażowanie, że wszyscy są zaprogramowani na hejt, agresję i złośliwość? Jeśli odpowiedź Pani jest twierdząca, to szczerze współczujemy.
W świetle powyższego zdecydowanie sugerujemy zmianę placówki na taką która nie jest "rodem z prl", gdyż nie widzimy możliwości dalszej współpracy z tak agresywną osobą jak Pani. Naturalnie dokumentacja dziecka może być na Pani życzenie przekazana dla kolejnego lekarza (szczegóły ustalimy telefonicznie niebawem).
Z góry dziękujemy,
zespół Orto-Krak
Szanowna Pani Władysławo.
Każdy ma prawo do urlopu, my też (mamy nadzieję...) Telefon już działa.
Proszę dzwonić gdzie indziej, jeżeli Pani dziecko nie jest już leczone u nas, gdyż nie przyjmujemy już nowych pacjentów z uwagi na planowane zakończenie współpracy z NFZ.
Z poważaniem.
Następnie Pani recepcjonistka oddzwoniła, zapytałem się dlaczego tak długo nikt nie odbiera i dlaczego mnie rozłączano. Pani z recepcji była tak bezczelna, że tylko potwierdzała, ze mnie rozłączała bo ma też inne zajęcia.... No pełny profesjonalizm, żadnego przepraszam itd.
Poprosiłem żeby skontaktowała mnie z Panią managerką, bo jej zachowanie jest nie dopuszczalne, aroganckie i bezczelne.
Pani manager, jak i Pani z recepcji nie chciały się przedstawić, no cóż nie mają takiego obowiązku, ale widać jak ta placówka działa pod ich kierownictwem. I najlepsze na koniec, Pani manager która powinna być wizytówką danego miejsca, po 2 minutach w pół mojego słowa po prostu wyłączyła telefon...
Obsługa TRAGICZNA !!! Te Panie powinny być w trybie natychmiastowym zwolnione, gdyż działają bardzo szkodliwie na wizerunek Orto Krak.
Ja jedynie jestem zadowolony z tego powodu, że tak niski poziom obsługi wyszedł już na początku i nawet nie skorzystałem z usług i nie zostawiłem tam pieniędzy, gdyż te dwie Panie, czyli recepcjonistka i Pani manager skutecznie odstraszyły mnie od skorzystania z usług.
Szanowny Panie.
Doceniając Pański niewątpliwy talent dramatopisarski pozwalamy sobie podzielić Pańską radość z faktu, iż nie został Pan naszym pacjentem. Pańskie zachowanie i poziom agresji w trakcie zwykłej rozmowy telefonicznej pozwala stwierdzić, że sporo odbiega to od zachowania ogólnie przyjętego za to co większość uważa za kulturalne i akceptowalne.
Życzymy dużo zdrowia!
Zespół Orto-Krak
Niech to będzie przestroga dla innych- jeśli będziecie Państwo w podobnym przypadku, co ja- zawsze skonsultujcie taką opinię lekarską z innym specjalistą, bo być może wcale nie ma potrzeby iść pod przysłowiowy nóż.
Jeszcze raz dziękuję!