Przychodnia "Nad Wisłą"

Pielęgniarska 13
Bydgoszcz
Świadczenia specjalistyczneKolejkaNumer telefonuInne ośrodki
Fizjoterapia ambulatoryjna
Rehabilitacja
110 dni52 343 94 99
Fizjoterapia ambulatoryjna
Rehabilitacja
119 dni52 343 94 99
Godziny otwarcia:
PN07:25-18:00
WT07:25-18:00
ŚR07:25-18:00
CZ07:25-18:00
PT07:25-18:00
Fizjoterapia domowa
Rehabilitacja
208 dni52 343 94 99
Fizjoterapia domowa
Rehabilitacja
208 dni52 343 93 61
Fizjoterapia domowa
Rehabilitacja
217 dni52 343 93 61
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
SO08:00-17:30
Fizjoterapia domowa
Rehabilitacja
217 dni52 343 94 99
Godziny otwarcia:
PN07:25-18:00
WT07:25-18:00
ŚR07:25-18:00
CZ07:25-18:00
PT07:25-18:00
Poradnia położniczo-ginekologiczna
Ginekolog
9 dni52 343 94 99
Godziny otwarcia:
PN07:30-14:30
WT12:00-18:00
ŚRnieczynne
CZ07:30-14:30
PTnieczynne
Poradnia rehabilitacyjna
Rehabilitacja
15 dni52 343 94 99
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WT13:00-18:30
ŚR14:00-18:30
CZnieczynne
PTnieczynne
Poradnia stomatologiczna
Stomatolog
6 dni52 343 94 99
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Podstawowa Opieka ZdrowotnaNumer telefonuInne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Dziecięca
52 343 94 99
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-15:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-15:00
Lekarz rodzinny (POZ)
Gabinet Lekarski
52 343 93 61
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Gabinet Pielęgniarki POZ
52 343 94 99
Godziny otwarcia:
PN07:25-18:00
WT07:25-18:00
ŚR07:25-18:00
CZ07:25-18:00
PT07:25-18:00
Położna POZ
Gabinet Położnej POZ
52 343 94 99
Godziny otwarcia:
PN07:25-18:00
WT07:25-18:00
ŚR07:25-18:00
CZ07:25-18:00
PT07:25-18:00

Opinie o Przychodnia "Nad Wisłą"

Dodaj opinię
1/5
Nie polecam! Lekarze są albo nie mili, albo w trakcie godzin przyjęcia wychodzą sobie na godzinę, bo "muszą coś załatwić". Moim zdaniem co niektórzy lekarze w przychodni "Nad Wisłą" przez swoje roztrzepanie nie wzbudzają kompletnie zaufania.
2/5
Problem w tej przychodni tkwi przede wszystkim w rejestracji, gdzie brak organizacji, za którą odpowiada przełożony. Nie może być tak aby ludzie w bardzo wczesnych, porannych godzinach , niekiedy w mrozie czekali na otwarcie drzwi aby móc dostać się do lekarza. Natomiast pracujący, którzy dzwonią aby się zarejestrować muszą spędzić kilka godzin przy słuchawce żeby uzyskać połączenie po czym okazuje się, że nie ma możliwości dostania się do lekarza i trzeba kolejny dzień spędzić przy telefonie. Mogłabym tu przytaczać jeszcze więcej przykładów, że w tej placówce jest brak organizacji i nadzoru nad pracą i dyscypliną pań w rejestracji, jednak najważniejsze w tym wpisie jest to, żeby coś w tym kierunku zmienić, dla dobra pacjentów. W przyszłości może dojść do takiej sytuacji, że młodsze społeczeństwo będzie rezygnowało z tejże przychodni i placówka upadnie bo w Fordonie jest konkurencji wiele.
Nadmienię , że lekarze i pielęgniarki są profesjonalni.
5/5
Mam inne zdanie niż Pani Stokrotka. Należe do przychodni od 4lat i jeszcze nigdy nie spotkałam się z nieuprzejmoscia pan z rejestracji.Zawsze pomocne ,mile i kompetentne. Fakt czasem musze poczekać 5minut na telefonie jak rano dzwonie ale to jest także w innych przychodniach.
2/5
niestety praca pań w rejestracji pozostawia wiele do życzenia. Wielki problem z dostaniem się do lekarza niestety jestem zmuszony przenieść się do innej.
1/5
Organizacja tej przychodni to wielka pomyłka. Mam wrażenie , że korzystać z niej mogą tylko emeryci i renciści. Człowiek , który pracuje musi wziąć sobie wolne żeby dostać się do lekarza .
Chociaż lekarz przyjmuje w godzinach popołudniowych, to zarejestrować trzeba się rano stojąc w kilometrowej kolejce. To absurd!
Kolejna sprawa to rejestracja na USG, od 2 miesięcy nie mogę się zarejestrować, bo pracuję i mam ustalony grafik na miesiąc. Pani doktor podaje pojedyncze terminy, dlatego nie mogę wpisać się z wyprzedzeniem na wolne w kolejnym grafiku , bo nie mam podanego terminu. To rosyjska ruletka!
Myślę, że pora zmienić przychodnię.
3/5
Za wszystko wini się te panie w rejestracji,ale niestety te panie mają naprawdę urwanie głowy,a lekarze pracują po 5 godzin i z tym nikt porządku nie może zrobić,może pani prezes się w końcu za to weżmie i wtedy taki lekarz wypracowując swoje godziny napewno przyjmie więcej pacjentów i będzie mniej skarg!
1/5
Zgadzam się ze panie w rejestracji sa niekompetene nie odbierają telefonu albo jest non stop zajęty to jest najgorsza przychodnia pod sloncem
1/5
Przychodnia masakra. Normą jest spóźnianie się lekarzy. W poradni dla dzieci przyjmowani są przedstawiciele bez kolejki oraz osoby dorosłe. Panie w rejestracji dla dzieci bardzo niemiłe jakby za karę pracowały. Nie polecam!!!
2/5
Tragedia. Niemiła Pani w recepcji do tego mimo że jesteś przed otwarciem rejestracji dostanie się do lekarza graniczy z cudem Najpierw czekam 40 min żeby się zarejestrować a następnie słyszę że nie ma miejsc i trzeba się pytać lekarza czy przyjmie. No i czekanie w kolejce nawet 3-4 godzinne. Poradia K na plus chociaż też trzeba się rejestrować z dużym wyprzedzeniem. Stomatologia- najwieksza tragedia tej przychodni. Można przejść traumę. Dwie gwiazdki tylko dlatego że lekarze są mili i w większości kompetentni.
2/5
Rejestracja masakra albo mega kolejki w których stoją sami emeryci lub renciści, a telefonicznie żeby się zarejestrować graniczy z cudem. Czasem mam wrażenie że Panie celowo robią żeby linia była zajęta. Jeśli chodzi o lekarzy to są mili i kompetentni.
4/5
Dołączam się do poprzedniej opinii. Panie z rejestracji to porażka. Są (może nie wszystkie chciałabym obrazić) okropne. Są nieuprzejme, niegrzeczne , zachowują się jakby pacjent, który przyszedł, nie do nich a do lekarza, to zło konieczne. Traktują pacjenta, jak uprzykrzoną muchę, którą trzeba pogonić bo za długo "bzyczy". Dotyczy to szczególnie jednej pani. Być może pacjenci przysłużą się aby tę Panią zwolnić. Nie nadaje się do pracy z ludźmi. Ma ich za nic. Sądzę, że życie odpłaci jej takim traktowaniem, jak ona traktuje innych.
1/5
Problem żeby umówić się do lekarza, trudno dodzwonić się rano, a jak już odbiorą telefon to nie ma miejsca do lekarza. Personel tej placówki średnio miły, Nie wiem co robi dyrekcja tej przychodni, pewnie dba tylko o papiery a jakość usług i sam pacjent się nie liczy.
1/5
Za długo pracują w tej przychodni i czują się jak ich własność... wszyscy ..... czas te fochy zmienić..bo ludzie cierpią,
1/5
Bareja wiecznie żywy
1/5
Zgadzam się z wszystkimi opiniami co do tej przychodni... lekarze też robią co chcą .Mają swoich pacjentów....... tak tam za długo wszyscy stołki grzeją. Czas na zmianę...
1/5
Personel rejestracji jest okropny, chamski, pani wpuszczająca dzisiaj do przychodni zachowuje się jak właścicielka folwarku a pacjentów taktuje jak bydło. Nie udziela żadnych informacji ,zamykając drzwi przed nosem oznajmia ,że "wszystko telefonicznie", szkoda tylko, że na telefon stacjonarny z permanentnie odłożoną słuchawką nie można się dodzwonić. Wstyd, ta pani nie powinna, moim zdaniem, mieć kontaktu z ludżmi. Takich osób służba zdrowia może się tylko wstydzić. Daję jedną wiazdkę bo mniej nie można.
5/5
Polecam. Dzwoniąc w trakcie epidemii do lekarza nie spodziewałam się tak szybkiej reakcji oraz kompetentnej ,efektywnej teleporady.
5/5
Wszystko załatwione przy jednej rozmowie telefonicznej z lekarzem.
Super że jest centrala podająca numer którym się jest w kolejce.
1/5
Najgorsza przychodnia w Bydgoszczy zamknięta dla chorych brak możliwości dodzwonienia się niemiłe pielęgniarki koszmar
1/5
Moja opinia ? Mniej niż zero. Pomijam niefrasobliwość pań z rejestracji, ale jak ktoś pisał, chamstwo i prywatny folwark. Proponuję tym paniom rejestracji i kierowniczce przychodni , przejść się na ulicę Łochowskiego do MEDIKA, taka sama przychodnia ale panie obsługujące tę placówkę, zawsze uśmiechnięte, pomocne, do placówki można normalnie wejść. W naszej placówce dodzwonić się , ciężko, panie KŁAMIĄ. Wczorajsze zdarzenie. Żeby zarejestrować się na szczepienie przeciw Covid, graniczy nie wiem jak to napisać, tel. jest nieczynny , po prostu. Rząd prosi o zastrzepianie się a w naszej przychodni nie można tego po prostu załatwić. Poszedłem do MEDIKA, i co ? Bez problemu mnie wpuszczono do placówki, załatwiłem sprawę w trzy minuty, dosłownie. Organizacja pracy w przychodni Nad Wisłą woła o pomstę do nieba. Trzeba zmienić kierownictwo albo ja się przenoszę, to jest hańba aby rządzący wołają otwierajcie placówki a WY zamykacie
3/5
Ja do rejestracji nie mam nic,za to do Pani Prezes i lekarzy owszem,więcej nie będę komentować!!!!!
Dodaj opinię

Adres:

Pielęgniarska 13, Bydgoszcz

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń
Przychodnia "Nad Wisłą" na mapie
Zdjęcie budynku Przychodnia "Nad Wisłą"