Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestała ona działalności w ramach NFZ lub zmieniły się jej dane kontaktowe.
W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.
Opinie o Przychodnia Specjalistyczna "Centrum Medyczne Józefów"
Dodaj opinię
Ania
2/5
18-10-2012 14:09
Przychodnia ładna, nowa, jestem na etapie pediatrów i przychodni dla dzieci, więc wypowiem się tylko na ten temat. Naszym pediatrą jest dr Królak. Na razie nie mam zastrzeżeń. Jest bardzo miły, kulturalny, poświęca pacjentowi sporo uwagi i do tej pory jego rozpoznania i diagnozy były trafne. Natomiast w przychodni tej - uczulam wszystkich - trzeba umawiać się z dużym , często kilkudniowym wyprzedzeniem. Absurd jakiś niestety, bo nikt z nas do końca nie wie, kiedy będzie potrzebował opieki pediatry. Często usłyszeć można po prostu brak numerków i to już na następny dzień, a o dniu dzisiejszym to w ogóle nie ma mowy. Coś tu nie gra. Pediatrzy mają chyba za dużo pacjentów. Ktoś źle tym wszystkim dowodzi, bo żeby mieć pacjentów u siebie trzeba ich też leczyć i udostępnić im wizytę. Deklarację można przecież przenieść do innej placówki. Powiem szczerze, że na pięć wizyt u pediatry w tej przychodni dwa razy usłyszałam ,że się nie dostanę do końca tygodnia ( dzwoniłam w czwartki) i raz musiałam czekać trzy dni. Sama byłam świadkiem, że przyjmowane są kolejne deklaracje, więc to naprawdę zadziwiające. Dzwoniąc w słuchawce słyszę od pani z rejestracji, że to nie ich wina że dużo dzieci choruje i nie ma już numerków. Chyba przyjmując deklaracje zdają sobie sprawę, że te dzieci będą chorować i potrzebować ich opieki? Tak to powinno działać. A tu do pediatry takie kolejki- to skandal! Podsumowując przychodnia ładna, lekarze w porządku, ale żeby się do nich dostać trzeba mieć dużo zdrowia i anielskie nerwy!
Pacjent Józefów
1/5
10-02-2017 09:11
Nieprofesjonalne podejście do pacjenta. Opóźnienia przy każdej możliwej okazji. Recepcja zachowuje się jak w starej dobrej publicznej przychodzi... raz sobie odbierze telefon raz nie odbierze. Umówiona wizyta została odwołana bez mojej wiedzy. Centrum medyczne uznało, że wykona do mnie jedno połączenie telefoniczne oczywiście w godzinach mojej pracy. Nie mogłem odebrać. Oddzwaniałem potem przez dwa dni wielokrotnie, żeby dowiedzieć się o co chodzi. Dodzwonić się to cud. W końcu w dniu wizyty udaje mi się połączyć i słyszę, że nie ma ani wizyty ani lekarza do którego jestem umówiony. Zero oznak winy po stronie recepcji, syndrom oblężonej twierdzy - to na pewno nie nasza wina, nie przeprosimy bujaj się Pan. Specjalnie ułożone plany pod wizytę nikogo nie interesują. To pacjent jest dla nas a nie my dla pacjenta. Poprosiłem o zgłoszenie reklamacji do zarządu spółki - jestem bardzo ciekawy czy zgłoszenie zostanie przekazane.
zadowolony
5/5
23-03-2018 12:23
A ja jestem bardzo zadowolony jeśli chodzi o rehabilitację niemowlaków z napięciem mięśniowym. Pani Agnieszka i Paulina zrobiły kawał dobrej dla moich synów, za co im serdecznie dziękuję :) Fakt, że czasem jest się ciężko dodzwonić ale odrobina cierpliwości i w końcu się udaje :) Niestety teraz NFZ zrobił dobrą zmianę i nie podpisał z tą placówką kontraktu na rehabilitację dzieci :(((
Pacjent 2
1/5
27-03-2018 11:22
Podpisuje sie pod tym co pisał pacjent wyżej. Przekładanie umówionej wizyty w przypadku nagłej niedostępności lekarza, bez informowania o tym pacjenta. Paniusie na recepcji jak za PRL`u, niekompetentne, ale wiedza lepiej kto może czekać kolejny tydzień a kto nie.
Niezadowolona
1/5
06-04-2018 13:24
Brak bieżącej informacji, " Panie" na recepcji siedzą jak za karę, niemiłe, opryskliwe, odpowiadają z wyższością na pytania. Nie udzielają pełnej informacji, problemy z dodzwonieniem się. Brak lekarzy, ciągłe zmiany terminów .........koszmar
Monika
1/5
11-07-2018 12:49
Można sobie dzwonić i dzwonić i nic....kto odbiera telefony ?ciągle zajęci konsultanci... byłam 4 oczekująca na połączenie po jakimś czasie moja kolej w końcu ,a tu znowu 3 się zrobiłam oczekująca !!! co to jest ,żeby 30 minut wisieć na telefonie??ludzie.
Agnieszka
1/5
18-09-2018 20:53
Jestesmy pod opieką ortopedy- juz teraz bylismy....próba umówienia sie dolekarza to zmarnowany dzien lub dwa na telefonie, niedoinformowany personel recepcji, niemiły i mam wrażenie ze są( nie mylić z pracują) tam za karę, kręcą i ściemniają ( mówią ze lekarz na L4 a zwyczajnie źle zapisały)zwalając często winę na lekarza!!!
Monika
1/5
04-10-2019 15:44
Zdecydowanie nie polecam: infolinia do części pediatrycznej nie działa i nikt tam nie odbiera telefonu, rejestrować trzeba die osobiście. W dniu dzisiejszym wizyta na 15:00 NSA szczepienie odwołałam o godzinie 15:03. To zdecydowanie słabo zorganizowana jednostka, tracą obsługa z czasów PRL
Monika
1/5
11-02-2020 08:11
Odradzam przychodnia bez lekarzy, dziś odesłali mnie do Otwocka, telefon trzeba czekać 30 minut, unikajcie tej przychodni.
wkręcony pacjent
2/5
17-03-2020 16:45
Pani recepcjonistka mając moje skierowanie w ręku i podaną datę, na którą miały mnie zapisać na wizytę recepcjonistki z Otwocka, nie potrafiła zobaczyć, że zostałem zapisany na tę datę i proponowała najbliższy wolny termin półtora tygodnia później (przy skierowaniu NA CITO)... Ponadto na opis z radiologii, na który jest termin 3 dni robocze, czekam już 2 tygodnie. Przychodni w Michalinie nie polecam. Filia w Otwocku jak najbardziej ok.
Anna
1/5
05-11-2021 09:39
Porażka ta przychodnia jeśli jesteś chory ładujesz w izolatce i siedzisz nie wiadomo ile czasu. Bo do przychodni przychodzić trzeba zdrowym!!!!!! Chory system służby zdrowia. Panie w recepcji łaski robią że wogóle udzielą jakiejś informacji NIGDY WIĘCEJ NIC WSPÓLNEGO Z TĄ PRZYCHODNIĄ
Renata
5/5
03-02-2022 12:54
A ja jestem bardzo zadowolona jeśli chodzi o rehabilitację, bardzo miły personel, zorganizowany, polecam i pozdrawiam
Naszym pediatrą jest dr Królak. Na razie nie mam zastrzeżeń. Jest bardzo miły, kulturalny, poświęca pacjentowi sporo uwagi i do tej pory jego rozpoznania i diagnozy były trafne.
Natomiast w przychodni tej - uczulam wszystkich - trzeba umawiać się z dużym , często kilkudniowym wyprzedzeniem. Absurd jakiś niestety, bo nikt z nas do końca nie wie, kiedy będzie potrzebował opieki pediatry. Często usłyszeć można po prostu brak numerków i to już na następny dzień, a o dniu dzisiejszym to w ogóle nie ma mowy. Coś tu nie gra. Pediatrzy mają chyba za dużo pacjentów. Ktoś źle tym wszystkim dowodzi, bo żeby mieć pacjentów u siebie trzeba ich też leczyć i udostępnić im wizytę. Deklarację można przecież przenieść do innej placówki. Powiem szczerze, że na pięć wizyt u pediatry w tej przychodni dwa razy usłyszałam ,że się nie dostanę do końca tygodnia ( dzwoniłam w czwartki) i raz musiałam czekać trzy dni. Sama byłam świadkiem, że przyjmowane są kolejne deklaracje, więc to naprawdę zadziwiające. Dzwoniąc w słuchawce słyszę od pani z rejestracji, że to nie ich wina że dużo dzieci choruje i nie ma już numerków. Chyba przyjmując deklaracje zdają sobie sprawę, że te dzieci będą chorować i potrzebować ich opieki? Tak to powinno działać. A tu do pediatry takie kolejki- to skandal! Podsumowując przychodnia ładna, lekarze w porządku, ale żeby się do nich dostać trzeba mieć dużo zdrowia i anielskie nerwy!