Przychodnia "Nad Wisłą"

Pielęgniarska 13
Bydgoszcz
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Fizjoterapia ambulatoryjna
Rehabilitacja
127 dni 52 343 94 99
Godziny otwarcia:
PN07:25-18:00
WT07:25-18:00
ŚR07:25-18:00
CZ07:25-18:00
PT07:25-18:00
Fizjoterapia domowa
Rehabilitacja
390 dni 52 343 94 99
Godziny otwarcia:
PN07:25-18:00
WT07:25-18:00
ŚR07:25-18:00
CZ07:25-18:00
PT07:25-18:00
Fizjoterapia domowa
Rehabilitacja
390 dni 52 343 93 61
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
SO08:00-18:00
Poradnia położniczo-ginekologiczna
Ginekolog
19 dni 52 343 94 99
Godziny otwarcia:
PN07:30-14:30
WT12:00-18:00
ŚRnieczynne
CZ07:30-14:30
PTnieczynne
Poradnia rehabilitacyjna
Rehabilitacja
35 dni 52 343 94 99
Godziny otwarcia:
PN08:00-14:00
WT08:00-18:00
ŚRnieczynne
CZ13:00-18:00
PTnieczynne
Poradnia stomatologiczna
Stomatolog
19 dni 52 343 94 99
Godziny otwarcia:
PN08:00-14:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-15:00
CZnieczynne
PT08:00-15:00
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Gabinet Lekarski
52 343 93 61
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Dziecięca
52 343 94 99
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-15:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-15:00
Pielęgniarka POZ
Gabinet Pielęgniarki POZ
52 343 94 99
Godziny otwarcia:
PN07:25-18:00
WT07:25-18:00
ŚR07:25-18:00
CZ07:25-18:00
PT07:25-18:00
Położna POZ
Gabinet Położnej POZ
52 343 94 99
Godziny otwarcia:
PN07:25-18:00
WT07:25-18:00
ŚR07:25-18:00
CZ07:25-18:00
PT07:25-18:00

Opinie o Przychodnia "Nad Wisłą"

Dodaj opinię
1/5
Nie polecam! Lekarze są albo nie mili, albo w trakcie godzin przyjęcia wychodzą sobie na godzinę, bo "muszą coś załatwić". Moim zdaniem co niektórzy lekarze w przychodni "Nad Wisłą" przez swoje roztrzepanie nie wzbudzają kompletnie zaufania.
2/5
Problem w tej przychodni tkwi przede wszystkim w rejestracji, gdzie brak organizacji, za którą odpowiada przełożony. Nie może być tak aby ludzie w bardzo wczesnych, porannych godzinach , niekiedy w mrozie czekali na otwarcie drzwi aby móc dostać się do lekarza. Natomiast pracujący, którzy dzwonią aby się zarejestrować muszą spędzić kilka godzin przy słuchawce żeby uzyskać połączenie po czym okazuje się, że nie ma możliwości dostania się do lekarza i trzeba kolejny dzień spędzić przy telefonie. Mogłabym tu przytaczać jeszcze więcej przykładów, że w tej placówce jest brak organizacji i nadzoru nad pracą i dyscypliną pań w rejestracji, jednak najważniejsze w tym wpisie jest to, żeby coś w tym kierunku zmienić, dla dobra pacjentów. W przyszłości może dojść do takiej sytuacji, że młodsze społeczeństwo będzie rezygnowało z tejże przychodni i placówka upadnie bo w Fordonie jest konkurencji wiele.
Nadmienię , że lekarze i pielęgniarki są profesjonalni.
5/5
Mam inne zdanie niż Pani Stokrotka. Należe do przychodni od 4lat i jeszcze nigdy nie spotkałam się z nieuprzejmoscia pan z rejestracji.Zawsze pomocne ,mile i kompetentne. Fakt czasem musze poczekać 5minut na telefonie jak rano dzwonie ale to jest także w innych przychodniach.
2/5
niestety praca pań w rejestracji pozostawia wiele do życzenia. Wielki problem z dostaniem się do lekarza niestety jestem zmuszony przenieść się do innej.
1/5
Organizacja tej przychodni to wielka pomyłka. Mam wrażenie , że korzystać z niej mogą tylko emeryci i renciści. Człowiek , który pracuje musi wziąć sobie wolne żeby dostać się do lekarza .
Chociaż lekarz przyjmuje w godzinach popołudniowych, to zarejestrować trzeba się rano stojąc w kilometrowej kolejce. To absurd!
Kolejna sprawa to rejestracja na USG, od 2 miesięcy nie mogę się zarejestrować, bo pracuję i mam ustalony grafik na miesiąc. Pani doktor podaje pojedyncze terminy, dlatego nie mogę wpisać się z wyprzedzeniem na wolne w kolejnym grafiku , bo nie mam podanego terminu. To rosyjska ruletka!
Myślę, że pora zmienić przychodnię.
3/5
Za wszystko wini się te panie w rejestracji,ale niestety te panie mają naprawdę urwanie głowy,a lekarze pracują po 5 godzin i z tym nikt porządku nie może zrobić,może pani prezes się w końcu za to weżmie i wtedy taki lekarz wypracowując swoje godziny napewno przyjmie więcej pacjentów i będzie mniej skarg!
1/5
Zgadzam się ze panie w rejestracji sa niekompetene nie odbierają telefonu albo jest non stop zajęty to jest najgorsza przychodnia pod sloncem
1/5
Przychodnia masakra. Normą jest spóźnianie się lekarzy. W poradni dla dzieci przyjmowani są przedstawiciele bez kolejki oraz osoby dorosłe. Panie w rejestracji dla dzieci bardzo niemiłe jakby za karę pracowały. Nie polecam!!!
2/5
Tragedia. Niemiła Pani w recepcji do tego mimo że jesteś przed otwarciem rejestracji dostanie się do lekarza graniczy z cudem Najpierw czekam 40 min żeby się zarejestrować a następnie słyszę że nie ma miejsc i trzeba się pytać lekarza czy przyjmie. No i czekanie w kolejce nawet 3-4 godzinne. Poradia K na plus chociaż też trzeba się rejestrować z dużym wyprzedzeniem. Stomatologia- najwieksza tragedia tej przychodni. Można przejść traumę. Dwie gwiazdki tylko dlatego że lekarze są mili i w większości kompetentni.
2/5
Rejestracja masakra albo mega kolejki w których stoją sami emeryci lub renciści, a telefonicznie żeby się zarejestrować graniczy z cudem. Czasem mam wrażenie że Panie celowo robią żeby linia była zajęta. Jeśli chodzi o lekarzy to są mili i kompetentni.
4/5
Dołączam się do poprzedniej opinii. Panie z rejestracji to porażka. Są (może nie wszystkie chciałabym obrazić) okropne. Są nieuprzejme, niegrzeczne , zachowują się jakby pacjent, który przyszedł, nie do nich a do lekarza, to zło konieczne. Traktują pacjenta, jak uprzykrzoną muchę, którą trzeba pogonić bo za długo "bzyczy". Dotyczy to szczególnie jednej pani. Być może pacjenci przysłużą się aby tę Panią zwolnić. Nie nadaje się do pracy z ludźmi. Ma ich za nic. Sądzę, że życie odpłaci jej takim traktowaniem, jak ona traktuje innych.
1/5
Problem żeby umówić się do lekarza, trudno dodzwonić się rano, a jak już odbiorą telefon to nie ma miejsca do lekarza. Personel tej placówki średnio miły, Nie wiem co robi dyrekcja tej przychodni, pewnie dba tylko o papiery a jakość usług i sam pacjent się nie liczy.
1/5
Za długo pracują w tej przychodni i czują się jak ich własność... wszyscy ..... czas te fochy zmienić..bo ludzie cierpią,
1/5
Bareja wiecznie żywy
1/5
Zgadzam się z wszystkimi opiniami co do tej przychodni... lekarze też robią co chcą .Mają swoich pacjentów....... tak tam za długo wszyscy stołki grzeją. Czas na zmianę...
1/5
Personel rejestracji jest okropny, chamski, pani wpuszczająca dzisiaj do przychodni zachowuje się jak właścicielka folwarku a pacjentów taktuje jak bydło. Nie udziela żadnych informacji ,zamykając drzwi przed nosem oznajmia ,że "wszystko telefonicznie", szkoda tylko, że na telefon stacjonarny z permanentnie odłożoną słuchawką nie można się dodzwonić. Wstyd, ta pani nie powinna, moim zdaniem, mieć kontaktu z ludżmi. Takich osób służba zdrowia może się tylko wstydzić. Daję jedną wiazdkę bo mniej nie można.
5/5
Polecam. Dzwoniąc w trakcie epidemii do lekarza nie spodziewałam się tak szybkiej reakcji oraz kompetentnej ,efektywnej teleporady.
5/5
Wszystko załatwione przy jednej rozmowie telefonicznej z lekarzem.
Super że jest centrala podająca numer którym się jest w kolejce.
1/5
Najgorsza przychodnia w Bydgoszczy zamknięta dla chorych brak możliwości dodzwonienia się niemiłe pielęgniarki koszmar
1/5
Moja opinia ? Mniej niż zero. Pomijam niefrasobliwość pań z rejestracji, ale jak ktoś pisał, chamstwo i prywatny folwark. Proponuję tym paniom rejestracji i kierowniczce przychodni , przejść się na ulicę Łochowskiego do MEDIKA, taka sama przychodnia ale panie obsługujące tę placówkę, zawsze uśmiechnięte, pomocne, do placówki można normalnie wejść. W naszej placówce dodzwonić się , ciężko, panie KŁAMIĄ. Wczorajsze zdarzenie. Żeby zarejestrować się na szczepienie przeciw Covid, graniczy nie wiem jak to napisać, tel. jest nieczynny , po prostu. Rząd prosi o zastrzepianie się a w naszej przychodni nie można tego po prostu załatwić. Poszedłem do MEDIKA, i co ? Bez problemu mnie wpuszczono do placówki, załatwiłem sprawę w trzy minuty, dosłownie. Organizacja pracy w przychodni Nad Wisłą woła o pomstę do nieba. Trzeba zmienić kierownictwo albo ja się przenoszę, to jest hańba aby rządzący wołają otwierajcie placówki a WY zamykacie
3/5
Ja do rejestracji nie mam nic,za to do Pani Prezes i lekarzy owszem,więcej nie będę komentować!!!!!
2/5
To co wyprawiają lekarze w porad i ogólnej, szczególnie dwie panie doktor, to przechodzi ludzkie pojęcia, przyjmują tylko swoich wybranych pacjentów, rejestratorkom narzucają swoje wymysły, nie pozwalając im uczciwie pracowac , a Pani prezes udaje, że nie widzi tego! Gratuluję!!!!
3/5
Długo się czeka . Teleporady jeszcze są.do recepcji i na wypisanie recept czeka się długo.dodzwonic się nie można ciągle zajęte lub abonament niedostępny. Babki co niektóre pracują tam za kare
1/5
Zgadzam się, jedno wielkie olewanie człowieka. Wolna amerykanka, może coś się uda załatwić, może nie, jak mawiał sp.trener Górski na dwa uda, albo się uda albo nie. Panie w rejestracji zimne nóżki, znieczulica. Poza tym jedna klika, jedna sitwa. Tylki sobie nawzajem chronią , no i jak zwykle w tym przypadku też, najlepiej dziala metoda spychologii, aby od siebie jak najdalej sprawę odepchnąć!!!
1/5
Dlaczego usunięto moja opinię ! zabolało? Oj nieładnie, nieładnie! Jednak kiedyś mi się uda!!!!
1/5
Nie które panie rejestratorki pomylili się z funkcją swojej pracy. Zamiast zająć się uczciwie swoją pracą, to przeprowadzają konsultację, a po co , dlaczego, w jakiej sprawie. Nie nie wystarczałoby zapytać do jakiego lekarza zarejestrować? A nie wisieć na telefonie. Konsultację z pacjentem przeprowadza lekarz.
1/5
Aby dostać się do lekarza, trzeba przejść przez rejestracyjne sito. Panie z rejestracji decydują czy mamy szansę by dostąpić zaszczytu wizyty, czy nie. Chamstwo i nieprofesjonalne podejście jednej z pań rejestratorek przechodzi ludzkie pojęcie. Mam nadzieję, że przez tą kobietę nikt z pacjentów nie straci życia. Nie pomagają żadne tłumaczenia, prośby o konieczności wizyty z lekarzem. Ta pani decyduje, o naszym życiu. Przykre:(
1/5
Nie na darmo przysłowie brzmi:Jaki Pan taki kram!!!
Podpisuje się pod wszystkimi negatywnymi opiniami ,ta przychodnia nie powinna istnieć i osoby tam pracujące powinny śnieg odśnieżać i marznąć jak Ci biedni ludzie przed przychodnią a nie wystawiać taką negatywna!!! wizytówkę Nam pracującym pracownikom medycznym którzy ciężko pracują i serce wkładają.Niestety wtedy mierzy się wszystkich jedną miarą i to jest smutne .Pytam się gdzie byliście jak My po 12godz. byliśmy z tymi wszystkimi ludźmi chorymi,duszącymi się i wciąż śmierć przychodziła,Wy się zamknęliście tchórze!! mojemu mężowi też nie pomogliście bo P.doktor nie zadzwoniła(wyzdrowiałam cudem)i teraz też czekać musi na wizytę bo P.w recepcji decyduje,a Ja się pytam kim Ona jest na Boga????Proponuję zamknijcie się ale już do odwołania bo wstyd wstyd.Zmuszona jestem o niedopuszczeniach powiadomić NFZ w końcu od czego jest Karta Praw Pacjenta.Pozdrawiam
5/5
Niektóre opinie o pracownikach są bezzasadne. Korzystam z przychodni od 26 lat nigdy nie spotkałam się z nieuprzejmością. Pragnę zwrócić uwagę na pracę Pani dr Anny Kędzierskiej, która zawsze ma czas dla pacjenta, jest uprzejma, ma dużą wiedzę medyczną, zawsze trafnie dobiera leki oraz badania dla Pacjenta. Pragnę podziękować Pielęgniarce Pani Mirosławie Nalazek za jej oddanie, wielką bezinteresowną pomoc nawet po godzinach pracy.Tak się składa, że opiekuję się osobą po 3 udarach, gdyby nie pomoc Pielęgniarki Pani Mirosławy, byłoby ciężko. Pani ta jawi się jako osoba przemiła , uczynna zawsze skora do pomocy, dbająca o pacjentów. nigdy nie odmawia pomocy nawet w dni wolne od pracy. Pragnę pogratulować Kierownictwu przychodni takich pracowników. Myślę, że za takie oddanie pacjentowi należy się nagroda. Ja ze swojej strony serdecznie dziękuję oraz życzę wszystkim przychodniom takich pracowników.
1/5
Nie polecam leczenia zębów w tej przychodni szkoda czasu po prostu nie leczą.Totalna porażka
4/5
Przychodnia całkiem ok, czasem trzeba poczekać na telefonie zanim się człowiek dodzwoni, ale tak jest przecież wszędzie. Recepty wystawiane są szybko, do lekarza też idzie się zapisać na bliski termin.
1/5
Dwa dni dzwonienia po 70 połączeń i nie może się człowiek chory dostać do lekarza, tragedia .O godz 8:35 nie ma juz miejsc vo przyjęli 90 osób jakim cudem ?
1/5
Co z RODO w tej śmiesznej przychodni , rejestrując się trzeba mówić swoje nazwisko , co dolega podawać rejestratorce wszystko słyszą osoby czekające w kolejce, istny PRL, czas zmienić przychodnie
4/5
Myślę, że niektóre negatywne opinie są subiektywne i krzywdzące zarówno w odniesieniu do Pań z rejestracji jak też personelu medycznego. Osobiście nie często korzystam z usług Przychodni ale nigdy nie spotkała mnie niekompetencja bądź nieuprzejmość pracowników Przychodni. Myślę, że powinniśmy być bardziej wyrozumiali wobec personelu ale oczywiście z wzajemnością. Wszystkim życzę dużo zdrowia i uśmiechajmy się do siebie.
1/5
Popieram wszystkie opinie negatywne na temat tej placówki , nie ma co się rozpisywać szkoda nerwów.
Totalna ignorancja pacjenta włącznie z próbą rejestracji telefonicznej w celu uzyskania teleporady.
5/5
Nie mogę się zgodzić z opiniami. Jeszcze nigdy nie miałam problemu z personelem. A może trzeba spojrzeć na swoje zachowanie? ;) pani doktor trochę opryskliwa, ale nie przychodze na pogaduszki, tylko do lekarza a kieruje mnie na wszystko co trzeba. W rejestracji też wszystko ok.
Dodaj opinię

Adres:

Pielęgniarska 13, Bydgoszcz

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń