"Medicus I" -Lekarze K. Baranowski i Partnerzy

Królewiecka 195
Elbląg
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Niepubliczny Zakład Opiki Zdrowotnej Medicus I
55 234 54 64
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
NZOZ Medicus I
55 234 54 64
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Programy profilaktyczne Numer telefonu Inne ośrodki
Profilaktyka chorób układu krążenia
Niepubliczny Zakład Opiki Zdrowotnej Medicus I
55 234 54 64
Profilaktyka gruźlicy
NZOZ Medicus I
55 234 54 64

Opinie o "Medicus I" -Lekarze K. Baranowski i Partnerzy

Dodaj opinię
1/5
Pielęgniarki nie chcą udzielać podstawowych informacji a pacjenta przyjmują z wielką łaską, zdecydowanie odradzam tą przychodnię ( podejście do pacjenta szokujące , tam panują lata80 XX w . )
1/5
Pielęgniarki w rejestracji to jedna wielka porażka. Są nie miłe i nie uprzejme. Wiecznie ciężko się dodzwonić a jak już odbiorą to tak jakby pracowały za kare tak samo tez udzielają informacje... godny polecenia lekarz to Pani Iwona Wagner bardzo profesjonalna osoba na odpowiednim miejscu, niestety przez nie miłe pielęgniarki będę musiała się przenieść...
5/5
Swietny lekarz uczynny chetny do pomocy I wspolpracy. Cenie go od ponad 10 lat . Polecam tego lekarza .
1/5
problemy z rejestracją telefoniczną dodzwonić się graniczy z cudem
1/5
szlag mnie trafia jak te baby na recepcji nie odbierają telefonów!
5/5
Super lekarze szczególnie Pan Złotowski nie ma choroby której by mi nie wyleczył:):) Polecam aby więcej takich w tym kraju...
1/5
Tragedia, rejestracja cała do wymiany /Panie rejestratorów pracują chyba tam za kare/. Lekarz ok.
5/5
O rejestratorkach, to prawda.
Jacek Złotowski, to super lekarz. Jestem jego pacjentem od bardzo wielu lat i nie chcę mieć innego lekarza rodzinnego.
Pozostałych lekarzy nie znam.
Lekarza Złotowskiego polecam.
1/5
Zadzwoniłem rano z pytaniem czy mozna sie zarejestrowac do lekarza, pani sie oburzyła i zachowuje sie jakby pracowała za kare.

Polecam lekarza Iwona Wagner, niestety cała rejestracja psuje opinie przychodni
1/5
żenada, jedyna pożądna osoba tam pracująca to dr karpowicz, reszta to komunistyczne wsiuny, zarówno lekarze (baranowski dno największe) jak i te pracownice rodem z prl.
1/5
Wy odbieracie telefony czy tylko od znajomych ?
5/5
Dr Zlotoski dobry.,miły uczynny. Polecam
1/5
Żenada pani z rejestracji. Takim chamskim tonem odebrała jak bym jej coś zrobił.
A z dodzwonieniem się do rejestracji czarna magia.
Kurna, czy ktoś może z tymi kobietami zrobić porządek?!
1/5
Panie w rejestracji tragedia - obsługa pacjentów żenująca, lekceważąca. Panie paplają o prywatnych sprawach podczas gdy pacjent czeka - dla nich jest niewidoczny, zbędny.
Dodzwonienie się do przychodni graniczy z cudem. Telefon jest wiecznie zajęty - lecz gdy linia jest wolna to nikt nie odbiera !. - minus 5 pkt.

Infrastruktura budynku i przed skandaliczna jak na XXI wiek - minus 5 pkt.

Wyposażenie gabinetów, estetyka pomieszczeń - minus 5 pkt.

Panie Baranowski nie wstyd Panu być twarzą takiej przychodni ? Zakładam, że nie - a powinno!
Gdyby nie Doktor Wagner i doktor Złotowski to tej przychodni dawno już by nie było.
1/5
Panie w rejestracji tragedia - obsługa pacjentów żenująca, lekceważąca. Panie paplają o prywatnych sprawach podczas gdy pacjent czeka - dla nich jest niewidoczny, zbędny.
Dodzwonienie się do przychodni graniczy z cudem. Telefon jest wiecznie zajęty - lecz gdy linia jest wolna to nikt nie odbiera !. - minus 5 pkt.

Infrastruktura budynku i przed skandaliczna jak na XXI wiek - minus 5 pkt.

Wyposażenie gabinetów, estetyka pomieszczeń - minus 5 pkt.

Panie Baranowski nie wstyd Panu być twarzą takiej przychodni ? Zakładam, że nie - a powinno!
Gdyby nie Doktor Wagner i doktor Złotowski to tej przychodni dawno już by nie było.
1/5
Chcąc się zarejestrować to trzeba mieć szczęscie ,Panie z rejestracji wogóle nie odbieraja telefonów Ile jeszcze trzeba dzwonić żeby szanowne Panie odebrały !!
Czas na wymianę personelu
1/5
Lekarze bez zarzutu. Kompetentni, profesjonalni i z dobrym podejściem do pacjenta. Rejestracja to jakaś porażka, rodem z PRL, panie są nieuprzejme, opryskliwe, pod nosem rzucają niewybredne komentarze, a nawet raz zdarzyło się przekleństwo pod nosem. Podejście w stylu: pacjenci dzwoniący "trują d...", cytując dosłownie. TRAGEDIA. Nigdy i nigdzie się nie spotkałam z takim podejściem do pacjenta.
5/5
Lekarze super, ale Panie w recepcji to porażka. Jestem w tej przychodni 9 lat i wiecznie są jakieś problemy z recepcja. Moja cierpliwość i życzliwość się właśnie skończyła. Te Panie są, aby pomóc, a nie odbierać tel z pretensja. Zadzwoniłam, aby dali skierowanie na wynik testu na covid i Pani z recepcji z buźka, że nie ma miejsc, czy one nie rozumieją co się do nich mowi. Wyprosiłam, aby przekierowała mnie tel do lekarza i bez rzadnego ale lekarz wystawił zlecenie dla synka. Chyba czas najwyższy napisać skargę gdzies wyżej bo uprzejmość i pomoc tych Pan to jakaś masakra. Chyba zapominają, że to one są dla pacjentów.
Za to lekarze są świetni podejście do dzieci super. 5 gwiazdek wstawiam tylko dla lekarzy!!!
1/5
Przed chwilą zadzwoniłam do przychodni bo wreszcie jakas odebrała z recepcji i powiedziała że nie ma już miejsc do lekarza. Nawet nie zainteresowała się. Cała rozmowa bardzo krótko nagrana głosów i jaki ton. Więc ta osoba będzie miała sprawę cywilną w sądzie. Bo to nie pierwszy taki numer a nagrania są telefoniczne i głosowe. Nawet jak przy okienku w rejestracji obsługiwane były inne osoby.
1/5
Przejrzałam wcześniejsze opinie i zgadzam się w 100%. Od lat w rejestracji nic się nie zmienia. Rejestracja telefoniczna to teoria. Poza tym jest chyba jeszcze gorzej niż było. W czwartek dostałam skierowanie na badanie krwi. Pani doktor wspomniała, żeby zostawić je w rejestracji,. Po wyjściu z gabinetu w rejestracji nikogo już nie było. Na drzwiach gabinetu zabiegowego była informacja, że pobranie krwi jest od 8.00 do 9.00. Przyszłam na drugi dzień rano. Kolejka do rejestracji aż na drugim biegu schodowym. Pani rejestratorka co prawda była na miejscu, ale z zegarkiem w ręku czekała dokładnie do 8 godziny. Okazało się, że aby oddać skierowanie trzeba czekać w kolejce, bo ....... abym mogła oddać krew muszę przyjść w środę. Nigdy wcześniej tak nie było. To jakaś paranoja, przed gabinetem zabiegowym nikogo nie było. Skierowanie otrzymałam nie w celach kontrolnych, ale do ustalenia dalszego leczenia. Jestem osłabiona, nie mam samochodu i muszę kolejny raz wybrać się do przychodni. Inna sprawa to podawanie godziny wizyty "na gębę". Nikt nie otrzymuje ani numerka, ani kartki z godziną. Pacjenci są zdezorientowani, godziny się dublują. Czyżby celowe działanie i chachmęcenie z kolejnością wizyt? W całej sytuacji najbardziej dziwi mnie postawa właścicieli przychodni. Pacjenci się skarżą i zero reakcji właścicieli. Trwa to latami.
1/5
Nie polecam pana Krzysztofa Baranowskiego . Brak empatii do drugiego człowieka , potrafi podsmiechiwac się pod nosem podczas rozmawiania na temat swojego aktualnego stanu zdrowia . Nie jest ani życzliwy , ani miły . Przyjmował mnie za każdym razem jak za karę . Na ostatniej wizycie czułam się zaszantażowana ponieważ gdy prosiłam o Skierowanie na potrzebne mi badanie , pan odpowiedział „ słuchaj ja ci mogę dać to skierowanie albo możesz w tym momencie wyjść ” .
To jest służba zdrowia ? Tak lekarz podchodzi do pacjenta ? W taki sposób rozmawia ? W taki sposób udziela pomocy ?
Raz na ruski rok jestem u Doktora kiedy naprawdę wiem , że mój stan zdrowia pogarsza się . Pan Krzysztof za każdym razem tak samo mnie traktował , za każdym razem z brakiem empatii i zrozumienia .
Prosiłam go aby mi wytłumaczył dlaczego się tak względem mnie zachowuje , odpowiedzi nie uzyskałam .
Stąd moja opinia , ponieważ to nie pierwsza taka sytuacja .
Dodaj opinię

Adres:

Królewiecka 195, Elbląg

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00