Pomoc dla świadczeniodawcy

Chciałbym dodać swoją placówkę do bazy danych portalu. Jak to zrobić?

W przypadku placówek współpracujących z Narodowym Funduszem Zdrowia informacje na ich temat automatycznie dodawane są do portalu po publikacji danych na ich temat przez NFZ.

W przypadku placówek prywatnych, to obecnie informacji na ich temat nie umieszczamy w portalu. Prezentowanie prywatnych placówek jest planowane w przyszłości. Dlatego proszę korzystając z formularza kontaktowego napisać jeżeli życzą sobie Państwo być poinformowani w momencie gdy ta funkcjonalność będzie gotowa w portalu.

Przy mojej placówce znajduje się informacja "Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna", a przecież wciąż prowadzę działalność. Jak to poprawić?

Najprawdopodobniej problem wynika z tego, że w międzyczasie nazwa placówki (lub sposób jej zapisu) uległa zmianie. Skutkiem tego jest dodanie nowego profilu placówki. W takim przypadku prosimy o wyszukanie w naszym portalu aktualnej wersji profilu i przesłanie do nas informacji o tych dwóch profilach. Połączymy je w jeden.

Jak można poprawić podawane dane kontaktowe?

Dane kontaktowe w naszym portalu pochodzą z raportów na temat długości kolejek wysyłanych do NFZ. Regularnie je aktualizujemy, więc najlepszym sposobem aktualizacji danych jest poprawienie ich w raportach. Dzięki temu u nas jak i w rejestrach NFZ będą się znajdowały prawidłowe informacje.

Jak można poprawić pokazywaną pozycję placówki na mapie?

W tym celu prosimy o przesłanie informacji, o którą placówkę chodzi wraz z informacją o jej rzeczywistym położeniu (np. link do serwisu Google Maps). Bezzwłocznie pozycję poprawimy.

Nie podobają mi się opinie umieszczone pod moją przychodnią. Czy możecie je skasować?

Bezdyskusyjnie usuwamy np. opinie wulgarne albo będące zupełnie nie na temat. Również po otrzymaniu wiarygodnej informacji o bezprawnym charakterze opinii, takie opinie są moderowane lub usuwane. Przy czym zgłaszając takie komentarze, prosimy przesłać uzasadnienie dlaczego opinia jest bezprawna.

Nie wyrażam zgody na umieszczanie informacji o mojej przychodni, żądam usunięcia jej profilu!

Przykro nam, ale tego nie zrobimy. Podpisując umowę na świadczenie usług w ramach publicznej służby zdrowia muszą się Państwo pogodzić z tym, że informacje o Państwa placówce są publiczne. Uważamy, że każda osoba w Polsce powinna mieć możliwość łatwego odnalezienia placówek zdrowia finansowanych z pieniędzy publicznych i staramy się to realizować.

Podajecie moje prywatne dane, żądam ich usunięcia!

Nie jest naszą intencją podawanie prywatnych informacji (np. numerów telefonu). Dane w portalu pochodzą z publicznych rejestrów NFZ, w których musiały się znaleźć wrażliwe dane. Dlatego najlepszym rozwiązaniem problemu jest ich aktualizacja w raportach wysyłanych do NFZ.