Adres:
Strzelców 15, Kraków Prądnik Czerwony
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Poradnia ortodontyczna
Ortodonta |
82 dni | 12 413 08 24 |
|
||
Godziny rejestracji:
PN14:00-20:00 WT07:00-13:00 ŚR14:00-20:00 CZ07:00-14:00 PT07:00-13:00 Godziny przyjęć:
PN12:00-18:00 WT07:00-13:00 ŚR14:00-20:00 CZ07:00-13:00 PT07:00-13:00 |
Pozdrawiam, Bartosz
Jakoś inni dają radę się dodzwonić - wystarczy spojrzeć na kolejki pod gabinetem. Co do natomiast cytuję: „olewczego stosunku pań z rejestracji” to takie sformułowanie jest zbyt ogólnikowe i ciężko się do niego ustosunkować. Pozdrawiamy i życzymy cierpliwości
Informacja od Pani "prosze dzwonić w grudniu"
Przykro nam że takie Pani/Pan odniosła wrażenie, zapewniam że wszyscy pracujemy w warunkach wzmożonego stresu i w związku z tym oczekujemy zrozumienia i wyrozumiałości, wszystko dla dobra dzieci . Jeżeli to Pani/Panu nie odpowiada zawsze można zmienić placówkę, myślę że dwu lub trzyletni okres oczekiwania na termin na NFZ nie będzie dla Pani/Pana problemem...
P.S. Elementarne poczucie przyzwoitości wymaga żeby się podpisać imieniem i nazwiskiem, nawet na takim dziwacznym „portalu” jak ten. Ale do tego trzeba mieć cywilną odwagę, prawda?
Uwaga do administratora portalu (o ile taki w ogóle istnieje):
Proszę wybaczyć że piszę to jako nową opinię ale ten tzw. „Portal „nie pozwala na odpowiadanie na opinie użytkowników, przynajmniej nie znalazłem takiej opcji
Ktoś ma zastrzeżenia co do obsługi przychodni , a konkretnie do Pań w rejestracji , ale jak czytam odpowiedzi jak sądze właśnie tychże Pań/i z rejestracji to w zasadze trudno się dziwić tym zarzutom.
Cytowanie sytuacji związanej z konkretnym pacjentem , tak zwane pranie brudów......Ile Panie w rejestracji mają lat???Na myśl przychodzi szkołą podstawowa i zachowania 7latków.
Beszczelne sugerowanie zmiany placówki tylko dlatego że jest wątpliwy kontakt .
A kim wy drogie Panie jesteście żeby w ten sposób rozmawiać z pacjentem??
Podstawowy problem większości pracowników NFZ jest to ,że wy nadal nie rozumiecie dla kogo pracujecie i skąd biorą się pieniądze na wasze wynagrodzenie.
Każdy pacjent to tak naprawdę po części Wasz pracodawca.
Mam inne doświadczenia: dodzwoniłam się od razu- dzwoniąc w godzinach pracy gabinetu. Pracownik z ktorym rozmawialam byl natomiast bardzo miły i uprzejmy.
Szanowna Pani.
Zasadniczo nie odnosimy się do postów publikowanych przez różne osoby z duża ilością wolnego czasu na portalach typu Pudelek itp, ale tym razem zrobimy wyjątek. Swoją drogą socjologicznie niezwykle fascynujące jest jakim dobrodziejstwem jest internet dla przeróżnych osób, które mogą wreszcie: być zauważone, poczuć się ważne, odreagować stres czy frustrację - niepotrzebne skreślić - gdy wyleją wiadro pomyj na bliźniego pozostając jednocześnie (w swoim mniemaniu) anonimowymi...
Wracając do sedna: to właśnie Pani zachowanie wydaje się być niestosownym - nie był to pierwszy raz, kiedy przyszła Pani bez umówienia i agresywnie usiłowała się dostać poza kolejką ignorując innych pacjentów, którzy pozwalniali się z pracy, zwolnili dzieci ze szkoły, żeby przyjechać na wizytę. (Notabene czekamy jeszcze na kolejny post, w którym kolejny anonim napisze, że w przychodni na Strzelców przyjmują bez umówienia i poza kolejką)...
Pisze Pani, że niektóre komentarze "są z kosmosu"; naprawdę uważa Pani, że nie ma ludzi, którzy potrafią docenić czyjąś pracę i zaangażowanie, że wszyscy są zaprogramowani na hejt, agresję i złośliwość? Jeśli odpowiedź Pani jest twierdząca, to szczerze współczujemy.
W świetle powyższego zdecydowanie sugerujemy zmianę placówki na taką która nie jest "rodem z prl", gdyż nie widzimy możliwości dalszej współpracy z tak agresywną osobą jak Pani. Naturalnie dokumentacja dziecka może być na Pani życzenie przekazana dla kolejnego lekarza (szczegóły ustalimy telefonicznie niebawem).
Z góry dziękujemy,
zespół Orto-Krak
Szanowna Pani Władysławo.
Każdy ma prawo do urlopu, my też (mamy nadzieję...) Telefon już działa.
Proszę dzwonić gdzie indziej, jeżeli Pani dziecko nie jest już leczone u nas, gdyż nie przyjmujemy już nowych pacjentów z uwagi na planowane zakończenie współpracy z NFZ.
Z poważaniem.
Następnie Pani recepcjonistka oddzwoniła, zapytałem się dlaczego tak długo nikt nie odbiera i dlaczego mnie rozłączano. Pani z recepcji była tak bezczelna, że tylko potwierdzała, ze mnie rozłączała bo ma też inne zajęcia.... No pełny profesjonalizm, żadnego przepraszam itd.
Poprosiłem żeby skontaktowała mnie z Panią managerką, bo jej zachowanie jest nie dopuszczalne, aroganckie i bezczelne.
Pani manager, jak i Pani z recepcji nie chciały się przedstawić, no cóż nie mają takiego obowiązku, ale widać jak ta placówka działa pod ich kierownictwem. I najlepsze na koniec, Pani manager która powinna być wizytówką danego miejsca, po 2 minutach w pół mojego słowa po prostu wyłączyła telefon...
Obsługa TRAGICZNA !!! Te Panie powinny być w trybie natychmiastowym zwolnione, gdyż działają bardzo szkodliwie na wizerunek Orto Krak.
Ja jedynie jestem zadowolony z tego powodu, że tak niski poziom obsługi wyszedł już na początku i nawet nie skorzystałem z usług i nie zostawiłem tam pieniędzy, gdyż te dwie Panie, czyli recepcjonistka i Pani manager skutecznie odstraszyły mnie od skorzystania z usług.
Szanowny Panie.
Doceniając Pański niewątpliwy talent dramatopisarski pozwalamy sobie podzielić Pańską radość z faktu, iż nie został Pan naszym pacjentem. Pańskie zachowanie i poziom agresji w trakcie zwykłej rozmowy telefonicznej pozwala stwierdzić, że sporo odbiega to od zachowania ogólnie przyjętego za to co większość uważa za kulturalne i akceptowalne.
Życzymy dużo zdrowia!
Zespół Orto-Krak
Sam już wstęp tej Pani odnośnie komentowania profilu tego portalu jest żenujący i to świadczy o poziomie tej Pani.
Czytając wcześniejsze wypowiedzi innych osób mających styczność z tymi Paniami z Orto Krak, już mnie nic nie zdziwi.
Wszyscy którzy wypowiedzą się negatywnie na temat ich "pracy" (Pani manager i recepcjonistka) od razu są określani jako agresywni itd. No tak, ciężko przyjąć jakąkolwiek krytykę, nawet najbardziej konstruktywną.
Mam nadzieję, że jak najwięcej osób będzie czytać te opinie, i zwłaszcza odpowiedzi tej Pani z Orto Krak, gdyż myślę, że w żadnym innym podmiocie nie ma osoby, która w tak bezczelny i arogancki osób odpowiadała by obecnym lub potencjalnym klientom.
I do Pani "manager" jeszcze jedna wiadomość, może być Pani pewna że sprawa zostanie nagłośniona również w lokalnych mediach, a może tematem zainteresują się również większe media. Materiały już są kompletowane, myślę że temat jest bardzo rozwojowy. Dlatego zwracam się również do wszystkich osób, które miały podobne bardzo negatywne doświadczenia z Paniami z Orto Krak o wiadomości. Im więcej takich historii, tym szerszy będzie materiał dla mediów.
Panie, które ewidentnie uważają się za nietykalne, zostaną zaprezentowane szerszej publiczności, bo przecież gwiazdy muszą świecić:)
Poczytałem te komentarze i sposób w jaki odpowiadają na negatywne -pozostawia wiele do życzenia - najważniejsze jest zwrócić uwagę na brak imienia i nazwiska, poprawność językową i odwrócenie uwagi od sedna sprawy. Moje dziecko chodziło do Pani doktor i jesteśmy bardzo nie zadowoleni.
Wszystko co piszą inni jest prawdą. Pani doktor bardzo często zmienia zdanie. Na jednej wizycie tak na następnej inaczej ( nadmienię, że jest bardzo przekonująca), nastrój Pani doktor tez bywa różny.
Obsługa dramat. Wizyty bez udziału rodzica to standard ( prawo na to nie zezwala, ale przecież jak się nie podoba to nikt nie każe przychodzić). Zęby teoretycznie wyprostowała, ale jak zobaczył to zwykły stomatolog to nie jest to dobrze zrobione.
Nie polecam !!!
A teraz czekam co zostanie odpisane na ten komentarz. Ludzie zastanówcie się