Adres:
Solec 99, Warszawa Śródmieście
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Pielęgniarska opieka długoterminowa domowa | 22 625 05 23 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-20:00 WT08:00-20:00 ŚR08:00-20:00 CZ08:00-20:00 PT08:00-20:00 SO08:00-20:00 ND08:00-20:00 |
|||||
Poradnia okulistyczna
Okulista |
82 dni | 22 602 05 50 |
|
||
Godziny otwarcia:
PNnieczynne WTnieczynne ŚR08:00-14:00 CZnieczynne PT08:00-14:00 |
|||||
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog |
68 dni | 22 602 05 50 |
|
||
Godziny otwarcia:
PNnieczynne WT08:00-12:00 ŚR09:00-13:00 CZnieczynne PT08:00-12:00 |
Podstawowa Opieka Zdrowotna | Numer telefonu | Inne ośrodki | |||
---|---|---|---|---|---|
Lekarz rodzinny (POZ)
Gabinet Lekarza Medycyny Rodzinnej |
22 602 05 50 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN07:30-18:00 WT07:30-18:00 ŚR07:30-18:00 CZ07:30-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Pielęgniarka POZ
Gabinet Pielęgniarki POZ |
22 602 05 50 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Położna POZ
Gabinet Położnej POZ |
22 602 05 50 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
Programy profilaktyczne | Numer telefonu | Inne ośrodki |
---|---|---|
Profilaktyka chorób układu krążenia
Gabinet Lekarza Medycyny Rodzinnej |
22 602 05 50 | |
Profilaktyka gruźlicy
Gabinet Pielęgniarki POZ |
22 602 05 50 | |
Ostatnio miałam tam w krótkim odstępie czasu wykonaną kolonoskopie i gastroskopie. Każdy kto przeżył te badania wie, że nie są mile i przyjemne. Jednak jeśli miałabym mieć je wykonywane ponownie - z chęcią poszłabym do tych samych osób. Lekarze kompetentni i uśmiechnięci, pielęgniarki - kobiety dusza! Naprawdę mniej się bałam i stresowałam dzięki ich żartom i uśmiechowi. Wiem, że ciężko polecać tak badanie ( brrr, na samą myśl jaki ból towarzyszył zwłaszcza kolonoskopii robi mi się słabo) - jednak w tym szpitalu proszę nie martwić się o nastawienie i uprzejmość osób uczestniczących w badaniu.
Radze omijac szerokim lukiem ! ! ! ! !
Jeden OGROMNY plus to lekarz na którego trafiłam. Rzeczowy, sympatyczny, dociekliwy. Niestety na tym koniec. Mimo iż dostałam skierowanie na badania w trybie pilnym w recepcji dowiedziałam się że pilne to nie to samo co CITO i najbliższy termin dla mnie na USG TV jest w maju (a teraz jest styczeń)... Obdzwoniłam kilka innych poradni w każdej nic nie załatwię. Zastanawiam się na co idą moje składki na ubezpieczenie zdrowotne jak raz człowiek potrzebuje zrobić dwa badania i nie może.
Nieprawdopodobne, że są takie szpitale jak SZPITAL NA SOLCU. Cały personel życzliwy, opiekuńczy, slużący pomocą i raďą, cierpliwy i usmiechnięty mimo zmęczenia i nawału pracy.
Panuje tam niemal rodzinna atmosfera, każdy traktowany jest wyjątkowo.
W szpitalu jest wyjątkowo czysto i sterylnie.
Dziękuję
NAJPIERW STOI SIĘ W KOLEJCE DO REJESTRACJI GODZINAMI ABY DOSTAĆ SIĘ DO LEKARZA 1 KONTAKTU A DODZWONIĆ TAM SIĘ NIE DA
POTEM TOCZY SIĘ WALKĘ Z LEKARZEM ABY WYDAŁ SKIEROWANIE DO SPECJALISTY NP. NEUROLOGA PO CZYM NEUROLOG WYWALA PACJENTA ZA DRZWI BO MA NERWY I JAK POWIEDZIAŁ SAM LEKARZ ZA MAŁO MA CZASU NA PACJENTA...
DOSTAŁAM TEŻ SKIEROWANIE OD LEKARZA 1 KONTAKTU NA USG JAMY BRZUSZNEJ
ODCZEKAŁAM PÓŁ ROKU BO TAKA BYŁA KOLEJKA
OCZYWIŚCIE WSZYSTKIE ZAPISANE OSOBY PO PÓŁ ROKU POJAWIŁY SIĘ POD GABINETEM NR.19
LEKARZ SAM WYCZYTYWAŁ PACJENTÓW WIEC KAŻDY MYŚLAŁ ŻE JEST OGROMNE OSUNIĘCIE I CO SIĘ PO GODZ CZEKANIA OKAZAŁO?????
LEKARZ KTÓRY MIAŁ NAM ROBIĆ USG OD KILKU MIESIĘCY JUŻ NIE PRACUJE A W TYM GABINECIE PRZYJMOWAŁ INNY LEKARZ TYLE ŻE ......ORTOPEDA.....
NAJGORSZE DLA MNIE BYŁO TO .ZE NIKT ŁASKAWIE NAS CZYLI PACJENTÓW NIE POWIADOMIŁ O TYM ZE BRAK JEST W PRZYCHODNI OSOBY KTÓRA WYKONYWAŁA USG
TERAZ NA NOWO MUSZĘ SZUKAĆ KOGOŚ KTO MI ZROBI USG JAMY BRZUSZNEJ A PRYWATNIE MNIE NIE STAĆ
UWAŻAM ŻE PRZYCHODNIA POWINNA POWIADAMIAĆ ZAPISANYCH PACJENTÓW O TYM ZE NIE MAJĄ LEKARZA DO WYKONYWANIA BADANIA USG A NIE KAŻĄ LUDZIOM CZEKAĆ TYLE MIEŚ NA MARNE
NIE POLECAM...........
Czekałem na połączenie z rejestracją 45 minut i prawie sie doczekałem. Moje połączenie było już pierwsze w kolejce, gdy nagle słyszę komunikat "przepraszamy, czas oczekiwania jest zbyt długi, prosimy zadzwonić później" - i połączenie zostało przerwane.
dodzwonić się do przychodni Solec graniczy z cudem,nie wiem jak to działa ale dzwoniłam cały dzień i niestety się nie połączyłam, brak słów....po prostu brak słów, jak można tak traktować pacjenta. Polska służba zdrowia totalne dno.
Ubolewam , że oprócz ludzi ratujących życie , są w tym szpitalu ignoranci którym pensja jest wypłacana pomimo , że olewają swoją pracę. A ja głupi wpłacałem datki na pomoc !!! Na szczęście wpłacałem dla lekarzy a nie dla .... recepcji.
troskliwemu personelowi pielęgniarskiemu i pomocniczemu na ortopedii dochodzę do zdrowia
Bardzo dziękuję za dobrze wykonaną operację ,dzięki której pozbyłam się straszliwego bólu.
Życzę wielu zadowolonych i wdzięcznych pacjentów.
Zdziwiłam się gdy mi powiedziano, że trzeba ze znieczuleniem bo inaczej nie da się wytrzymać.
Wydaje się, że dopuszczenie nas pacjentów do wyrażenia opinii ma na celu jedynie uprzedzić pozostałych chętnych aby tego nie czynili. Wypisanie się ma nam sfrustrowanym ulżyć. Wszak tylko my pacjenci to przeczytamy. Pod komercyjny numer również się nie dodzwoniłam!( skrzynka zapchana) Na kolejny numer internistyczny podobnie.
Po ostatnich zapowiedziach podwyżek na służbę zdrowia przypuszczam, że chyba dalej są za niskie (od kilkuset do kilku tysięcy)Tak. Najlepsze dla służby zdrowia jest utrzymać tele-porady.
W domciu, nie trzeba patrzeć na "jojkających",wąchać ich. Można też nie odebrać. Upokarzające.
Automat- jesteś 1 w kolejności, prosimy o chwilę cierpliwości.
Niestety nic się nie zmienia - czas oczekiwania ok 45 min nikt nie odbiera.
Rozłączam się.
Służba zdrowia powinna zacząć się leczyć.
Nie raczyła skomentować badania EKG i przekazania tego badania pacjentowi. Stracony czas i jeszcze stres po takiej wizycie. Nie polecam. OCENA tej WIZYTY TO WIELKIE 0