Wismed

Antonia Vivaldiego 96
Wrocław
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza POZ Vivaldiego
71 723 47 83
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarska POZ dla dzieci Vivaldiego
71 723 47 83
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia Pielęgniarki POZ Vivaldiego
71 723 47 83
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Poradnia Położnej POZ Vivaldiego
71 723 47 83
Godziny rejestracji:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-13:00
WT08:00-13:00
ŚR08:00-13:00
CZ14:00-18:00
PT08:00-13:00
Programy profilaktyczne Numer telefonu Inne ośrodki
Profilaktyka chorób układu krążenia
Poradnia Lekarska POZ dla dzieci Vivaldiego
71 723 47 83
Profilaktyka chorób układu krążenia
Poradnia Lekarza POZ Vivaldiego
71 723 47 83
Profilaktyka gruźlicy
Poradnia Pielęgniarki POZ Vivaldiego
71 723 47 83

Opinie o Wismed

Dodaj opinię
1/5
Stanowczo odradzam tę przychodnię! Bardzo niemiłe podejście do pacjenta, działanie w złej wierze, złośliwe. Brak profesjonalizmu, lekarze od razu doradzają farmakologię, sztuczne dokarmianie niemowlęcia i szpital, zamiast szukać dobrego rozwiązania! Nie słuchają opinii pacjenta, są bardzo niemili. NIE POLECAM!
1/5
Nie polecam. Mój synek wylądował by w szpitalu przez opiekę medyczną w tej przychodni, na szczęście po wizycie w wismedzie zaniepokojona pojechałam do pediatry z prawdziwego zdarzenia i wszystko dobrze się skończyło.
5/5
Zastanawiam się skąd te głosy krytyki ...

Panie na recepcji są bardzo miłe i bez problemu można umówić wizytę. Lekarze z super podejściem. Idealna przychodnia rodzinna.
1/5
Nie polecam, brak oddzielnych wejść do dzieci zdrowych i chorych, nagminnie w czasie szczepienia małych dzieci przyjmowane są w gabinecie obok dzieci oraz dorosli chorzy
1/5
Nie polecam, w dniu 04.09.2017 rok chciałam się umówić na wizytę. Poinformowałam panią z recepcji iż chce założyć kartę w tej przychodni. Zostałam poinformowana aby dziś przyjść założyć kartę, bo takie są przepisy, a wizyta będzie możliwa dopiero na drugi dzień 05.09.2017r. Niestety ze względu na słaby stan zdrowia musiałam zrezygnować i udaję się do innej przychodni. Z tego względu negatywna opinia.
1/5
Stanowczo odradzam! Dwukrotnie byłam świadkiem przyjmowania dzieci do szczepień i osób chorych. Za pierwszym razem nie zareagowałam bo sytuacja nie dotyczyła mojego dziecka (ja byłam na wizycie) i żałuję bo drugim razem to nas przyjęto w celu sprawdzenia obrzęku po szczepionce zaraz po dziecku chorym na ospę i innym z infekcją. Na moją uwagę pani z recepcji tłumaczyła, że "czasem jest kołomyja i może ktoś zapomniał" a pani doktor, że "ona tu tylko bada".....Przy telefonicznej rejestracji mówiłam, że dziecko jest z obrzękiem po szczepieniu, zdrowe..... Zdecydowałam przenieść się do innej przychodni, ale chciałabym przestrzec innych rodziców, aby zwracali na to uwagę.
1/5
Zdecydowanie odradzam! Raz 'profilaktycznie' skierowano mnie do szpitala z powiększonymi węzłami chłonnymi dziecka, gdzie pediatra dobre pół godziny myślał co autor skierowania miał na myśli, a kolejny raz odmówiono mi wydania L4 mimo zapalenia krtani u dziecka, ponieważ chciał je wziąć mąż. Po mojej osobistej wizycie 3h później odesłano mnie z kwitkiem, bo "kończą pracę za pół h" I "co mi szkodzi ubrać chore dziecko, albo zostawić je w domu same i wrócić jutro". Nie mogłam również zostawić danych i odebrać zwolnienia, więc musiałam wziąć tydzień urlopu :(
1/5
Tragedia

Personel przychodni a konkretnie Panie Recepcjonistki zachowują się skandalicznie. Za pierwszym razem gdy zostałam potraktowana jak śmieć, postanowiłam nie reagować i myślałam, że może poprostu Pani ma gorszy dzień. Sytuacja powtórzyła się dwukrotnie.
Rzecznik Praw Pacjenta został przeze mnie zaalarmowany i mam nadzieję,że zostaną wyciągnięte konsekwencje.
Trzykrotnie odmówiono mi przyjęcia przez lekarza POZ, zarezerwowania wizyty, mimo iż mój stan tego wymagał .. zachęcam Panie z Recepcji,aby zaglądnęły do słownika wyrazów im obcych i znalazły znaczenie słów "szacunek", "kultura", "uprzejmość".
Lekarze składają przysięgę "po pierwsze nie szkodzić", pracownice recepcji przychodni Wismed swoim beszczelnym zachowaniem łamią prawa pacjenta
1/5
Nie polecam.
1/5
Tą przychodnie powinno się zamknąć, lub wymienić personel.
Na samym wejściu pacjent znajduje się na pozycji straconej, gdyż Panie Recepcjonistki są głuche na wszelkie prośby dotyczące umówienia wizyty.
Przychodnia rodem z piekła, jeśli ktoś szuka ekstremalnych doznań i skoków ciśnienia to jest to odpowiednie miejsce
1/5
Jeśli naprawdę dbacie o zdrowie swojego dziecka omijajcie tą przychodnie szerokim łukiem!! podam przykłady dlaczego? nie dawno przyszłam z moim synkiem do przychodni ponieważ miał zapalenie spojówek. Weszłam do Pani doktor która przyjęła nas z 20 min opóźnieniem. Pani doktor zapytała z czym przychodzimy nie spoglądając nawet na mojego syna, mówię, że z zapaleniem spojówek, na co Pani doktor przepisała krople z antybiotykiem nie podnosząc nawet wzroku zza biurka. Nie przeprowadziła żadnego badania, nie zrobiła nic. Wręczyła nam receptę i do widzenia. nie jestem lekarzem, ale czytam książki i wiem, że zapalenie spojówek może być bakteryjne i wirusowe, na wirusowe nie przepisuje się kropli z antybiotykiem tylko inne, bez antybiotyku. Pani doktor nie zapytała o nic! Mocno wątpię w kompetencje Pani doktor która przyjmowała mojego synka!
4/5
Infrastruktura - minus, recepcja i poczekalnia tak małe ze praktycznie uniemozliwia odzielenie chorych od zdrowych (na moje pytanie jak to robia w takim razie, odparli ze umawiaja na inne dni). Natomiast obsluga -recepcja plus lekarz (pediatra w moim przypadku), duzy plus. Doglebny wywiad, wytlumaczenie, moze glucha pan Dr na moje sugestie - zbywa je, ale z diagnoza trafia 100%.
1/5
Lepiej udac sie do innej przychodni!
4/5
Kadra profesjonalna, choc bez zbednych sympatii, dosc sucho podchodza do pacjentow malych, szczegolnie mlode lekarki
1/5
Kompletna porazka - umowic dziecko na szczepienie? Jest to absolutnie niemozliwe.
5/5
Wszystko w porządku. Praktyczny brak kolejek. Pielęgniarki miłe, lekarze pomocni, serdeczni i wyrozumiali.
1/5
Panie w recepcji KOSZMAR. Niemiłe, opryskliwe, wiecznie niezadowolone. Jest ich tam kilka, a tylko jedną jest uprzejma. Reszta ma chyba klimakterium i bez kija nie podchodź. Dr. Wiśniewska jest ok, sympatyczna, miał. Są tam też dwie młode lekarki rodzinne i są ok. Pediatra ta młoda w okularach nazwiska też nie pamiętam, służbistka bez żadnego podejścia do dzieci, wizyta u niej do przyjemności nie należy... niestety. Jest blisko, więc się tam zapisaliśmy, ale generalnie najgorsze wrażenie robią te niemiłe kobiety w recepcji... koszmar! Może gdyby je zmienić/wymienić to jakoś by to uszło.
1/5
Panie w recepcji istna tragedia.Niemiłe, opryskliwe, chamskie a do tego bez kultury!
Głównie pani w czarnych włosach istna patologia.
Nie znają podstawowych zasad obsługi pacjenta,tylko załatwiają wszystko krzykiem.
Pani właścicielka Doktor Wiśniewska bardzo miła, ale chyba niema pojęcia kogo zatrudnia do obsługi pacjentów na recepcji, a szkoda bo jakby nie Panie z obsługi byłaby to całkiem miła przychodnia,a tak odechciewa się zadzwonić czy nawet tam pójść no i opinie z tego powodu są marne.
Może czas na zmiany personelu w recepcji???
Nie polecam ze względu na obsługę bab recepcjonistek,lekarze są ok.
1/5
Potwierdzam że dzieci zdrowe na szczepienia przyjmowane są z osobami chorymi. Pani pediatra z podwójnym nazwiskiem bardzo niesympatyczna, wszystko trzeba od niej wyciągać. Nie poinformowała nawet jakie powinnam wykonać szczepienia
1/5
Ja również zwrócę się do Rzecznika Praw Pacjenta. To co się dzieje w tej przychodni przechodzi ludzkie pojęcie. Panie recepcjonistki nie znają praw pacjenta, dzwoniąc - karzą dzwonić na drugi dzień rano (dzwoniąc rano nie ma już miejsc) Drugie podejście, znów to samo.. Wybrałam się z narzeczonym w celu zarejestrowania z wydrukowanymi prawami pacjenta. Ustalanie przez świadczeniodawcę konkretnego dnia lub wyznaczenie godzin zapisów do lekarza, jest niezgodne z prawem. zgodnie z § 9 i § 13.1. Druga sprawa, dwie Panie - Pani w okularach włosy do ucha - jasna szatynka - na naszą prośbę nie wylegitymowała się ( bezczelnie nas traktowała) Druga szatynka włosy krótko ścięte. Na prośbę o kontakt do kierownika, udawały, że nie słyszą - prosiłam kolejny raz to powiedziała, z nami skończyła ze mną rozmawiać. Patologia...
1/5
Skargę na działanie tej przychodni składam gdzie się tylko da i nie spocznę w walce dopóki tej przychodni nie zamkną.
2/5
Lekarze w porządku, nie mam osobiście żadnych zastrzeżeń (nie znam się na medycynie , rzadko chodzę po przychodniach, ale gdy idę w potrzebie to mi pomogą)- za to ode mnie 5 gwiazdek by się należało gdyby... no właśnie gdyby nie niektóre panie na recepcji. Istna komuna, Bareja! "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi". Potwierdzam każde negatywne zdanie poprzedników. Z kilku pań jedna jest tam uprzejma i zna podstawowe zasady kultury - niech właściciel sam się dowie która. Dużym minusem jest też niejasny-nielogiczny wręcz system rezerwacji wizyt. Czekam z niecierpliwością na otwarcie jakiejś nowej przychodni w pobliżu.
1/5
Ja z moja rodzina i sąsiedzi zrezygnowaliśmy z tej przychodni, choć mieliśmy tak blisko. Recepcja cala do wymiany, aż dziw, ze właściciel nic nie zrobił w tej kwestii przez lata, tracac naprawdę dużo pacjentów. Dzwonie chce umowic wizyte, to każą dzwonic w następny dzien. PARANOJA!
1/5
Okropna obsługa! Nie polecam. Pani w rejestracji arogancka, nieuprzejma, odstrasza pacjentów. Jak tak dalej pójdzie to nikt nie będzie przychodził. Zgadzam się z osobami, które piszą, że dzwonią, chcą się umówić , to nie , trzeba dzwonić na drugi dzień. Jak już się zadzwoni rano to dziwne, bo już nie ma miejsc. Ta Pani rejestratorka zachowuje się tak , jakby była właścicielką tej przychodni.
Do właściciela przychodni- proszę czytać te maile, bo podobno tylu zadowolonych pacjentów, a wystarczy poczytać poprzednie maile. Gdyby nie ta pani, to by była naprawdę fajna przychodnia. Na każdym kroku odpowiada, że jak się komuś nie podoba to może iść gdzie indziej. To są standardy?! Na jakim poziomie!?
1/5
Nie polecam, chciałam dać szansę naszej osiedlowej przychodni ale niestety po 10 miesiącach moja cierpliwość się skończyła jak okazało się że przez miesiąc nie ma wolnych miejsc na szczepienie mojej córki. Nie wiem jak ż dorosłymi ale dla dzieci odradzam
1/5
Dziwię się że jeszcze istnieje ta przychodnia a może oto chodzi rejestratorkom żeby było jak najmniej pacjentów i wtedy można siedzieć bez pracy.
1/5
Ja wypisałem się z tej przychodni porażka zero kultury w rejestracji
1/5
NIE polecam!
1/5
Pani Dorota z rejestracji jest nieuprzejma arogancka i kompletnie nie wie nic o prawach pacjenta. Zachowuje się tak jak gdyby każdy kto wchodzi do przychodni zabierał jej powietrze do oddychania. Wielka księżniczka. Powinna oddać miejsce pracy młodym a nie siedzieć na stołku. Podejrzewam, ze przychodnia prowadzi fałszywe karty pacjentów wyciągając tym samym pieniądze z NFZu. Polecam każdemu pacjentowi zajrzeć do swojej karty i sprawdzić czy przypadkiem nie ma w niej wpisanego np. złamania nogi. Napisze skargę na te przychodnie do NFZu i RPP ale muszę jeszcze zdobyć dowód na nie przestrzeganie RODO. Wtedy będzie komplet bo praw pacjenta tez nie przestrzegają.
1/5
Rejestracja dramat. Dawno minęły czasy kiedy panie za biurkiem mogły być tak aroganckie jak w tej przychodni.
1/5
Niestety przychodnia dramat.
Obsługa i lekarze pozostawiają wiele do życzenia. Z pediatrą też problem. Jest jedna pani taka w miarę sensowna ale jest tylko w 1 czy 2 dni. Zapisy są z kosmosu, dzwoniąc w celu rejestracji już po 5 min od otwarcia nie ma miejsc. Co innego gdy przychodzi się osobiście, ale nie każdy ma możliwość przybiec 5 min po otwarciu żeby WALCZYĆ o wizytę. Dałabym 0 gwiazdek bo nawet na 1 ta przychodnia nie zasługuje.
1/5
Kobiety pracujace na recepcji PORAŻKA! Chamskie, jak za czasów PRL.
1/5
Dlaczego ta przychodnia funkcjonuje. Powinni w pobliżu otworzyć drugą. Skończyłby się monopol a zaczęła zdrowa konkurencja i w końcu pacjenci byliby traktowani NORMALNIE
1/5
Ta placówka to bubel. 99% negatywnych komentarzy z powodu recepcji. Te kwoki są żywcem wyjęte z filmów Barei. Odradzam dla ludzi, którzy mają choć trochę szacunku dla samego siebie.
1/5
Czy właściciel tego obiektu żyje? Jest pełni władzy umysłowej? Widzisz te niezmieniające się negatywne opinie nt. komunistycznej obsługi? Z wyjątkiem dwóch lekarzy i jednej recepcjonistki ten obiekt jest sam sobie. Reszta od pługu oderwana, która nigdy nie powinna mieć kontaktu z człowiekiem.
1/5
Najgorsza przychodnia w jakiej byłam.
Przyrodnia otwarta od 8h, byłam na miejscu o 7:20h Pani (starsza) w rejestracji kazała mi wyjść i przyjść około 11h żeby się zdeklarować. Nie ważne, że deklaracja zajmuje chwile.
Byłam dzień po SORZE - z krwawiący żylakiem odbytu - z jelitem grubym na wierzchu. Mówiłam o swoim stanie zdrowia- Pani nawet nie zareagowała.
Była bardzo nieprzyjemna- powiedziała, że przychodnia jest otwarta od 8h i nie interesują ja, że jestem pierwsza. Nie jestem zdeklarowana, wiec dopiero mogę się próbować zapisać do lekarza (lekarz tylko jeden przyjmuje, bo ferie są:I) po 11h. Ona nie gwarantuje, że będą jeszcze wolne miejsca. Nie ma mowy o zostawieniu jednego miejsca wolnego dla mnie.
Znieczulica i chamstwo!!! Składam skargę do Narodowego Funduszu Zdrowia. Zdecydowanie odradzam.
1/5
Witam mieszkańców Jagodna,
Przychodnia Wis-Med to nieporozumienie można tu tylko znaleźć jednego może dwóch lekarzy którzy dbają o pacjentów, natomiast kierownictwo tego bałaganu ma wszystko..... myślą tylko o kasie. Jeżeli chodzi o Panie z rejestracji i rzekome pielęgniarki to dno jakiego mało w kraju. Te Panie nie powinny tam pracować!!!!!! Dno przychodnia trzeba napisać do NFZ o likwidację.
1/5
Dno, dno i jeszcze raz dno. To najgorsza przychodnia dorobkiewicz a. Zamknąć ten bałagan! Co na to NFZ?
1/5
Jestem ciekawy czy te opinie czyta jakiś szef tego przybytku? jeżeli tak, to dlaczego nie ma reakcji?
1/5
Do przychodni nie mam zastrzeżeń, jedynie do jednej Pani tam pracującej- najprawdopodobniej emerytki. Ostatnia rozmowa telefoniczna dno i tona mułu, traktowanie zaniepokojonego pacjenta jako najgorsze zło, krzyk i bardzo nieprofesjonalne zachowanie, Myślę, że w grę wchodzi wypalenie zawodowe, ja wybaczam, ale gorzej jak trafi się bardziej roszczeniowa osoba. Nie powinno się tak traktować pacjenta.
1/5
Pani Rejestratorka z POZ Wismed odmówiła zapisania na wizytę noworodka u pediatry w siedzibie POZ. Powiedziała, że dostała rozporządzenie, które daje jej prawo umawiania takich wizyt jako teleporadę. Według prawa taka wizyta MUSI się odbyć w ciągu 4 tygodni. Jawne łamanie praw pacjenta. Generalnie podejście typu "nie damy Pani usługi za którą Pani płaci i ma do niej prawo i co nam Pani zrobi..."
Położna była raz na wizycie patronażowej i powiedziała, że dalsze odbywają się w ośrodku mimo, iż prawo wymaga, aby odbywały się w domu pacjentki.
Kpina.
Ocena 1/5 jest zbyt wysoka
1/5
Stanowczo odradzam tą przychodnię. Niestety rynsztokowy poziom kultury personelu na recepcji. Próbując umówić dziecko chore dziecko na wizytę do pediatry od recepcjonistki usłyszałam m.in. "nie obchodzi mnie czego pani chce, ja umówię tak jak uważam za słuszne". Kiedy poprosiłam o nazwisko tej pani, recepcjonistka odpowiedziała "nie mam zamiaru się przedstawiać" a na koniec rzuciła słuchawką. Wcześniej prosiłam o kontakt do osoby zarządzającej przychodnią. Oczywiście nie otrzymałam. Pani stwierdziła, że przekaże mój nr tel tej osobie i ona się ze mną skontaktuje. Do dziś kontaktu nie było. Dodam, że nie była to pierwsza taka sytuacja. W związku z tym podjęłam decyzje o złożeniu skargi do NFZ oraz Rzecznika praw Pacjenta. Nazwisko tej pani oczywiście już ustaliłam, na szczęście nie było to trudne. A pani chyba rzeczywiście ma problem z pohamowaniem agresji i nie dziwię się, że wstydzi się swojego nazwiska i nie chce go podać.
Omijajcie tą przychodnię z daleka. Jak stracą finansowanie z NFZ, bo pacjenci odejdą, to może kierownik przychodni zastanowi się kogo zatrudnia.
1/5
bez komentarza
2/5
Obsługa recepcyjna na poziomie PRLu .Bareja od tych kobiet mógłby się uczyć pisania scenariuszy na temat chamstwa. Dziwię się kierownikowi na brak reakcji ponieważ 95%To złe opinie. Chyba że to rodzina🤔broń Panie Boże .Proponuję skargi do Rzecznika Praw Pacjenta może się zmieni obsługa. Lekarze są super A zwłaszcza Pan doktor! Pozdrawiam lekarzy👍
1/5
Nic się nie zmieniło, rejestracja to koszmar i rzucanie słuchawką. Z lekarzem uzgodniona wizyta osobista, ale babsko wie lepiej.
1/5
Skandal - w tej przychodni w okresie panującej pandemii ,aby otrzymać e-receptę trzeba za każdym razem osobiście przyjść na wizytę do lekarza.Moja Mama ma 91 lat na stałe przyjmuje te same leki i zmusza się Ją w okresie takiego zagrozenia do osobistej wizyty.Dzwoniłam dzisiaj w imieniu Mamy z prośbą o wystawienie recepty, ponieważ kończa się jej leki.To co usłyszałam od aroganckiej wręcz chamskiej rejestratorki powoduje, że rezygnujemy z takiej "opieki " . Ponadto na takie skandaliczne dzialania zagrażające życiu i zdrowia złożymy skargę do NFZ oraz do Ministerstwa Zdrowia .
1/5
Coś absurdalnie niesamowitego. Pierwszy raz w życiu spotałam się z takim podejściem do pacjenta: na tzw. recepcji już na początku w momencie próby umówienia wizyty z dzieckiem trzeba wysłuchać wyuczonej regułki jak bardzo nic się nie da itd. Przy prośbie o podsumowanie i prostą odpowiedź na temat po 7 minutowym bełkocie i słowotoku ,"to jak w końcu mogę i kiedy zarejestrować dziecko", pani zmęczona że w ogóle musiała podnieść słuchawkę - rzuciła nią :-)))))) I tak 3 razy! Na prośbę o podanie nazwiska, z kim miałam "przyjemność" załatwiać sprawę (dzwonię w końcu do instytucji, a nie prywatnie do kogoś do domu), usłyszałam odpowiedź niczym od dziecka z piaskowncy: "nie, nie podam, nie muszę. a co przyjdzie Pani i mnie pobije??!!"). To taki koloryt jak wygląd Vismed, święte krowy, a pacjent/petent to intruz, który wcina się w spokojny dzień, bo przecież nie ma już wolnych terminów aby się zarejestrować;-))) Odradzam, bo z czymś takim, jak żyję to jeszcze się nie spotkałam. Odradzam bo już na starcie się zdenerwujecie totalnym brakiem zachowania minimum profesjonalizmu w miejscu pracy.
2/5
Przykro patrzeć jak od 5 lat komentarze są jednakowe...
Żadnych wniosków
1/5
TRAGEDIA!!!!!
Uważam ze jedna gwiazdka to i tak za dużo. Recepcja arogancka, nie miła, chamska i na najniższym poziomie jaki można mieć w podejściu do pacjenta.
Radzę omijać szerokim łukiem!!!!!
1/5
Obsługa SZANOWNYCH PAŃ NA RECEPCJI TO KPINA. NIE ODBIERAJĄ TELEFONÓW, ROZŁĄCZAJĄ ROZMOWY...A JAK JUŻ CZŁOWIEK SIĘ DODZWONI O 8.15 TO NIE MA MIEJSC....CO Z TEGO ŻE DZIECKO MA 40 STOPNI GORĄCZKI. SĄ CHAMSKIE I BUTNE. KTOŚ POWINIEN ZROBIĆ Z NIMI PORZĄDEK...NA CO IDĄ NASZE PIENIĄDZE.

I TAK UWAŻAM, ŻE 1 GWIAZDKA TO O 1 ZA DUŻO
1/5
Zmieniłem swoje zdanie co do tej przychodni.. Uważalem, ze jest w porzadku, a Panie faktycznie bywały miłe.... Od dłuzszego czasu NIE MA SZANS na zapisanie siebie / zwłaszcza dziecka "od ręki"- nie mam na myśli tego samego dnia, ale chociaż kolejnego, jeśli mowa o chorym 3-latku. Po przybyciu na miejsce osobiście, bo przecież dodzwonic tam sie nie da, albo po prostu panie maja w czterech literach dzwoniacy tel.... - jedna z nich z głupim uśmiechem na twarzy bezczelnie mowi, ze nie ma miejsc i najblizszy termin jest za 6 dni..... dodając "ale to juz chyba bedzie za pozno?" . Zbywaja czlowieka i nie potrafią odpowiedziec na pytanie jak to jest , ze przez najblizszy tydzien nie ma zadnego terminu na przyjecie chorego dziecka. Zastanawia mnie, kto tam sie zapisuje na tydzien do przodu, bo chyba nie są to dzieci, ktore trzeba jak najszybciej zbadać, postawic im diagnoze i podac leki. Zaden rodzic raczej nie czekalby prawie tydzien na wizyte z dzieckiem, ktore juz jest chore.... Ostatnimi czasy nie idzie sie tam dodzwonic (bylem sam swiadkiem irytacji innych osob na miejscu z tego powodu), terminy zawsze sa zajete na tydzien do przodu i raczej malo prawdopodobne, zeby dostać sie z dzieckiem chocby tego samego dnia wieczorem, a nawet kolejnego.... Dodam jeszcze, ze jakis czas temu sam bylem chory, wiec postanowilem odwiedzic lekarza, ale terminu nie bylo, wiec zostalem zapisany po weekendzie na rano. Po weekendzie rano otrzymalem tel. z powiadomieniem, ze musze odwolac wizyte, poniewaz nie bedzie lekarza, bo sie rozchorowal. Gdzie w takim razie jakies zastepstwo, czy ktos w ogole mysli o takich sytuacjach? Jak w ogole wyglada to, ze ktos czeka 3 dni, po czym dostaje info, ze nie bedzie lekarza.... żalosne. Ogolna ocena zresztą mówi sama za siebie, a chcialem dac szanse tej przychodni, kiedy znajomi odradzali....
1/5
Przychodnia to jakiś dramat - a raczej recepcja i obsługa pacjenta. Zacznijmy od tego, że niby pracują od 8 - ale telefon wyłączony mają za każdym razem do 8:30 - później jak się człowiek dodzwoni to o 8:40 nie ma już żadnych miejsc. Panie są niemiłe, niepomocne, wręcz aroganckie i chamskie - przykre, że to usługa za która wszyscy płacimy z naszych podatków.

Brak słów - jak to dobrze, że budują już nową przychodnie - od razu tam przejdziemy całą rodziną.
1/5
Po 25 minutach spędzonych na oczekiwaniu na połączenie, gdzie byłam ponoć pierwsza w kolejce, telefon został bezpardonowo wyłączony i nie działa od kolejnych 15 minut. :) ja rozumiem, że może się nie chcieć pracowac ale???
1/5
Ktoś pisze skąd ta krytyka???? Nie da się dobrego słowa napisać. Przyjechałam przed 8 i chce wejść 7:55 a Panie mnie wypraszają jak i pozostałą osobę przed drzwiami choć leje i obie siedzą na recepcji tłumacząc że jeszcze nie ma 8n i jest nieczynne. Dodzwonić się do tej przychodni to lepiej zjeść kilo soli. Panie na recepcji są wiecznie na fochu lub tak ważne że lepiej nie podchodzić. Pani pediatra to chyba najgorszy lekarz jaka spotkałam już lepiej tam iść do rodzinnego. Jak tylko się da omijać ta przychodnię. Za każdym razem sobie obiecywałam że moja noga tam nie postanie i z racji bliskości ciągle nie miałam czasu pójść dalej ale miarka sie na tyle przebrała że już nie wytrzymałam.
5/5
Niedawno zmieniłem lekarza pierwszego kontaktu i zapisałem się do Poradni na Vivaldiego 96. Byłem tam już kilka razy i jestem naprawdę zadowolony. Panie z rejestracji są nie tylko miłe, ale też pomocne. Lekarze sympatyczni, życzliwi oraz kompetentni. Ogólna atmosfera przyjazna pacjentowi. Szczerze polecam.
Dodaj opinię

Adres:

Antonia Vivaldiego 96, Wrocław Jagodno

Numer telefonu: