Miejski NZOZ "Osiedle Staszica" Zespołowa Praktyka Lekarska E. Babiszkiewicz, G. Kusiak, I. Sroka, M. Suszek, J. Tumiłowicz

Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 24
Gorzów Wielkopolski
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Gabinet Lekarza Rodzinnego
95 721 39 77, 95 729 29 64
Godziny rejestracji:
PN07:45-18:00
WT07:45-18:00
ŚR07:45-18:00
CZ07:45-18:00
PT07:45-18:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Gabinet Pielęgniarki POZ
95 721 39 77
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Gabinet Położnej POZ
95 721 39 77
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Programy profilaktyczne Numer telefonu Inne ośrodki
Profilaktyka chorób układu krążenia
Gabinet Lekarza Rodzinnego
95 721 39 77, 95 729 29 64
Profilaktyka chorób układu krążenia
Punkt Szczepień
95 721 39 77, 95 729 29 64
Profilaktyka gruźlicy
Gabinet Pielęgniarki POZ
95 721 39 77

Opinie o Miejski NZOZ "Osiedle Staszica" Zespołowa Praktyka Lekarska E. Babiszkiewicz, G. Kusiak, I. Sroka, M. Suszek, J. Tumiłowicz

Dodaj opinię
1/5
Panie w rejestracji strasznie opryskliwe. Jedna z nich na pytanie starszego Pana jak przyjmuje lekarz odpowiedziała mu- tak jak zawsze.
5/5
Ja zawsze uśmiecham się do Pań w rejestracji i jest OK! Zawsze mnie Panie załatwiały bardzo grzecznie i z uśmiechem.Trzeba być otwartym na ludzi.Te Panie też tak jak my pracują i mają swoje problemy.
1/5
Szukam na Waszej stronie informacji o Pani Magdalenie Zywert.Jest przemiłą lekarz,bardzo miła i pomocna,widać bijące od Niej ciepło,które przenika do pacjenta.Więcej takich lekarzy.Brwo Pani Magdaleno Zywert,będę tę pozytywną opinię przekazywał swoim znajomym i polecał Panią,a kierownictwo przychodni proszę o umieszczenie informacji o lekarzu Pani Magdalenie Zywert na Waszej stronie.

Z wyrazami szacunku:
RYSIO
5/5
Kontynuacja wcześniejszej opinii,zmieniam tylko ocenę mylnie podaną.

RYSIO
2/5
Recepcja beznadziejna, psuje opinię lekarzom-którzy są ok.
1/5
Zgadzam się z poprzednimi opiniami. Całe szczęście nie potrzebuję zbyt często korzystać z przychodni, ale dowiedzieć się cokolwiek w rejestracji to spore wyzwanie. Jako młoda osoba , która jest na nogach od rana do wieczora zwyczajnie najłatwiej i najprościej chcę załatwić coś przez telefon. Jeśli już ktoś odbierze to najczęściej udzieli zdawkowej informacji potrafiąc odłożyć słuchawkę bo ma pacjenta. Z opieki lekarza rodzinnego jestem jak najbardziej zadowolony.
1/5
Ta przychodnia to jedna wielka kpina. Nie chce skłamać, ale 30 razy próbowałem się dodzwonić. Panie w rejestracji ewidentnie mają pacjenta w czterech literach
1/5
Nie polecam tej przychodni zarejestrować się tam graniczy z cudem, a jak człowiek chce się zapisać na późniejszy termin to Panie w recepcij informują że za tydzien termin sie znajdzie
1/5
Pani w recepcji mają więcej do powiedzenia niż lekarz. Lekarz godzi się na przyjęcie, a Panie w recepcji mówią że nie zapiszą... żarty... mają coś z głową !!!!!
1/5
Najgorsza przychodnia jaka może być.
Panie w rejestracji mają własną politykę pracy i nie liczą się za grosz z ludźmi.
5/5
Ja dzisiaj dzwoniłam i rozmawiałam z miłą Panią która udzieliła mi wszelkiej informacji.
4/5
Fakt dodzwonić się tam to sztuka wielka najlepiej pofatygować się osobiście.
5/5
Najlepsza pielęgniarka na świecie Pani Ula
2/5
Jak do tej pory mialam dobrą opinię o przychodni ale właśnie ją zmieniłam. Pani w recepcji okrzyczała mnie za to że zadzwoniłam po receptę bo teraz trzeba przynieść karteczkę i wrzucić do skrzynki o czym nie wiedziałam. Myślę że w dobie wirusa nie mają dużo pracy ponieważ mało jest pacjentów których przyjmują osobiście i wystarczyło mnie poinformować o nowych zasadach. Tak się składa że służba zdrowia jest dla podatnika A nie odwrotnie!!!
1/5
10.11.2020 o godz. 9:00 dodzwonilem się do recepcji.Niestety nie można było mnie zarejestrować. Gdy poinformowałem że mam wysoką gorączkę podano mi numer do lekarza rodzinnego . Lekarka nie odebrała połączeń więc wysłałem SMS o stanie zdrowia lecz tu również bez odpowiedzi. Zostałem pozostawiony bez pomocy na dwa dni z gorączką 38.5 gdyż 11 listopada to dzień wolny. Dzisiaj od godziny 8:00 do 9:00 wykonałem około 240 prób połączeń i nic.Zmuszono mnie do osobistej wizyty w placówce gdzie zostałem poinformowany że w drodze wyjątku wcisną mnie do dyżurnego lekarza. Od poniedziałku jestem nieobecny w pracy brak zwolnienia oraz perspektyw na pomoc.Dzieki tej sytuacji oprócz utraty zdrowia mogę stracić pracę!!!A jeżeli okaże się że to korona? Moja żona nadal chodzi do pracy gdyż nie ma żadnych objawów a ma kontakt z duża ilością Gorzwian pracując w jednym z marketów.
Sami oceńcie jak działa ten system w obecnej chwili.
1/5
Panie w rejestracji są nie miłe opryskliwego ostatnio pytałam się jak zapisać na szczepienie narodowe kazano mi dzwonić do ministra zdrowia i się zapisać to jest odpowiec masakra f przychodzi termin zapisów inic nie wiem to co one tam robione wystawiam zero
1/5
Dodzwonienie się i zarejestrowanie graniczy z cudem. Najpierw nie odbierają, a ok.8.30 informują, że trzeba dzwonić o 7.30. Proszę spróbować jutro. I tak od pół roku. A od lekarza rodzinnego wyprosić skierowanie na morfologię raz na dwa lata też nie jest łatwo.
1/5
W trzecim dniu dodzwoniłam się.Pani wypytała mnie w jakim celu chcę pójść do lekarza.po czym stwierdziła,że nie ma numerków i kazała dzwonić jutro. Wcześniej spytałam,czy może zapisać mnie na jutrzejszy dzień.Powiedziała,że nie,a po przeprowadzonym wywiadzie kazała dzwonić o 7,30 i może miejsce znajdzie się.
To jest skandal!
1/5
Jesli ktoś jest pacjętem Dr Kusiaka to prosze o opinie, bo chce go wybrac jako lekarza Rodzinnego
1/5
To co wyrabia się się w tej przychodni Przychodnia Lekarska "Osiedle Staszica" w szczególności w rejestracji to woła o pomstę do nieba.
Czy Pani Kierownik Przychodni nie widzi jak jest traktowany pacjent przy rejestracji???
7:30 godzina otwarcia rejestracji pięć Pań w rejestracji chodzą trzy odbierają telefony pacjent czekający przy okienku może sobie stać do usranej śmierci nikt go nie obsłuży, na pytanie że chce się zarejestrować do lekarza otrzymuje odpowiedz "rejestracja tylko telefoniczna a osobiście od godz. 9:00 co to za metody rejestracji tablica informuje pacjenta , że rejestracja czynna od godz: 07:30 co pacjenta obchodzi rejestracja telefoniczna jak stoi przy okienku rejestracji. Widzę, że ponownie trzeba złożyć skargę do Rzecznika Praw Pacjenta a nawet do NFZ. Odnośnie pracy lekarzy rodzinnych nie mam zastrzeżeń, ale to co wyrabiają Żelazne Damy w rejestracji to przechodzi ludzie pojęcie. Pani Kierownik powinna rozwiązać ten problem.
Dariusz
1/5
Od trzech lat probowalam zarejestrowac sie na prywatna diagnostyke w tej przychodni (usg), bezskutecznie. Nie ma mozliwosci, nie ma listy na nastepny okres i tak bez konca.
Dodzwonic sie nie mozna, trzeba osobiscie tam sie stawic tylko po to, by zadac pytanie. Absurd. Przy okazji : bez dlugiego czekania i proszenia : usg w Medyku, i co wazne : jeden z najlepszych lekarzy specjalistow, 10/10.
1/5
Dwa dni próbowałam zarejestrować się do lekarza z bólem ,kiedy po godzinie udało mi się połączyć ,zarówno za pierwszym jak i za drugim razem usłyszałam że nie ma miejsc, poprosiłam o zapisanie mnie na następny dzień , bardzo niemiła rejestratorka poinformowała że tego nie zrobi , mam dzwonić jutro i od razu uprzedziła że będzie ta sama sytuacja czyli że się nie dostanę (jasnowidz ?)
Problem z rejestracją do tej przychodni trwa już dłuższy czas a dyrekcja tej placówki nic sobie z tego nie robi ,panie w okienku zachowują się tam jakby to był ich prywatny folwark . Pomijając że psują opinię przychodni , to przecież cierpią na tym pacjenci , w końcu z naszych składek są utrzymywani dlaczego mamy korzystać z prywatnych wizyt w innych przychodniach płacąc kilkaset złotych za wizytę?!
1/5
Potwierdzam każde słowo poprzedniego komentarza pani Viktorii, dlatego nie będę się powtarzać. Dodam jeszcze że panie pracujące w rejestracji, a są to myślę " pielęgniarki " pomyliły się przy wybieraniu zawodu i dają bardzo negatywną ocenę dla tego zawodu. Tak mało uprzejmych osób już dawno nie spotkałam. Traktują pacjentów ( a przecież są to ludzie starsi, schorowani ) jak ŻŁO KONIECZNE, a same zachowują się tak ,jakby były tam za karę. Mam nadzieję, ze ktoś odpowiedzialny wreszcie zajmie się tymi "damami" , bo psują tylko opinię całej przychodni.
Jestem ciekawa jak długo jeszcze będą się tak zachowywać i czy będzie reakcja na negatywną pracę pań w rejestracji.
1/5
Jaka durna dziewucha tam siedzi w recepcji to jest niepojęte to masakra raz włosy ma czarne raz blond widać że coś ma z głową. Głupota i chamstwo wypisane na twarzy
2/5
Zadziwiające jest w tym wszystkim to ,że pomimo złych opinii tam się nadal nic nie zmienia, ostatnio dzwoniłam 51 minut i się nie dodzwoniłam.
1/5
55min na telefonie, dzwonię od 7:30 Nie można się dodzwonić. Przychodzę o 8:00 do rejestracji i nie ma numerków.
Ludzie załatwiają sobie rejestrację u Pań przez prywatny do nich telefon.
Płacę ponad 2500zl ZUS i wszystko trzeba prywatnie.
Pięknie
1/5
Tragedia! Nie dość że na całą przychodnie jest tylko 4 lekarzy pediatrow, niektórzy pracują od 9-11, specjalistów brak.
Dzwonie od 7.30 i jak się dodzwonię to juz nie zapisują bo nie ma miejsc, następnego dnia, osobiście byłam po ósmej, to dziecko mi zapisały a mnie już nie. Dr Babiszkiewicz szybko zbadała dziecko dala antybiotyk, na inne sugestie nie zwracając uwagi. Syn robił wyniki i tych wyników nie miała lekarka i ona nic nie poradzi. Po wizycie chciałam zapisać siebie to Panie z rejestracji nie mają gdzie do końca tygodnia. Mam jutro we wtorek dzwonić od rana czyli znowu ponad godzinę siedzieć na telefonie i pewnie powiedzą ze mam przyjść spytać się lekarki czy mnie przyjmie a to zależne od humoru lekarza. Nie wiem dokad zmierza służba zdrowia że jest taki problem aby dostać się do lekarza pierwszego kontaktu a nie wspominając z jak łaska wypisują skierowania na badania. A później nic dziwnego że jak się człowiek dostanie do sprcjalisty i porobi badania to już za późno na leczenie....
4/5
W dobie od lat trwającego niedofinansowania służby zdrowia, nie szkalujcie Państwo tak bardzo tych Pań z rejestracji,bo to nie ich wina, że jest tylko tylu lekarzy i tylko za tyle przyjętych pacjentów można im zapłacić, tylko NFZ-u a właściwie rządu i to tam należy kierować wszystkie opinie.
Wiadomo, że do rejestracji trudno się dodzwonić, szczególnie rano, gdy bardzo dużo chorych stoi przed okienkiem i numerki do lekarzy szybko się kończą, ale w sytuacjach kryzysowych, kiedy sytuacja jest bardzo poważna,zawsze można liczyć na ich pomoc, tylko nie krzykiem i złośliwościami, gdyż to budzi u każdego agresję.
Co do lekarzy , to nie znamy wszystkich,ale jeśli choć jeszcze jeden lekarz pracuje tak jak Pani Tumiłowicz, to warto wstać wcześniej i poczekać na swój numerek w kolejce do lekarza.
5/5
Każdy wypowiada się bez nazwiska, anonimowo. Ludzie tylko narzekacie. Co Was obchodzi kto komu załatwił pracę, lub kto jakie ma doświadczenie. To nie wasza kompetencja oceniać to. Niedogodności NFZ wynikają z organizacji we wszystkich miastach. Niestety płacimy podatki nie małe, a i tak chodzimy prywatnie po lekarzach. Polecam tą przychodnie!
5/5
Od dziecka należę do tej przychodni zawsze panie i lekarze byli dla mnie mili i pomocni nie mogę złego słowa powiedzieć na te przychodnie pozdrawiam
Dodaj opinię

Adres:

Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 24, Gorzów Wielkopolski

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń